Protskuartikkeli...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu ei mun kielitaidolla noita lontoonkielisiä lueta. Ei motivaatio riitä sanakirjan kanssa tavata...

Mike sanoi:
Juu, tuo ammattisanasto karsii lukijoita jonninverran. Suomeksi olisi kova kyllä.

Esim se Hulmin dokkari oli saatanan kova, ihan eritasoa kuin lukea jotain solutason paskaa englanniksi.

Joo, olis kyllä huippu juttu, jos nuo sais suomeksi!! :whip:

Eiköhän olla tyytyväisiä, että saadaan lukea ylipäätään Anssin artikkeita. Itse olen lukenut kaikki Hulmin saitilla olevat MD:ssä olleet jutut, eikä kieli tuottanut vaikeuksia. Itse asiassa Anssin idiomaattista englantia on ilo lukea. :)

Anssi, hyvä teksti :) Ilmeisesti olet lukenut paljon journaleita, liittyen lääketieteeseen jne. Oletko törmännyt tutkimuksiin, joissa epäiltäisiin kaloriteorian pätevyyttä? Olen kuullut ns. asiaan perehtyneiltä, että kaloriteoria ei olisikaan niin paikkansa pitävä kuin on annettu aikoinaan ymmärtää. Olisi mukava lukea tekstiä, missä tätä sivuttaisiin edes, niin voisi knoppailla tiedoilla ;)

B.M. sanoi:
Anssi, hyvä teksti :) Ilmeisesti olet lukenut paljon journaleita, liittyen lääketieteeseen jne. Oletko törmännyt tutkimuksiin, joissa epäiltäisiin kaloriteorian pätevyyttä? Olen kuullut ns. asiaan perehtyneiltä, että kaloriteoria ei olisikaan niin paikkansa pitävä kuin on annettu aikoinaan ymmärtää. Olisi mukava lukea tekstiä, missä tätä sivuttaisiin edes, niin voisi knoppailla tiedoilla ;)

Katso MD-artikkelini "Metabolic Advantage..." Juha Hulmin sivulta. En muista sivun osoitetta mutta joku voisi laittaa jos on muistissa.... :whip:

Anssi Manninen sanoi:
Mitä tuo nyt tarkoitti?! :evil: :)

Idiomaattisella kielellä tarkoitin sitä, että englantisi ei kuulosta suomenkielisen kirjoittamalta. Eli toisin sanoen artikkelisi ovat kuin natiivin kirjoittamia. Se oli siis kehu. :)

Sakael sanoi:
Eiköhän olla tyytyväisiä, että saadaan lukea ylipäätään Anssin artikkeita.

Juu ollaan tyytyväisiä,ja mielellään luettas mutku ei perkele ymmärrä. Noh! jokuha voi sanoo että iteppä oot juntti etkä osaa kieliä mutta....

Lontoo tuo näköjään mainetta ja mammonaa eikä kuppanen suomenkieli.

Kiittää ja kumartaa Anssia tuosta Metabolic advantage : a calorie is not a calorie paperista :worship:

Hyvää tekstiä, ja pitää alkaa iltalukemisiksi kaiveleen noita referenssejä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom