PS3: Gran Turismo 5 (+Prologue)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Jos TopGear bussihaaste on vaikea, odotappa sitä seuraavaa. Se vasta kiva onkin. Toisaalta onhan mulla ollut tuossa kaikki lisenssit, challenget ja eventit (paitsi endut) kullattuna jo jonkin aikaa. Uusia seasonal eventsejä odotellessa..
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Se bussihaase oli tosi vaikea kun eka oikein yrittämällä yritti niistä muista ohi ja yritti pitää sen vauhdin. Sit kun rupes ajamaan vähän ronskimmin, vähän ylikovaa sladissa mutkiin, niinmeni ihan heittämällä läpi :)
Se seuraava onkin vähän haastavampi. Pikkasen levoton ajettava toi Elise :)
 
Sainpas ton Lotus kisan voitettua. Mutta mitä hemmettiä? En pysty enää säätämään TCMmää suoraan ratista (driving force gt). Esim. jarruja kyllä pystyy. Apua!
 
Ei meinaa millään voittaa b-puolella sitä NASCAR kisaa..tai sen ekan ovaalin voittaa mut muissa ei mahiksia. Mitä säätöä siihen autoon pitää tehdä?
 
siivet maksimiin
korkeudet molemmat -1 jousitus 12/13.5
camber 2/1
iskarit sisään/ulos kaikki 7
kallistuksenvaimentimet 5/5
välitykset radan mukaan ja lukkoon acc+10
nää toimi mulla
 
Miksei mulla muuten pystyny välityksiä muuttaa vaihdekohtaisesti? Vaikka ostin sellasen lootan. Saa vaan sitä nopeuttaa muuttaa :rolleyes: Ihan homoa imo
 
siivet maksimiin
korkeudet molemmat -1 jousitus 12/13.5
camber 2/1
iskarit sisään/ulos kaikki 7
kallistuksenvaimentimet 5/5
välitykset radan mukaan ja lukkoon acc+10
nää toimi mulla

Kiitos kokeilen noita säätöjä tänään.
 
Kertokaas vinkkejä miten sen topgearin lotus elise special kisan pääsee läpi.... eihän tolla meinaa pysyä tiellä ollenkaan.
 
Varovasti vaan kaasun ja jarrun kanssa ettei lähe lapasesta. Vaatii vähän totuttelua :D
Aika hyvin pääsee ohittelemaan niitä muita ihan siinä alussa. Muistaakseni olin viides siinä vaiheessa, kun tulin Hammerheadista ulos ekalla kierroksella. Sit vaan roikkuu muiden perässä. Bacharachissa on taas hyvä ohituspaikka, kun jättää jarrun vähän myöhemmäks kun vastustaja. Mun mielestä noi radan kolme ekaa mutkaa on parhaat ohituspaikat + sitten toi Bacharach.
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Varovasti vaan kaasun ja jarrun kanssa ettei lähe lapasesta. Vaatii vähän totuttelua :D
Aika hyvin pääsee ohittelemaan niitä muita ihan siinä alussa. Muistaakseni olin viides siinä vaiheessa, kun tulin Hammerheadista ulos ekalla kierroksella. Sit vaan roikkuu muiden perässä. Bacharachissa on taas hyvä ohituspaikka, kun jättää jarrun vähän myöhemmäks kun vastustaja. Mun mielestä noi radan kolme ekaa mutkaa on parhaat ohituspaikat + sitten toi Bacharach.

Näin oon yrittänykki, mut se lähtee heti lapasesta ku kosken kaasuun :) Toi mun ratti ei toimi ihan täysin ton pelin kans, joten voi olla siinäkin osa syy.. ei oo tuettujen rattien listalla, napeista vaan yks toimii ja keskitys katoo aina pienen ajon jälkeen.
 
Yea, man. X2010-challenge kullattu parissa tunnissa. Kivasti nousi levelit 30-34, kun kultapokaalista irtosi kai jotain 2 miljoonaa expaa (kertaa kolme eri rataa). Talliin tuli sitten kolme eri X2010-autoa. Aijai, noilla on varmaan kiva huorata jotai ovaalia. :D
 
Yea, man. X2010-challenge kullattu parissa tunnissa. Kivasti nousi levelit 30-34, kun kultapokaalista irtosi kai jotain 2 miljoonaa expaa (kertaa kolme eri rataa). Talliin tuli sitten kolme eri X2010-autoa. Aijai, noilla on varmaan kiva huorata jotai ovaalia. :D

Missä tollanen kisa on?
 
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Mitäs noi b-speccikisat on? Pitää väsätä joku uus ajaja mut mikä idea?
 
Kai se riippuu siitä mitä sillä pelillä haluu tehdä. Jos tykkää keskittyä säätöihin niin sit joku muu, mut jos haluu enemmän ajaa ja keskittyä vähemmän säätöihin niin sit tää on hyvä.

GT kakkosta kun aikoinaan pelailin niin auton säätäminen kisoihin oli just se juttu. Kaikki NFSt ja Gotham Racingit oli sit pelkkää ajelua varten.
 
se bspec on joku kuljettajan käskytys systeemin eli talliohjeita huudellaan. en ole itte kokeillu vielä mutt kuulemma ihan saatanan koukuttava.

Ainakin ihan saatanan raivostuttavaa, kun oman tallin pikku-Kimi ei pääse 1300 hevosvoiman Veyronilla 80-luvun Celicasta ohi ja viimeisellä varvilla pöpelikköön johtopaikalta...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom