proteiinit ja hiilihydraatit...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kysäisen epäselvyyden vuoksi että jos minulla on pussillinen heraproteiinia ja pusillinen hiilihydraattia niin miten niitä kannattaa ottaa ennen ja jälkeen harjoituksen? kannattaako ottaa ennen harjoituksia pelkästään jompaa kumpaa vai molempia? entä harjoitusten jälkeen?

Harjoituksen jälkeen heraa ja maltoa (tod.näk. sulla on tätä hiilaria) vaikkapa suhteessa 50:50. Muitakin vaihtoehtoja on. :) Ennen treeniä voit ottaa heraa, jos sille tuntuu, mutta malto siitä pois, koska se on nopea vaikutteista ja nostaa nopeasti verensokerin ylös, joka sitten tulee myös nopeasti alas ja aiheuttaa huonon/väsyneen olon. Eli 2-3h ennen treeniä syöt kunnon aterian, sitten mielen mukaan heraa 30-60min ennen treeniä.

Mitä tässä itse olen lukenu, niin sanoisin sinulle... Että syöt vaikka tunnin ennen treenejä aika normaalin aterian, kun olet treenit tehnyt niin kiskaset palautusjuoman naamaan. Eli 1:1 noita sun aineita (reilu desi kumpaakin?),puolisen litraa maitoa sekaa ja sekotat hyvin.
PS. Amatööri vastasi :D

Bauer sanoi:

Juurikin näin, paitsi kannattaa laittaa palautusjuomaan vettä eikä maitoa.
Maito nimittäin hidastaa imeytymisä ja palautusjuoman tarkoitushan on antaa nopeasti ravintoa keholle

eli vettä palkkariin...

-edit- ja se ruokailu mieluiten 2-3h ennen reeniä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom