Itelle tosa joku päivä sitte lääkäri määräs roccutaa. Rupes mietityttää ku joku tossa sano, että pitäs välttää kovaa rasitusta nii kyllä vähä pistää semmone vituttaa.:(
Mulla Roaccu ei aiheuttanut ongelmia treenin suhteen, iho ja limakalvot sitten taas vetivätkin aika kuiviksi. Piilolinssien käyttäjille voi tulla ongelmia. Itse en kokeillut kuurin aikana. Rasvailemalla ja tippoja käyttämällä tuosta selvisi. A-vita-tipoista en ole varma saako käyttää, nenään suihkuttelinkin sitten Nozoil-merkkistä sesamöljyä. Auringossa oleskelu ei tuottanut ongelmia, mutta eipä kyllä rusketustakaan. Maksa-arvot pompsahtivat jossain vaiheessa sinne normaalin ylärajalle, en sitten tiedä johtuiko lääkkeestä vai siitä, että treenissä oli menossa viimeiset kovat päivät siltä jaksolta ja flunssaakin pukkasi päälle. Pari viikkoa taukoa lääkkeestä ja kevyempää treeniä, niin olivat taas normaalilla tasolla. Myös valkosolut olivat pudonneet normaaliin tuossa vaiheessa, kun olivat aluksi vähän koholla.
Mulla akne oli melko paha, laitoin kuvankin johonkin toiseen trediin. Elämänlaatua se häiritsi siinä mielessä, että lakanat olivat veressä joka yö, valkoiset paidat olivat usein verisiä, takakyykkyä ei oikein voinut tehdä ilman että veri roiskusi, hierojalla ei voinut käydä koska se tulehdutti koko selän ja selän näkeminen muissa aiheutti muissa ihmisissä kommentteja "Mene lääkäriin" ja "Mitä sun selälle on käyny". Viitisen kuukautta kesti, niin akne oli poistunut kutakuinkin kokonaan, seitsemän kuukautta taisin kokonaisuudessaan niitä syödä, viimeinen kuukausi vähän niin ja näin, otin jos muistin. Kuuri loppui kesäkuun lopulla, ongelmia ei ole vielä ilmennyt. Välillä jostain pompsahtaa pikkuinen finnin alku, joka on helppo runtata ja desinfioida, eikä vihoittele sen jälkeen.
Vaikka Roaccu aiheuttaisikin sinulle ongelmia treenin suhteen, se on silti todennäköisesti mukavampi vaihtoehto kuin se, että pilaat paitoja melko kovalla vauhdilla, repun kanto sattuu välillä ikävästi finnien takia ja muut ihmiset oksentavat, jos satut ottamaan paidan pois. Se puoli vuotta on kuitenkin lyhyt aika.