Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se bussi kisa on helppo voittaa kun ei aja kaasupohjassa, pääsin kännissä sen läpi.
siivet maksimiin
korkeudet molemmat -1 jousitus 12/13.5
camber 2/1
iskarit sisään/ulos kaikki 7
kallistuksenvaimentimet 5/5
välitykset radan mukaan ja lukkoon acc+10
nää toimi mulla
Varovasti vaan kaasun ja jarrun kanssa ettei lähe lapasesta. Vaatii vähän totuttelua :D
Aika hyvin pääsee ohittelemaan niitä muita ihan siinä alussa. Muistaakseni olin viides siinä vaiheessa, kun tulin Hammerheadista ulos ekalla kierroksella. Sit vaan roikkuu muiden perässä. Bacharachissa on taas hyvä ohituspaikka, kun jättää jarrun vähän myöhemmäks kun vastustaja. Mun mielestä noi radan kolme ekaa mutkaa on parhaat ohituspaikat + sitten toi Bacharach.
Yea, man. X2010-challenge kullattu parissa tunnissa. Kivasti nousi levelit 30-34, kun kultapokaalista irtosi kai jotain 2 miljoonaa expaa (kertaa kolme eri rataa). Talliin tuli sitten kolme eri X2010-autoa. Aijai, noilla on varmaan kiva huorata jotai ovaalia. :D
Mitäs noi b-speccikisat on? Pitää väsätä joku uus ajaja mut mikä idea?
Kai se riippuu siitä mitä sillä pelillä haluu tehdä. Jos tykkää keskittyä säätöihin niin sit joku muu, mut jos haluu enemmän ajaa ja keskittyä vähemmän säätöihin niin sit tää on hyvä.
se bspec on joku kuljettajan käskytys systeemin eli talliohjeita huudellaan. en ole itte kokeillu vielä mutt kuulemma ihan saatanan koukuttava.