Protskut ja finnit

nII et kuis paljo tuo protskujen ynnä muiden lisäravinteiden syöminen vaikuttaa noiden finnien syntyy ku ei oo ite hetkee viittiny syyä mitää protskuja ku tuntuu niinku olis saatana vesirokko naamas seuraavana päivänä...:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nII et kuis paljo tuo protskujen ynnä muiden lisäravinteiden syöminen vaikuttaa noiden finnien syntyy ku ei oo ite hetkee viittiny syyä mitää protskuja ku tuntuu niinku olis saatana vesirokko naamas seuraavana päivänä...:hyper:

kylhän se voi "ylimääräinen" protsku vaikuttaa jos on taipumusta niinkun itelläki.
itellä varsinkin kreatiinista rupee naama kukkii mut silti aattelin sitä tossa ruveta jossain vaiheessa nykimää pitää hakee vaa taas lekurista respa noihin roaccutaa tai vastaavaa ni on sit taas vähän aikaa finnit pois.

resepti

Ottaavaan päähän nuo rersepti lääkkeet ku niistä tahtoo olla aina haittaa jos vetää paljo alkomahoolia niitten kans ja ku justiin alkamas ratki riemukas talvi biletyskausi...:kippis1: :kippis1:

Ottaavaan päähän nuo rersepti lääkkeet ku niistä tahtoo olla aina haittaa jos vetää paljo alkomahoolia niitten kans ja ku justiin alkamas ratki riemukas talvi biletyskausi...:kippis1: :kippis1:

nii kylhän ne maksaa ainaki vähän enemmän kuormittaa mut ei itel ainakaa oo noussu arvot vaik on aikapaljon joskus tullu dokailtuuki sen kuurin aikana

Meitsi on kokeillu miltei kaikkia poppaskonsteja, millä nyt vaan näppylät lähtis. Mut noi roaccutaanit on viiminen vaihtoehto... Niillähän voi saada sisuskalunsa entisiks! Kannattaa vaan syödä terveellisest ja JUODA PERKELEESTI, vähintään pari litraa päivässä. (ei kaljaa, vaan vettä):D

Meitsi on kokeillu miltei kaikkia poppaskonsteja, millä nyt vaan näppylät lähtis. Mut noi roaccutaanit on viiminen vaihtoehto... Niillähän voi saada sisuskalunsa entisiks! Kannattaa vaan syödä terveellisest ja JUODA PERKELEESTI, vähintään pari litraa päivässä. (ei kaljaa, vaan vettä):D

joo kylhän ne on aika myrkky lääkkeitä mut onhan ne tehokkaita ja aivan sama vaik vähän onki finnei

Mulla Roaccutan poisti finnit kokonaan pariks vuodeks. Nyt on alkanu tulla takasin pikkuhiljaa, kun aloitin kreatiinin käytön. Perstuntumalla tuntuu, että kreatiini aiheuttaa finnejä. Lääkäri sanoi, että Roalla lähtee finnit ainiaaks...Joopa joo, vitun puoskari!

Mulla Roaccutan poisti finnit kokonaan pariks vuodeks. Nyt on alkanu tulla takasin pikkuhiljaa, kun aloitin kreatiinin käytön. Perstuntumalla tuntuu, että kreatiini aiheuttaa finnejä. Lääkäri sanoi, että Roalla lähtee finnit ainiaaks...Joopa joo, vitun puoskari!

joo niin väitti mullekki aina. yhen oon syöny kokonaa ja toisen jätin kesken ei nyt niin pahasti tuu ku ennen.

Lisäks oli pakki koko kuurin ajan sekasin. Naama meinas oikeasti revetä kun nauroi (tai teki mitä tahansa ilmeitä), oli niin saakelin kuiva. No ei ollut onneks kallis kuuri...:curs:

Kannattaa visiin pariin kertaan miettii ottaako tota roacuttan-kuuria vai ei. Itellä tepsi aikanaan lievemmät lääkkeet. Differin se tais olla(?).

Kyl se taitaa olla horkka mistä finnejä saa eikä krea ja perusprotsku. :D
Eivaan, yksilöllistä se kai noidenkin kans on.

Ihotautilääkärin kertomuksia

Käväsin tuossa ihotautilääkärillä.... jälleen kerran :) uusimassa reseptejä. Kyselin siinä sitten roa kuuria. Puoskari sanoi että minun kokoisella kaverilla (90kg/183cm) kuurin pituus olisi siinä 9-10kk paikkeilla :eek:. En sitten ottanut sitä. kuinkas pitkiä teillä on ollut?

Tottakai tohtori kysyi että käytätkö hormoneja tai lisäravinteita. Vastasin en ja kyllä. Eli käytän paljon maitovalmisteita ravintolisien takia.

Siitä sitten tohtori rupesi sepostamaan uutta tutkimusta aknesta. Siinä oli otettu tutkittavaksi ryhmäksi Austraaliaan & Uuteen Seelantiin muuttaneet Papua-Uusi-Guinealaiset. Tämä sen takia koska heillä ei esiinny juurikaan aknea kotimaassaan. Mutta akne oli lisääntynyt huomattavasti muuttaneiden Papua-Uusi-Guinealaisten keskuudessa. Pää syyksi tutkijat olivat laittaneet maito ruokavalion, koska heillä ei ole paljoakaan kyseistä ruokavaliota koti konnuilla.

En tiedä voisihan sitä kokeilla mutta oma akneni pysyy aika hyvin kurissa antibiooteilla & Diffferin geelillä joten en ole alkanut vielä kokeilemaan.
Sellainen tarina tällä kertaa.

Viimeksi muokattu:
Käväsin tuossa ihotautilääkärillä.... jälleen kerran :) uusimassa reseptejä. Kyselin siinä sitten roa kuuria. Puoskari sanoi että minun kokoisella kaverilla (90kg/183cm) kuurin pituus olisi siinä 9-10kk paikkeilla :eek:. En sitten ottanut sitä. kuinkas pitkiä teillä on ollut?

Tottakai tohtori kysyi että käytätkö hormoneja tai lisäravinteita. Vastasin en ja kyllä. Eli käytän paljon maitovalmisteita ravintolisien takia.

Siitä sitten tohtori rupesi sepostamaan uutta tutkimusta aknesta. Siinä oli otettu tutkittavaksi ryhmäksi Austraaliaan & Uuteen Seelantiin muuttaneet Papua-Uusi-Guinealaiset. Tämä sen takia koska heillä ei esiinny juurikaan aknea kotimaassaan. Mutta akne oli lisääntynyt huomattavasti muuttaneiden Papua-Uusi-Guinealaisten keskuudessa. Pää syyksi tutkijat olivat laittaneet maito ruokavalion, koska heillä ei ole paljoakaan kyseistä ruokavaliota koti konnuilla.

En tiedä voisihan sitä kokeilla mutta oma akneni pysyy aika hyvin kurissa antibiooteilla & Diffferin geelillä joten en ole alkanut vielä kokeilemaan.
Sellainen tarina tällä kertaa.

oiskohan eka kuuri joskus aikoinaan kestäny jonku puolisen vuotta painoan en tarkkaa muista ku on niin kauan mut oisko ollu jonku 75-80 ja toinen kuurin jätin kesken ku oli muutaki rahan menoo mut oli jo tosihyvin parantunu lääke ei ollu roaccuta vaan joku vastaava halvempi.
mulle se iholääkäri ainaki määräs painon mukaa monta mg vedetää päivässä.

Solariumissa käyntiä kannattaa harkita aknen hoidossa. Itsellä ainakin muutama solarium-kerta vie iho-ongelmat mennessään.

Kannattaa visiin pariin kertaan miettii ottaako tota roacuttan-kuuria vai ei. Itellä tepsi aikanaan lievemmät lääkkeet. Differin se tais olla(?).

Mulla oli ennen Roaa muistaakseni pitkä kuuri Apocycliniä tms. Siitä ei ollu mainittavaa apua.

Roacuttania söin kanssa jotain 6-9 kk. Ensiks jotain 3 kk liian pienellä annoksella(oli laskettu vahingossa vituiks, 60 kg painoiselle) ja sit lopun aikaa söin määrätyt lääkkeet oikealla annoksella loppuun vaikka finnit oli hävinny kokonaan :david:

Nyt oon iltaisin hinkannu naamaani Stockalta saatavalla Neutrogena-pesuvoiteella. Tuntuu toimivan ihan hyvin. En ole nähnyt muualla kuin Stockalla sitä. Pahinta on aina parranajon jälkeen...

Itelläni oli tuo roa kuuri n.9kk ja tepsi hyvin. Mites muuten, voiko protskun(lisäravinteen) juonti aiheuttaa ns. nopeemman aineenvaihdunnan eli esim. alkaa nää perkeleen ihokarvat kasvaa nopeemmin vai johtuuko se vaa geeneist? :(

Taitaa enemmänkin mennä iän piikkiin eli murrosikään. Älä hätäile, se on aivan normaalia että karvoitusta syntyy jänniin paikkoihin.

Taitaa enemmänkin mennä iän piikkiin eli murrosikään. Älä hätäile, se on aivan normaalia että karvoitusta syntyy jänniin paikkoihin.

Haha :D alkannu vaa huolestuttaa, ku alkannu aika himona kasvaa vatsan seudulle karvoi, pitänee kohta käyä ajelee :hyper: Jalat on nii s*atanan karvaset ni ei oikee innostuttais, et yläkropalle kävis samalla tavalla:(

sillä vähäsellä krealla mitä oon ite käyttäny ni ei oo ollu negatiivista vaikutusta ollenkaan ihoon... kaikenmaailman neiti aineita on käytetty, differin ja useemmat antibiootit (muita en muista ku oricyclin jossa on just se terracyclini vaikuttavana aineena) ja ei tahdo mikään auttaa. nyt taas kokeilen kuukauden olla käyttämättä mitään josko se taas parantais.
vähitellen alan kyllä oleen roan kannalla kun ei muualta näytä ratkasua löytyvän =/

Mulle ilmesty finnejä oikeestaan ekaa kertaa viime talvena jostaaan syystä. Olin siinä sitten ihan avuttomana ku olin vaan käyttäny clearasilia epäsäännöllisesti. Mutta vähä ku kyselin apteekissa ni sain käteen; Aco cleansing skin tonic ja saman merkkisen geelin. Näitä ku käyttää ni ei pitäis tulla finnejä. Jos vedän vielä Brevoxyl merkkistä tahmaa naamaan ennen nukkumaan menoa ni ei ole kyllä finneistä tietoakaan. Joten suosittelen vahvasti kaikille! Kahdesti päivässä pesen noilla Acoilla naaman.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom