Protskukysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Twist
  • Aloitettu Aloitettu
Terve!
Ostin eilen Milk turbo 9100-proteiinia.
En ole ennen protskuja käyttänyt,niin kysäisisimpä täältä
erästä asiaa. Onko proteiinin määrä olla sellaista mömmöjankkia
,jota minä siitä sain aikaan? Se oli semmosta puuroa,että lusikalla sitä mieluummin söisi. Eli onko protskun tarkoitus olla semmosta,vai olenkohan tehnyt jotain väärin??
Selasin söörtzin läpi ja kattelin FAQ-osiotakin.
Lisäksi,onko kokemuksia ko.tuotteesta? Onko edes laadukasta?

Kiitoksia vastaajille jo etukäteen:kippis1:
Ninmim."tietämätön"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Desi proteiinijauhoa ja ruokalusikallinen vettä ei välttämättä ole optimaalisin sekoitussuhde. Eli lisää vettä niin paljon, että on miellyttävämpi juoda.

Laadun takaa teksti Turbo900000.

Joo,laitoin 1dl jauhoo ja 3dl vettä niinkuin purkissa sanottiin,mutta pitänee lisätä tosiaan tuota veden määrää.
:thumbs:

Originally posted by Twist
Joo,laitoin 1dl jauhoo ja 3dl vettä niinkuin purkissa sanottiin,mutta pitänee lisätä tosiaan tuota veden määrää.
:thumbs:

Maitoproteiini paakkuuntuu tuolla tavalla, syypää taitaa olla kaseiini. Mulla olisi kaapissa iso pönttö maitoproteiinia mutta maku, viskositeetti ja haju ovat niin karmaisevia että sitä ei tosiaankaan viitsi välipalana käyttää. Ei sekoitu ilman sauvasekoitinta ja silläkin yrittää paakkuuntua.

Tämän näköinen purkki?
milkturbo9100.jpg

En ole tätä kokeillut, mutta mä sekoitan kyllä aina noi jauhot (vedän kerralla 50g) n. puoleen litraan vettä tai maitoa. Menee alas hetkessä, eikä ole paksua liisteriä. Sitä paitsi, nesteitä se keho tarvitsee. Sekoitan käsivatkaimella tai sähkövatkaimella, riippuen siitä mitä jauhoa vedän. Mulla ei ole uskoa jauhoihin, jotka sekoittuisi vain ravistamalla.

Pari kysymystä, kun olet suhteellisen uusi proteiinijauhojen ystävä: Oletko ostanut Milk Turbon palautusjuomaproteiiniksi (käytätkö palautusjuomaa), vai välipalaproteiiniksi? Välipalana maitoproteiini on ihan ok, mutta palautusjuomaan suosittelisin ostamaan jatkossa Hera / Whey - proteiinia. Maitoproteiini sisältää kaseiinia, joka imeytyy hitaammin kuin heraproteiini. Palautusjuomassa kuitenkin imeytymisen nopeus on olennaista, jolloin nopeasti imeytyvä hera on parempi vaihtoehto.

Mulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia pääasiassa kaseiinia (olikos se ny 80% kaseiinia, 20% heraa?) olevan Protein95:n sekoittumisessa. Jauhoo semmonen 1,5dl sheikkeriin, päälle n. 4-5dl vettä, hyrskytellään ja eiku juomaan. Vatkainta en ole sekoitukseen käyttänyt aikoihin. Makukaan ei töki, kun ei toi mun suussa maistu juuri miltään. Mutta näissähän on eroja eri tuotteiden välillä ja ihmisten makunystyröissä varsinkin.

Samasta purkista puhutaan.
Ostin tuon ihan välipalaproteiiniksi.Käytän palautumisjuomaa.
Äsken meni toi ihan hyvin alas,otin 1dl jauhoo ja 5dl vettä.
Ainut ongelma oli,että pohjalle jäi isoja paakkuja,mutta lopulta sain nekin juotua.
Pitää vielä kokeilla noilla sekottimilla sekotusta.
Jospa se tästä alkais jotenki hahmottumaan tää mun protskuoperaatio:whip:

Vähän offtopiccii, mut ku jenggi opettelee protskujen juontia niin olen ajatellu että pitäsköhän ruveta opettelee oluen juontia sillai että ostaa kopan kaljaa ja juo sitä wc-pöntön äärellä :D
Olut vaan on sellanen että mulla ei uppoa mitenkään. Mielummin vaikka kossua.

Originally posted by Marek
Vähän offtopiccii, mut ku jenggi opettelee protskujen juontia niin olen ajatellu että pitäsköhän ruveta opettelee oluen juontia sillai että ostaa kopan kaljaa ja juo sitä wc-pöntön äärellä :D
Olut vaan on sellanen että mulla ei uppoa mitenkään. Mielummin vaikka kossua.
Silläkin uhalla, että tämä offtopic vastaus offtopic kysymykseen spinnaa aivan offtopic väittelyn....

MIKSI pitäisi opetella oluen juonti? Pöh. Olut on pahaa :urjo: , eikä mikään juhlatilaisuuskaan vaadi sen juomista, Jos haluaa humalaan, siihen on halpoja viinoja. Jos haluaa nautiskella, siihen on viskejä ja viinejä. Jos haluaa vetää jotain kylmää aurinkoisena päivänä terassilla, siihen on limonaadeja tms. virvoitusjuomia (Cokis, Pepsi, Fanta, Sprite, Seven-Up, Mountain Dew, Dr. Pepper, Highway juomat, Jaffa, Battery, Aqua, Nouvelle)

Jos on käyttänyt vain heraa, niin voi tosiaan olla yllätys miten voimakkaasti maitoproteiini sakenee, jos ei laita tarpeeksi nestettä.

En ole koskaan käyttänyt maustamatonta maitoproteiinia, mutta ainakin maustetut ovat olleet yleensä hyvä. Poikkeuksena Weiderin Power Protein (tai jotain sinne päin).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom