Proteinijuomista aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja are100
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
26
Kaupunki
Oulu
oon 15 vuotias poika ja oon 170/59-60. alotin tossa viikko sitte koti reenin. ennen vedin muutaman sarjan vatsoja, punnerruksia ja leukoja jokatoinen ilta mutta nytte viikko sitte laadin itelleni kunnon reeni ohjelman ja ostin leuanvetotangon lisäks puntit. reeni on kyllä hyvin tuottanu tulosta koska seuraavana aamuna lihakset on jumissa vaikka vähän oon koittanukki venytellä. reenaan joka toinen päivä ja muutamana päivänä viikossa vedän itestäni iha kaiken irti et en jaksa edes kättä enää niinä päivinä reenin jälkee nostaa. talvella aattelin alkaa käymään salillaki. mulla on vaa heränny sellane kysymys et onko mun järkee alkaa juomaa proteini juomia reenin jälkee ees niinä päivinä ku reenaan itteni iha loppuun asti, onko niistä mulle mitää hyötyy?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
eihän niistä varmaankaan haittaakaan ole kun varmasti massaa haluat, mutta tärkeämpi on että syö aluksi sitä ruokaa niin paljon kun jaksaa. vaikka sitten kun menis salille niin sitten niitä proteiineja ja muita.

Jep, en jaksanut tehdä uutta threadia niin ajattelin kanssa pistää tänne. Itellä takana noin 7kk treeniä ja tulosta on tullu aika hyvään malliin, ainakin sen verran, että näkyy ja sanomisia on tullut muilta ihmisiltä. Ravinto ja treenit on suht ok mallissa mutta nuo lisäravinteet on ollut aina pientä hepreaa itselleni.

Haluaisinkin nyt tietää mitkä olisi ne olennaisimmat lisäravinteet ennen JA jälkeen treenin?
Tällä hetkellä se on mennyt jotenkin tähän malliin

Ennen treeniä:
-Vitamiinit, Kreatiini, Malto+hera aika lailla 50/50

Jälkeen treenin:
-Malto+hera, loput vitamiineista

Onko tämä edes millään tapaan optimaalinen tai toimiva lihaskasvun kannalta. On kuitenkin tuo taloudellinen tilanne siinä mallissa, että ei ihan järjettömiin määriin pääse. Ihan kuitenkin peruskuntoa ja pientä lihaskasvua tässä yritetään, ei mitään bodybuildingia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hera, malto, krea. Sit jos on rahaa niin ihan yleisen hyvinvoinnin kannalta panostaisin d- ja c-vitamiinin saantiin sekä erilaisiin mikroravinteisiin, tärkeimpänä magnesium ja sinkki. Kalsiumia varmaan tulee maitotuotteista joita suurella todennäköisyydellä käytät.

Hera, malto, krea. Sit jos on rahaa niin ihan yleisen hyvinvoinnin kannalta panostaisin d- ja c-vitamiinin saantiin sekä erilaisiin mikroravinteisiin, tärkeimpänä magnesium ja sinkki. Kalsiumia varmaan tulee maitotuotteista joita suurella todennäköisyydellä käytät.

Joo juuri noilla olen lähtenyt, ja tuossa mainitsin vitamiinit, niin siinä on D-vitamiinit, Magnesiumit, Omega-3 sun muut.

Kiitoksia vastauksista. Näillä mennään eteenpäin!

Back
Ylös Bottom