Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö kukaan edelleen, missä ne 1000 autoa on? Pitäs nimittäin saada muutama helmi auto talliin.
Ainaki sillä saa hyvin tienattua rahaa. ^^ Tietääkö kukaan edelleen, missä ne 1000 autoa on? Pitäs nimittäin saada muutama helmi auto talliin.
Käytetyissä autot vaihtuu ilmeisesti päivittäin. Uusien autojen kaupassa autot on ja pysyy.
Kokeile sitä autokauppaa. Mahtaisko sieltä löytyä auto jos toinenkin?
siivet maksimiin
korkeudet molemmat -1 jousitus 12/13.5
camber 2/1
iskarit sisään/ulos kaikki 7
kallistuksenvaimentimet 5/5
välitykset radan mukaan ja lukkoon acc+10
nää toimi mulla
Mikä ihmeen acc+10 ???
Hei mistä pystyy ottamaan pois osia mitä on ostanu. En tiiä mitä tein mutta mun Viper kulki n. 340km/h ja ostin jotain kalliita osia ja sitten hyytyy 303km/h. ???
Jos tarkoitit autoja niin premium-malleissa on hyvin paljon tarkemmat yksityiskohdat kuin standard-autoissa. Itse pelissä ei muistaakseni voi säätää graffoja, mutta XMB:ssä kylläkin. Jostain.
Tuohan ei ole full-HD peli, vaan moottori toimii pienemmällä resolla josta se extrapoloidaan. Ei ihme ettei ole terävä.
kannen takana on 1080p. Eli on F HD. Ei myöskään tällä 24" F HD asuksen näytöllä ole terävä.
Jos on noin jääräpäinen tarve niin helpoiten varmaan säädät niitä grafiikoita kun hoidat ittes Polyphonyn studiolle ja koodaat pelimoottorin uusiks. Siihen asti se ei ole FullHD. Ihan sama mitä takakannessa lukee tai mistä ruudusta sitä katotaan.