Protskut yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Unnukka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On tullut viime aikoina testailtua noita lisäravinteita.
Osaisiko joku suositella jotain sellaista valmistetta, jossa olisi hinta-laatusuhde kohdallaan.
Noissa jauheissa on energiamäärissäkin todella huikeita eroja, kai sen pitäisi aika matalaenergiatasoinen olla, kun tarkoitus kuitenkin on rasvoja saada vähemmäksi.
Kokeilemani jauheet ovat olleet todella karmeanmakuisia:urjo: Kahta erilaista olen jo kokeillut ja molemmat on lentäneet roskiin, kun en saa niitä alas kurkusta. Sitä paitsi toinen soijaproteiinivalmiste ei sekoittunut ei sitten millään nesteeseen. Kai olisi pitänyt ostaa sitä varten tehosekoitin...

Joka tapauksessa jotain protskudrinkkejä pitäisi alkaa naukkailemaan, kun salilla on vaikea treenata broilerin rintafileet silmissä kiiluen:hyper:

Kiitos!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heraproteiini on miedon makuista, maitoon sekoitettuna mielestäni jopa oikein hyvää. Etenkin suklaiset maut toimivat maidon kanssa. Pakkiksen kaupasta saatavaa minttusuklaista on kehuttu maun puolesta kovasti, itsellänikin on purkki, mutta vielä en ole avannut :hyper: .

Maito jonkin verran hidastaa imeytymistä, mutta tuo tuskin harrastajaa haittaa... ...en tosin tiedä, saatathan vaikka olla ammattilainenkin :) .

Mikähän tuossa mahtaa olla annostus? Eli moneksikohan päiväksi tuo 900 gramman pussi riittää?
Tuo tarjous on kyllä hyvä, onko sulla kokemuksia noista makuvaihtoehdoista(mansikka, vadelma, vanilja)?

FolkkeW sanoi:
No jos pelkkää proteiinia haluaisit, niin seuraava olisi hyvä tarjous:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=48946
Palautusjuomaksi saat lisäämällä siihen vielä Malto6:sta. Edullista ja monien käyttämää (mitä lukenu täältä pakkotoistosta).

Millä merkillä tuollainen minttusuklaa olisi makuvaihtoehtona? Yritin äkkiä Pakkiksen kaupasta etsiä, mutta ei löytynyt, varmaan vika hakijassa...

Ei tässä mitään ammattilaisia olla, mutta ahkeria harrastelijoita:D

Caitlyn sanoi:
Heraproteiini on miedon makuista, maitoon sekoitettuna mielestäni jopa oikein hyvää. Etenkin suklaiset maut toimivat maidon kanssa. Pakkiksen kaupasta saatavaa minttusuklaista on kehuttu maun puolesta kovasti, itsellänikin on purkki, mutta vielä en ole avannut :hyper: .

Maito jonkin verran hidastaa imeytymistä, mutta tuo tuskin harrastajaa haittaa... ...en tosin tiedä, saatathan vaikka olla ammattilainenkin :) .

Mike sanoi:
Optimum nutrition.

Ja aivan sairaan hyvää onkin. :kuola: Purkki toisensa jälkeen tuota pitää tilata ja vetää napaan välipalaprotuna rahkan / raejuuston puutteessa. :kuola: :kuola: :haart:

Edit: Ja mä oon NIIN pahan luokan herkkuperse, että kaikki muut jauhot tuota lukuunottamatta on kyllä tullu takaspäin, eli toi ON hyvää. ;)

Unnukka sanoi:
Mikähän tuossa mahtaa olla annostus? Eli moneksikohan päiväksi tuo 900 gramman pussi riittää?
Tuo tarjous on kyllä hyvä, onko sulla kokemuksia noista makuvaihtoehdoista(mansikka, vadelma, vanilja)?

Mulla on tällä hetkellä käytössä Fastin Maito 90 ja Fastin Whey+. Whey+ oli hieman hintava, mutta ostin sen silti vähäisen rasvan ja laktoosittomuuden vuoksi. Maku on hyvä (suklaa). Omassa juomassani on siis puolet Maito90 ja puolet Whey+.

Yhteen annokseen menee n. 40gr jauhetta, eli siis 20gr Maitoa ja 20gr Wheytä. Laske siitä, pitkällekö riittää.

Itsellä syy kahden eri tuotteen sekoitukseen on se, että Maito90 on kaseiinipitoinen ja Whey puolestaan sisältää runsaasti heraa. Tulee - ei ihan mutta melkein - 50/50 heraa/kaseiinia. :) Välillä sekoitan juomaani myös maltoa.

kaisa sanoi:
Ja aivan sairaan hyvää onkin. :kuola: Purkki toisensa jälkeen tuota pitää tilata ja vetää napaan välipalaprotuna rahkan / raejuuston puutteessa. :kuola: :kuola: :haart:

Edit: Ja mä oon NIIN pahan luokan herkkuperse, että kaikki muut jauhot tuota lukuunottamatta on kyllä tullu takaspäin, eli toi ON hyvää. ;)

Toi minttusuklaa on niin parasta :kuola:

Rae- sanoi:
Toi minttusuklaa on niin parasta :kuola:
Totta! Ei ole öklöä vaikka voisi luulla, en ole aiemmin hirveästi perustanut suklaanmakuisista yms. jauhoista mutta toi on niin namia, sekoitan välillä veden sijasta rasvattomaan maitojuomaan niin maistuu ihan minttukaakaolle mitä lapsena join. :kuola:

Mä olen todella kranttu lisäravinteiden (maun) suhteen, yleensä se juominen on sellaista väkisin nieleskelemistä. Not anymore! Olen löytänyt itselleni sopivan makuisen protskun!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MerZi sanoi:
Ei ole öklöä vaikka voisi luulla, en ole aiemmin hirveästi perustanut suklaanmakuisista yms. jauhoista mutta toi on niin namia, sekoitan välillä veden sijasta rasvattomaan maitojuomaan niin maistuu ihan minttukaakaolle mitä lapsena join. :kuola:

Mä olen todella kranttu lisäravinteiden (maun) suhteen, yleensä se juominen on sellaista väkisin nieleskelemistä. Not anymore! Olen löytänyt itselleni sopivan makuisen protskun!

