Proteiinit mukaan matkalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cleiton
  • Aloitettu Aloitettu
Jostakin syystä en pääse tullin nettisivulle, joten kysyn täältä jos joku tietäisi.

Olen lähdössä työreissulle, joten mietin voiko huoletta ottaa proteiinipussin (MAITO80) mukaan Italiaan ja Japaniin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jostakin syystä en pääse tullin nettisivulle, joten kysyn täältä jos joku tietäisi.

Olen lähdössä työreissulle, joten mietin voiko huoletta ottaa proteiinipussin (MAITO80) mukaan Italiaan ja Japaniin?

EU:ssa ja väärälle puolelle Atlantia lentäessä en ole törmännyt ongelmiin.
Mulla on lähes aina joku yöproteiini pussi matkalaukussa
Tosin olen aina laittanut jauhoni ruumaan alkuperäisissä pusseissa.

-Franco

Eipä oo tullu ongelmia mullekaan koskaan. Kyllä se tullin poika siitä rauhottuu ku lappaat kourallisen jauhoa suuhun ja näytät pohjetta. Pientä "ooxä sekaantunu niihin proteiineihin??+" -meininkiä...

Thaikkuihin mennessä mulla oli matkalaukussa minigrippiin pakattua prodejauhetta, eikä tullut mitään ongelmia vastaan missään vaiheessa. Fiksumpaa ehkä ois kyllä ollu ottaa alkuperäsessä pussissa, mutta meni näköjään noinkin. Ainakin sillä kertaa..

Ei oo mitaan ongelmia tullut ja olen purnukoita ympari maailmaa kuskaillut. Sailyta alkuperaisessa pakkauksessa ja ota vaikka korkkaamaton paketti mukaan niin ei varmastikaan tule mitaan ongelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom