proteiinipirtelö kahvitauolla

mitä mieltä olette, onko wörth tekasta töissä kahvitauolla proteiinipirtelö kun tarvis jotain nopeesti tankata.
ittellä työelämä muuttunu niin fyysiseks, että paino lähteny tippuun ja tätä tarvis siis kamppailla jollain kikkakolmosella

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On hyvä idea. Lyhyellä kahvitauolla ei välttämättä isoa ruokaa ehdi syömään, mutta protskujuoma on helppo heittää naamaan. Siihen vaikka pähkinöitä kaveriksi.

Tai tekee jonkinlaisen smoothien mukaan töihin, sekin helppo juoda pois ja sinne voi jo laitella vähän monipuolisemmin kaikkea.

Näinpä juuri.

Minusta on mukavempi syödä kahvin kylkeen suklaata, kuin huijata itseensä kalliilla sahanpuruilta maistuvalla prodepatukalla.

Ei muovikipollista syö 5-10 min pidempään. Ellei halua itseensä huijata.

Näinpä juuri.

Minusta on mukavempi syödä kahvin kylkeen suklaata, kuin huijata itseensä kalliilla sahanpuruilta maistuvalla prodepatukalla.

Ei muovikipollista syö 5-10 min pidempään. Ellei halua itseensä huijata.
Itse yleensä valitsen jonkun toisen maun kuin sahanpurut. Esim. cookie dough toimii aika monessa patukassa.

Anyway, kiinnostaisi tietää mitä tuo "itsensä huijaaminen" mahtaa olla?

Anyway, kiinnostaisi tietää mitä tuo "itsensä huijaaminen" mahtaa olla?
Laitat himassa eväsrasiaan ruuan. Töissä tms heität sen tauolla mikroon ja alat kauhoa sisältöä äkkiä kohti suuta mikrottamisen jälkeen. Jos pystyt mussuttaan nopealla syömistahdilla yhtä annosta kymmentä minuuttia pidempään, huijaat joko minua tai itseäsi.

Laitat himassa eväsrasiaan ruuan. Töissä tms heität sen tauolla mikroon ja alat kauhoa sisältöä äkkiä kohti suuta mikrottamisen jälkeen. Jos pystyt mussuttaan nopealla syömistahdilla yhtä annosta kymmentä minuuttia pidempään, huijaat joko minua tai itseäsi.
Käsittääkseni suurin osa ihmisistä toimiikin noin sen lounastauon kohdalla. Paitsi että ruokaa ei kannata lapioida suuhun kiireellä, vaan pureskelemalla ja nautiskemalla kunnolla, niin että vähintään se puoli tuntia siinä menee.

Nyt oli kyse kahvitauosta, joka on lyhyempi ja jolla ei enää ole tarvetta syödä isoa ateriaa, vaan voi juurikin juoda sen kahvin ja haukata jotain pientä siinä mukana.

Mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi proteiinipatukan syöminen on itsensä huijaamista. Et kai tosissasi väitä, että on ihan sama syötkö suklaata vs. minkä tahansa proteiinipatukan?

Kyllä mä ainaki ehdin 12 minuutin kahvitauolla syömään 4 kananmunaa, rahkan ja panaanin? Justiin huvittavaa tuo roteiinipatukoiden imeskely ku ajatellaan että sellasella voi korvata täyden ruuan tai välipalan ja että se ois ihan tanan terveellistä. Sama syökö sen snikkerssin vai tuplat kalliimman rotskupatukan

Ymmärrät ilmeisen hyvin makroravinteista.

Ei kaikkea tarvi ottaa niin kirjaimellisesti. Ei se nyt ihan sama oo, mutta mun mielipide on että jättää ne patukat sinne kauppaan. Koskaa ei ihmisellä oo niin kiire ettei ehtisi sillä tauolla syödä pientä välipalaa.

Kyllähän suurin osa noista prodepatukoist alkaa nykyään aika karkille maistumaan. Muistaako kukaan mitä ne oli 20v sitten...

Muistaa ja sitten merkkejä kehiin Mä ostin tässä vuos sitten 40€ prodepatukoita ja joka helvetin patukka oli jotain sahanpurun/esanssipaskan välimaastossa, kun verrataan siihen markkinointiin herkullisena (suklaa)patukkana. Vaikka menty eteenpäin niin noi on valovuoden takana tavallista suklaapatukkaa, jollaisen ”herkkukorvikkeena” noita mainostetaan. Eikä ne makrot edelleenkään auta siihen makuun, ei vaikka kuinka valehtelee itselleen, että herkullista on.

Tulee elävästi mieleen jotain vuosia sitten käyty keskustelu proteiinipudding tuotteista joista Mannisen moskan sanoi joku maistuvan Jacky makupalalle. Sitten kun sanottiin että ei se kyllä ole oikein millään tasolla samanlaista, niin todettiin, että ei kai se nyt voi ollakaan kun makrot on niin hyvät.

Ooks maistanu noita tupla prode patukoita? Melkeen kaikki prodepatukat maistuu ihan perseeltä mun suussa, paitsi noi.
Noit on joku yli 4 eri makuu ainaki jo. Perus tupla, salmiakkisuklaa, joku kahvi, suolanen karamelli yms. Must nää maistuu kyl aika lähelle perus mässyltä jo.

images
Toki jos pelkät makrot ja maku kiinnostaa, niin nuo Tuplat, Marsit, Snickersit ja Milky Wayt (siis proteiiniversiot) on listan kärjessä.

Itseä kiinnostaa maun lisäksi myös se sokerin ja kuidun määrä, ja tästä syystä omat suosikkini ovat Carb Killa (Grenade) ja Best Bar (Star Nutrition).

Quest Barissakin on ravintosisältö samaa luokkaa, mutta ne maistuu omasta mielestä ihan skeidalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom