PS3: Gran Turismo 5 (+Prologue)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Ainaki sillä saa hyvin tienattua rahaa. ^^ Tietääkö kukaan edelleen, missä ne 1000 autoa on? Pitäs nimittäin saada muutama helmi auto talliin.

Käytetyissä autot vaihtuu ilmeisesti päivittäin. Uusien autojen kaupassa autot on ja pysyy. Nyt aassa ja beessä level 23 ja on tämä mahtava peli ratilla ja polkimilla. Padilla jaksoin ajaa just ja just yhden kisan.

B-spec, level 23, amerikan kaarat ja se ovaali. Mikä vitun idea tuossa on että joka helvetin kierros pitää KIELTÄÄ sitä kuskia tulemasta varikolle???

E: ja millä autolla tuon voittaa..ei ainakaan mun corvetella perkele

Mikä toi "Online Car Dealership" tjsp on? Onko ne toisten ihmisten myynnissä olevia autoja? Päivittyykö se lista ikinä?
Pitäs saada jostain Mustang GT500 '67 ja Camaro Sport Coupe '89

Onko kellään muuten hyviä vinkkejä miten saa helposti rahaa GT5:ssa? Edellisissä oli ainaki joku tietty cup jonka ajo, niin sai jonku auton jonkja myymällä tuli hetkessä miljonääriksi.

Käytetyissä autot vaihtuu ilmeisesti päivittäin. Uusien autojen kaupassa autot on ja pysyy.

Päivittäin, siis ihmisten päivissä vai Gran Turismo päivissä? :D Tai ainaki GT4 ja GT3 ja vissii GT2 ja 1 peleissä oli ne "päivät", jotka eteni sitä mukaa ku ajeli kisoja ja lisenssejä jne.

Kokeile sitä autokauppaa. Mahtaisko sieltä löytyä auto jos toinenkin?

GT5:n "Virallisessa" kaupassa (Car Dealership) Ei ole ku pieni määrä noita autoja.

Ne käytetyt autot vaihtuu sillee että ku ajat esim. yhen kisan niin tulee aina oliskohan ollu 10 uutta autoo listan yläpäähän ja alapäästä tippuu 10 pois.
Ja siel "virallises kaupas" on ne premium autot joissa on sisäkuvakulma ja muutenkin ilmeisesti mallinnettu paremmin ku käytetyt..

siivet maksimiin
korkeudet molemmat -1 jousitus 12/13.5
camber 2/1
iskarit sisään/ulos kaikki 7
kallistuksenvaimentimet 5/5
välitykset radan mukaan ja lukkoon acc+10
nää toimi mulla

Mikä ihmeen acc+10 ???

E: mun kuski vetää hirveessä sladissa joka helvetin mutkan.. kävi jopa neljäntenä mutta maaliin tulee aina viimisenä ku pitää käydä varikolla vaihtaan renkaat.

Mikä ihmeen acc+10 ???

LSD:stä (Drivetrain-asetuksissa) säädät sen Accelerationin arvoksi +10.

Kuninkaallinen: aja niitä Seasonal Eventsejä, niistä saa aivan törkeästi rahaa + expaa kun olet vielä alhaisella levelillä. Vissiin pelkästään niitä ajamalla levuttaa hetkessä 0->18.

OCD (online car dealership) on vain PD:n tekemä lista "harvinaisista" autoista, lista vaihtuu aina kun tulee uusi seasonal event batchi. Uudet eventit tulee siis aina kun yksi vanhentuu, sulkeutumispäivät näkyy siellä eventtien alla.

Pistin tuon +10, mutta ei auta. Sen ekan ovaalin mun kuski voittaa helposti mutta se seuraava kisa on heti ongelma. Renkaat ihan loppu puolessa välissä kisaa.
Jos tänään jaksais laittaa ratin kiinni ja alkaa kans ajamaan noita Seasonal Eventsejä.

