Protskut yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Unnukka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kaisa sanoi:
Emmah sanoi:
US-Product Linen Protein XL, vaniljan makuisena on ollut sellainen, mihin tämä tyttö ei ole vuosien varrella kyllästynyt ja samaa on sanonut muutama muukin kaveri.

Vaniljasta ei oo mitään kokemusta, mutta saman valmistajan mansikka oli ihan kammoa. :urjo: Sitäkin kehuu monet (mm. siippani vetää sitä niin antaumuksella, että sheikkeri pitää lopuksi vielä avata ja nuolla se kansi + ritilä :rolleyes: ), mutta musta sen maku on ihan käsittämättömän keinotekoinen.

Ehkä pitää tota vaniljaa tosiaan harkita jossain vaiheessa.
Mulla oli joskus tota mansikkaakin, kyllä sekin oli musta ihan menevää, tosin vaniljaan verrattuna kyllä keinotekoista. Toi vanilja on sellaista hyvin neutraalia, eikä musta liian makeaa. Tosin kun välissä tuli syötyä jotain maustamatonta välipalaprotskua, tuntui toi vaniljakin alkuunsa makealta :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
BadKittie sanoi:
minkälainen jauhe on paras lihasten kasvussa? onko tollainen whey protein hyvä tällaiselle harrastajalle (joka haluaa suht isot lihakset)?

Etsipä aiempia threadeja aiheesta!

Sen verran totean tässä, että riippuu paljon siitä, milloin vedät proteiinin. Hera tai muu "pelkkä" protsku on hyvä ennen reenejä, mutta reenien jälkeen kannattaisi vetää vielä juoma, jossa on 50% proteiinia, 50% maltoa ja joka on sekoitettu maitoon. Itse käytän palkkarissa myös kreaa, mutta kaikki eivät käytä kreaa lainkaan.

Etsin ja löytyi kivasti tietoa. Olen tässä tilaamassa tota optimum nutritionin whey proteinia ja malto6.. ja ajattlein kysästä että tuleekos niitä yhdistämällä 50/50 hyvä palkkari?:)

BadKittie sanoi:
Etsin ja löytyi kivasti tietoa. Olen tässä tilaamassa tota optimum nutritionin whey proteinia ja malto6.. ja ajattlein kysästä että tuleekos niitä yhdistämällä 50/50 hyvä palkkari?:)

Ihan varmasti tulee. Sekoita vaan koko hässäkkä maitoon. :)

Ja tsemppiä lihasten kasvatukseen! Tule ihmeessä palstalle keskustelemaan ja kyselemään, jos asiaa on. Tyhmiä kysymyksiä ei ole!

mimu sanoi:
Mut meneekö proteiini pilalle jos kiehuvaan nesteeseen sekoittaisi?

Olen pohtinut tätä iät ja ajat kun jossain pussukoissa lukee ettei saa kuumentaa. Järkeilyni on seuraavanlainen: lämmön vaikutuksesta proteiini vain denaturoituu, eli menettää tertiääri/sekundäärirakenteensa. Mahalaukun pH on siinä yhden paikkeilla, eli efekti on ihan sama. Ja denaturoituneita ne pihvinkin proteiinit ovat, eli ravitsemuksellisesti sillä ei ole merkitystä.

... mutta miksi pussissa sitten kielletään kuumentamasta? Ainoa järkeenkäypä selitys on että kama saattaa paakkuuntua ja on ällöä nauttia. Ratkaisun pulmaani saisin menemällä alakertaan keittämään protskukaakaon, mutta minkäs teet kun olet laiska nörtti etkä jaksa nousta ylös :rolleyes:

Zone-sarja -42%
Oli sitten pakko olla pöljä ja testata tämäkin (tenttiin lukiessa kaikki muu tekeminen tuppa kiinnostamaan enemmän..).

Eli, hera alkaa saostumaan siinä 45 asteen jälkeen. Voisin kuvitella olevan ihan namia jos lämmittää kaakaonsa reiluun neljään kymppiin, kun ananaskin oli vähintäänkin mielenkiintoinen elämys (mielenkiintoinen tässä siis ihan hyvällä).

Tulee kyllä sairaan ruma sakka kun sen kiehuttaa, sisäinen pikkupoikani haluaa joku päivä testata minkälainen siisti limamöykky tulee kaikista hassun värisistä pulvereista :D

topokatti sanoi:
Tulee kyllä sairaan ruma sakka kun sen kiehuttaa, sisäinen pikkupoikani haluaa joku päivä testata minkälainen siisti limamöykky tulee kaikista hassun värisistä pulvereista :D
Se on sisäinen kemisti :D.
t:kemisti

Ultimecia sanoi:
Mun mielestä toi minttusuklaa on niin kamalaa, että voi hyi helvetti. Ei mene edes maidon kanssa, maistuu ihan hammastahnalle.
Toi hammastahnavertaus oli kyllä aika paha! :D Mutta makuasioitahan nämä ovat. Jollakin muulla valmistajalla taitaa myös olla minttusuklaa makuna, mutta omat kokemukseni siis tästä Optimum nutritionin protskusta jota saa myös Pakkiksen kaupasta.

Hyvää se on, mutta maitoon sekoitettuna ehdottomasti. Mun mielestä liki kaikki jauhot veteen sekoitettuna maistuu äklölle, joka tapauksessa palkkarin sekoitan aina veteen maistui miltä maistui. Välipalaprodet sekoittelen maitoon, tai oikeammin laktoosittomaan maitojuomaan.

topokatti sanoi:
... mutta miksi pussissa sitten kielletään kuumentamasta? Ainoa järkeenkäypä selitys on että kama saattaa paakkuuntua ja on ällöä nauttia. Ratkaisun pulmaani saisin menemällä alakertaan keittämään protskukaakaon, mutta minkäs teet kun olet laiska nörtti etkä jaksa nousta ylös :rolleyes:

Tuli kokeiltua toi lämmittäminen. Ihanan makuista! Kunhan laittaa tarpeeks jauhoja. Paakkuja tuli todella vähän ekalla yrityksellä kun kaadoin suoraan lämmintä maitoa jauhojen sekaan, mutta minimoidakseen klimppien määrää minimiin olen jatkossa sekoittanut jauhot ekana kylmään veteen (noin 1,5 mitallista jauhoa 0,5desiin vettä) ja sen jälkeen kaadan päälle lämmintä maitoa. Tulee todella hyvänmakuista, täyteläistä juomaa. Eikä maistu missään vaiheessa proteiini läpi. Suosittelen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko oli sitten raottaa tuota minttusuklaapurkin kantta ja tekaista maistiaiset. Hyvää oli, ainakin minulle putoaa maitoon sekoitettuna aivan kympillä!

Latest posts

Back
Ylös Bottom