Kiitos vinkistä! Pitääpäs kokeilla tota seuraavaksi... :) Nyt on kaapissa "mansikanmakuinen" proteiinijauhe ja voi :urjo: :urjo: :urjo: Yököttää jo kun ajatteleekin että pitäisi sitä juoda. Hyi.

Kiitos kaikille vinkeistä!
Näyttää siltä, että ei ole minttusuklaan voittanutta!
Minttusuklaasta kun tykkään muutenkin, niin eiköhän se ole varsin nannaa:hyper:

lewe sanoi:
Kiitos vinkistä! Pitääpäs kokeilla tota seuraavaksi... :) Nyt on kaapissa "mansikanmakuinen" proteiinijauhe ja voi :urjo: :urjo: :urjo: Yököttää jo kun ajatteleekin että pitäisi sitä juoda. Hyi.
Mullakin on mansikanmakuinen palkkaripönttö ja se on kyllä jotain vallan kauheaa. Ensimmäinen ja viimeinen lajiaan :D Pakko kuitenkin aina välillä sitä ottaa että loppuis joskus.

Tuo minttusuklaa on yksi niistä harvoista, jotka eivät oikeastaan maistu "keinotekoiselle", kuinka sen selittäisi - ei ole sellaista outoa sivumakua joka on monessa tuotteessa ja saa ainakin minut yökkäilemään.

Minttusuklaa on hyvää. Sillä on pieni pistävä haju (olen järkyttävän kranttu...) mutta ei maistu muulle kun minttusuklaalle. Onhan se ehdottomasti parasta sekoitettuna maitoon, mutta silloinhan se sopii parhaiten välipalaksi/yöprodeksi (eikö näin?), kun taas veteen sekoitettuna on tarkoitettu palkkariksi.

Tuli muuten mieleen, että onko kukaan sekoittanut kyseistä tuotetta lämpimään veteen/maitoon? Meinasin et sehän olis aivan mieletöntä herkkua :kuola:
Mut meneekö proteiini pilalle jos kiehuvaan nesteeseen sekoittaisi? Pystyyhän muista proteiinijauheista tekemään ihan ruokaakin, joten miksei tästäkin..

mimu sanoi:
Onhan se ehdottomasti parasta sekoitettuna maitoon, mutta silloinhan se sopii parhaiten välipalaksi/yöprodeksi (eikö näin?), kun taas veteen sekoitettuna on tarkoitettu palkkariksi.

Ei se ihan sellaisenaan kyllä palkkarina mene, muistaakseni yhdessä scoopissa on vain kolmisen grammaa hiilaria. Välipalana kyllä varsin mainiota. :thumbs:

Täytyypä pitää mielessä tuo minttusuklaaprotsku, kun sitä on niin kovasti täällä kehuttu. Nykyinen suklaanmakuinen protskuni ei todellakaan ole mitään herkkua. Malton kanssa se kuitenkin menee alas, varsinkin nyt kun on tottunut makuun.

Zone-sarja -42%
Olen soraääni!

Mun mielestä toi minttusuklaa on niin kamalaa, että voi hyi helvetti. Ei mene edes maidon kanssa, maistuu ihan hammastahnalle. Melkein täysi pönttö on kaapissa, kai se pitää pakon edessä mussuttaa jos käy niin, että totaalikonkka iskee. Oma suosikkini on Fastin Hera80 vaniljan makuisena, namnamnam.

Miksi muuten protskut vedessä maistuu aina malton kanssa paremmilta? Olen joskus treenin jälkeen juonut pelkän protskujuoman + banaani päälle, ei vaan ole niin hyvää. Välipalana sekoitan maitoon.

US-Product Linen Protein XL, vaniljan makuisena on ollut sellainen, mihin tämä tyttö ei ole vuosien varrella kyllästynyt ja samaa on sanonut muutama muukin kaveri.

Emmah sanoi:
US-Product Linen Protein XL, vaniljan makuisena on ollut sellainen, mihin tämä tyttö ei ole vuosien varrella kyllästynyt ja samaa on sanonut muutama muukin kaveri.

Vaniljasta ei oo mitään kokemusta, mutta saman valmistajan mansikka oli ihan kammoa. :urjo: Sitäkin kehuu monet (mm. siippani vetää sitä niin antaumuksella, että sheikkeri pitää lopuksi vielä avata ja nuolla se kansi + ritilä :rolleyes: ), mutta musta sen maku on ihan käsittämättömän keinotekoinen.

Ehkä pitää tota vaniljaa tosiaan harkita jossain vaiheessa.

minkälainen jauhe on paras lihasten kasvussa? onko tollainen whey protein hyvä tällaiselle harrastajalle (joka haluaa suht isot lihakset)?

Latest posts

Back
Ylös Bottom