Hei mistä pystyy ottamaan pois osia mitä on ostanu. En tiiä mitä tein mutta mun Viper kulki n. 340km/h ja ostin jotain kalliita osia ja sitten hyytyy 303km/h. ???

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hei mistä pystyy ottamaan pois osia mitä on ostanu. En tiiä mitä tein mutta mun Viper kulki n. 340km/h ja ostin jotain kalliita osia ja sitten hyytyy 303km/h. ???

Sieltä auton asetuksista saa valittua onko se ostamasi osa vai se alkuperäinen paikallaan.

Mistä noita grafiikoita voi säädellä? 40" Full HD Bravia TV:ssä näyttää ihan eriltä ku noissa trailereissa. Grafiikat on suunnilleen vähä paremmat ku gt4:ssa

Jos tarkoitit autoja niin premium-malleissa on hyvin paljon tarkemmat yksityiskohdat kuin standard-autoissa. Itse pelissä ei muistaakseni voi säätää graffoja, mutta XMB:ssä kylläkin. Jostain.

Jos tarkoitit autoja niin premium-malleissa on hyvin paljon tarkemmat yksityiskohdat kuin standard-autoissa. Itse pelissä ei muistaakseni voi säätää graffoja, mutta XMB:ssä kylläkin. Jostain.

Ei, vaan ihan koko pelin grafiikoita. Ku vertaa noihin julkaistuihin trailereihin niin tässä on paljon "blurrimmat" noi grafiikat, eikä ollenkaan niin terävät. Lisäksi nuo sääefektit kusee.

Tuohan ei ole full-HD peli, vaan moottori toimii pienemmällä resolla josta se extrapoloidaan. Ei ihme ettei ole terävä.

kannen takana on 1080p. Eli on F HD. Ei myöskään tällä 24" F HD asuksen näytöllä ole terävä.

Jos on noin jääräpäinen tarve niin helpoiten varmaan säädät niitä grafiikoita kun hoidat ittes Polyphonyn studiolle ja koodaat pelimoottorin uusiks. Siihen asti se ei ole FullHD. Ihan sama mitä takakannessa lukee tai mistä ruudusta sitä katotaan.

En tiedä sen enempää enkä omista koko peliä, joten joudun lainaamaan teknaria:

"Pelirunko ei toimi 1920 x 1080 pisteen lomittelemattomassa näyttötilassa, vaan ohjelma itsessän piirtää maisemat alhaisemmalla erottelulla, jotta PlayStation3 ei tukehtuisi.
Kun grafiikka sitten sovitetaan korkeampaan ja standardin asemaan nousseeseen full hd -tarkkuuteen, lieveilmiöinä näkyy paitsi sahalaitaisuutta, myös häiritsevää repeilyä. Jälkimmäinen johtii osin siitä, että pelirunko ei ainakaaan nykyisessä muodossaan tahdista itseään näyttölaitteen virkistystaajuuteen (50/60Hz)."

Jos on noin jääräpäinen tarve niin helpoiten varmaan säädät niitä grafiikoita kun hoidat ittes Polyphonyn studiolle ja koodaat pelimoottorin uusiks. Siihen asti se ei ole FullHD. Ihan sama mitä takakannessa lukee tai mistä ruudusta sitä katotaan.

Noniin, nyt näyttää jo paremmalta, optionssista piti laittaa image quality: sharpen tjsp. Googlehaku antoi myös sellasta vinkkiä että ps3 asetuksista laittaa 720p ja sit viel kuva vaihtuis terävämmäksi kun ei oo skaalattu tohon 1080p.

On kyllä hyvä peli. Tuli eilen pelattua siihen asti että "sammuin rattiin" :D Oli se kuvakulma jossa on kuvattu auton sisältä, missä näkyy ratti ja kädet jne. Torkahdin siinä varmaan muutamaksi sekunniksi ja auto seinässä ja kapula tippunu ja pyyhkijät oli menny päälle. :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom