Protskusta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonkilainen tuoteseloste olis kiva olla. Tuo weight gainer osa rasahtaa ainakin mun korvaan. Onko tuossa hirveät määrät hiilaria? Itsellä siis ei ole käyttökokemuksia, joten hatusta heittelen.

Sisältö / 100 g
Energia 1524 kJ / 363 kcal
Proteiinia 50 g
Hiilihydraatia 38 g
Rasvaa 1,5 g
Sokeria 0 g

Kaikilla Spirit Weight Gainer -aminohapoilla on luonnollinen
L-muoto.

Spirit Power Weight Gainer nautitaan ensisijaisesti kovan fyysisen harjoittelun jälkeen, voidaan myös nauttia vähärasvaisena terveellisenä välipalana.

Mineraaleja g tai mg / 100 g *)
Kalium (K) 0,8 g
Kalsium (Ca) 0,7 g
Magnesium (Mg) 0,7 g
Fosfori (P) 0,5 g
Rauta (Fe) 0,2 mg
Natrium (Na) 0,2 g
B-vitamiini 21,6 mg
*) Ylläolevat arvot ovat keskiarvoja (taulukon arvoja), jotka perustuvat raaka-aineiden luonnolliseen vaihteluun.

Ainekset
Heraproteiinitiiviste
Rasvaton maitojauhe
Kalsiumkaseinaatti
Glukoosisiirappi
Heraproteiinihydrolysaatti
Lyhyet peptidit
Glutamiinipeptiidit
L-Carnitine Tartrate (1 0/00)
Luontaiset ja synteettiset aromit
Punajuuriväri
Natriumsakariini
Huom! sisältää lyhyt-, keski- ja pitkä-vaikutteisiä hiilihydraatteja

Annostelu:
50 g jauhetta (1 dl) sekoitetaan 1/2 litraan rasvatonta maitoa tai vettä.

Mun silmääni näyttää ihan hyvälle. Treenin jälkeen ei varmaan kannata tuota trinksua tehdä maitoon, kun se taitaa hidastaa proteiinin imeytymistä. Reilun desin voi laittaa palautusjuomaan niin tulee tuo ~30g proteiinia täyteen.

Juu siis jos välipalaa haluaa niin sitten ottaisin selkeästi pussin maltoa ja pussin heraa, joista sitten saa tarvittaessa hiilarittoman välipalan ja palautusjuoman. Ei tuota tosiaan kannata hirveästi ylimääräistä hörppiä jos pelasturenkaita ei halua itselleen.

edit. mitä helvettiä? selvästi tuossa äsken oli yksi postaus mun postauksen perässä johon vastasin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom