Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
japadahoe sanoi:ite en kyllä ota, ellei aika tule vastaan ettei ehdi kunnon ruokaa syömään sillon vähän niinku pakosta joutuu turvautuu, kunhan saa tasaisesti prtodee päivän mittaan, lisäksi oon huomaannu hiustenlähtöä-> proteiineistako? siihen en tiedä varmaa vastausta muttaa munuaiset joutuu koville noiden jauhojen syömisestä.
japadahoe sanoi:lisäksi oon huomaannu hiustenlähtöä-> proteiineistako? siihen en tiedä varmaa vastausta muttaa munuaiset joutuu koville noiden jauhojen syömisestä.
Samoilla linjoilla täälläkin ollaan, protua menee päivästä riippumatta sellaset ~200g, jaettuna tasasin väliajoin nautittaviin eriin . Vaihtelut tulee sit hiilareista, jos on tullakseen.Timba79 sanoi:Mä vedän ainakin joka päivä suurinpiirtein samat setit proteiinia, ainut poikkeus tästä on treenipäivän palautusjuoma, joka tulee ikäänkuin plussana päälle. Eli olipa sitten kevyt viikko, raskas viikko tai lomaviikko, niin samoilla protuilla mennään eteenpäin.
juffe sanoi:Todistappa nämä väitteet todeksi niin saat nobelin über-ravitsemusterapeuttihifistipalkinnon. Yhdessäkään tutkimuksessa ei ole osoitettu, että SUURETKAAN proteiinimäärät olisivat TERVEELLE ihmiselle mitenkään vaarallisia. Niissäkin kokeissa, joissa muka on osoitettu että yli 3g/painokilo syönti päivässä rasittaa munuaisia todella paljon, on koekaniineina ollut henkilöitä, joiden munuaisista on jo aikaisemmin löytynyt vikaa.
Tuo MUTU väite ei siis päde terveisiin ihmisiin.
Kaseiini (eli maitoproteiini) on siitä hyvä että imeytyy hitaasti, hyvä siis välipalaproteiinina jos ei kiinteätä ruokaa ole saatavilla. Itse syön Protein XL:ää, suklaan makuisena. Sopii hyvin myös illalle juuri hitaan imeytymisen takia (jota voi vielä tehostaa tilkalla rypsäriä).sivarinlötkö sanoi:Minulle suositeltiin proteiineista kaseiinia. Mikä olisi hyvä ja halpa sellainen? Valtion palveluksessa ollessa ei tuota rahaa liikaa ole. Entä muut helpot proteiinit?
sivarinlötkö sanoi:Minulle suositeltiin proteiineista kaseiinia. Mikä olisi hyvä ja halpa sellainen? Valtion palveluksessa ollessa ei tuota rahaa liikaa ole. Entä muut helpot proteiinit?
sivarinlötkö sanoi:Mikä on kaikkein halvin proteiininlähde?
juffe sanoi:Niissäkin kokeissa, joissa muka on osoitettu että yli 3g/painokilo syönti päivässä rasittaa munuaisia todella paljon, on koekaniineina ollut henkilöitä, joiden munuaisista on jo aikaisemmin löytynyt vikaa.
Tuo MUTU väite ei siis päde terveisiin ihmisiin.
Mistä tämä tieto on peräisin? Mitä järkee on ottaa sellanen henkilö tommoseen testiin, jolla on aikasemmin ollut jo vikaa?
sivarinlötkö sanoi:Luulisin, että vika on ilmennyt vasta tutkimuksen jälkeen. Munuaisviat eivät ole niitä helpoimpia selvitettäviä asioita...
Eikös se munuaisvika kuitenkin ole aika helppo todeta verikokeista, mutta taas se mikä sen aiheuttaa, onkin jo paljon monimutkaisempi juttu. Mutuilua..
sivarinlötkö sanoi:Luulisin, että vika on ilmennyt vasta tutkimuksen jälkeen. Munuaisviat eivät ole niitä helpoimpia selvitettäviä asioita...
Nick sanoi:Mitä tulee tuohon hiustenlähtöön, omasta kokemuksestani voin sanoa, että vaikutus on kaikkea muuta kuin harventava. Runsaan proteiinin nauttimisen johdosta omat kutrini kasvavat mielettömän nopeasti, samoin kuin kynnet.