Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi näin?Itse lasken siihen noin 2g/painokilo päivittäiseen proteiinitavoitteeseen vain liha- ja maitotuotteista saadut proteiinit.
Noh, toi on tuntunu ihan sopivalta määrältä ja oon ollu siinä uskossa, että toi noin 2g/painokilo päivässä tulisi saada täydellisen aminohappoketjun omaavista proteiineista mitä lihakset pystyy parhaiten käyttämään rakennusaineeksi. Joo, tiedän että esim. soijassakin on mutta sellasta paskaa en syö. Mitä nyt joskus tulee lorautettua riisin päälle ja minkään riisinjyvien proteiineja en jaksa alkaa laskemaan.Miksi näin?
Elikkäs täytyykö myös huonoista proteiinilähteistä(kaurahiutaleet, leivät, pasta yms.) saatavat protskut laskea mukaan päivän protskumäärään?
Varmaan voin tähän samaan kysyä, että paljon te otatte öljyä päivässä, jos otatte? :o
Noh, toi on tuntunu ihan sopivalta määrältä ja oon ollu siinä uskossa, että toi noin 2g/painokilo päivässä tulisi saada täydellisen aminohappoketjun omaavista proteiineista mitä lihakset pystyy parhaiten käyttämään rakennusaineeksi. Joo, tiedän että esim. soijassakin on mutta sellasta paskaa en syö. Mitä nyt joskus tulee lorautettua riisin päälle ja minkään riisinjyvien proteiineja en jaksa alkaa laskemaan.
mitään tutkimuksiahan tuosta kahdesta grammasta ei ole.
vähän yli gramman on yleisesti todettu riittävän.... ja per rasvaton painokilo
Niin, siksi sanoinkin, että toi on tuntunu itselleni sopivalta määrältä. Itse siis lasken ton 2g/painokilo omasta kokonaismassastani.mitään tutkimuksiahan tuosta kahdesta grammasta ei ole.
vähän yli gramman on yleisesti todettu riittävän.... ja per rasvaton painokilo
Elikka moni täällä laskee pastan proteiinit mukaan ? Vaikka kiisteltyä sen imeytyminen yms?
Laske 2g/painokilo täydellisistä lähteistä ja anna loppujen epätäydellisten tulla ekstrana. Ei niistä haittaa ole, mutta ei niitä kannata laskea.
Jep toi kuulostaa tosi hyvältä.Eli tapauksessani 70kg 140g liha/maito proteiinejä ja siihen lisäksi noin 30g pasta protskuja