Proteiinipatukkakysely

Tietäjä

Banned
Tuli tässä mieleen että käytättekö vakituisesti proteiini patukoita?
Tai syöttekö niitä yleensä?
Itse olen jäänyt kiinni HY-PRO patukoihin :kuola: , ne on parempia kun oikee suklaa.
Ite tulee syötyä niitä aina välipalaksi ja joskun aterian korvikkeeksi kun ei ole aikaa laittaa ruokaa.
Entäs te muut?
Tänäänkin vaimo toi töistä tullessaan 10 hy pro patukkaa :kuola: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lemppareita on Eiseltin kaikki patukat (omena = taivas), Maximisen suklaa, Easy Bodyn suklaa.

Eipä tule syötyä. Suolasen hintasia näin opiskelijan budjetille. Makean himon voi paremmin täyttää jollain sikahalvalla Pirkan suklaapatukalla.
Nyt dieetillä on kyllä tullut aina sillon tällöin ostettua perjantaisin yks protskupatukka. Hy-Prota sekin, mansikkana of course. :kuola:

ihQLehmä sanoi:
Eipä tule syötyä. Suolasen hintasia näin opiskelijan budjetille. Makean himon voi paremmin täyttää jollain sikahalvalla Pirkan suklaapatukalla.
Nyt dieetillä on kyllä tullut aina sillon tällöin ostettua perjantaisin yks protskupatukka. Hy-Prota sekin, mansikkana of course. :kuola:
Joo mansikkana se on aivan taivaallisen hyvää :kuola:

Joo joskus kauan sitte oon ostanu jonku hopeavihree-paketissa olevan patukan, makuna minttu. Kyllähän se hyvää oli, mutta jos joku tunnistaaa minkä merkkinen patukka oli kyseessä, sanoppa se mullekki.
Oon ajatellu ostaa pakkikselta noita Myoplex baria ku toi makean himo joskus aina yllättää.

Maximizen patukoita tulee töissä vedettyä yleensä yks päivässä.
Vanilja ja suklaa :kuola:

edit: mitähän vittua mä ny sekoilen täällä...

HY-PRO. Olen syönyt, tulen jatkossakin syömään.

HY-PRO on aivan helvetin hyvää (kaikki maut), mutta toisaalta älytöntä että 30grammasta maitoproteiinia saat pulittaa noin 3,5euroa! Ostan vain sillon kun käyn lisäravinneostoksilla, yksi tai kaksi patukkaa evääksi.

HY-PROn valkosuklaa :kuola: uus maku ja ah, vie kielen mennessään. Tykkään kyllä ko. patukan kaikista mauista mutta toi on paras... Maximizen suklaapatukat eivät eroa maulta mitenkään normaaleista kaupan namainamipatukoista, melkein voisi sanoa että paremmankin makuista. Eiseltin omena ja kookos :kuola: myös... Juuri yhden laatikollisen kookosta syöneenä voin todeta ettei tohon kyllästy edes 24 patukan jälkeen (vai mitäs siinä lootassa nyt onkaan)

ZannaZ sanoi:
HY-PROn valkosuklaa :kuola: uus maku ja ah, vie kielen mennessään. Tykkään kyllä ko. patukan kaikista mauista mutta toi on paras... Maximizen suklaapatukat eivät eroa maulta mitenkään normaaleista kaupan namainamipatukoista, melkein voisi sanoa että paremmankin makuista. Eiseltin omena ja kookos :kuola: myös... Juuri yhden laatikollisen kookosta syöneenä voin todeta ettei tohon kyllästy edes 24 patukan jälkeen (vai mitäs siinä lootassa nyt onkaan)
Mistä olet ostanut tuota valkosuklaa HY-PRO: ta?
Pakko maistaa, kuullostaa herkulliselta :kuola: .

Dracone sanoi:
HY-PRO on aivan helvetin hyvää (kaikki maut), mutta toisaalta älytöntä että 30grammasta maitoproteiinia saat pulittaa noin 3,5euroa! Ostan vain sillon kun käyn lisäravinneostoksilla, yksi tai kaksi patukkaa evääksi.

Onhan siinä vitamiinejakin ;)

Jointti sanoi:

Kai sitä nyt on jo useimmissa Hy-Prota myyvissä liikkeissä? Ainakin mä olen bongannut niitä jo Tampereella monessa paikassa :)

Kerran oon maistanut kaakaon makuista proteiinipatukkaa. Olihan se ihan hyvää, mutta toi hinta tekee sen, että en oo sen jälkeen syöny.

Tällä hetkellä on tullu mutusteltua aika ahkerasti Myoplexin Deluxe Bar-patukoita. Kivan makuisia ja kohtuullisen kokoisia. Suosin yleensä noita about 100g patukoita, pienemmillä kun ei tee paskaakaan...

Jointti sanoi:
Pakko maistaa, kuullostaa herkulliselta :kuola: .

Kuulostaa ja sitä se myös on. Tuota HY-PRO:ta myydään Tampereella mm. BodyStore, Wolf, Fressi ainakin misäs olen nähnyt, Boosmankin varmasti myy (?) Prismassakin olen nähnyt :). Että kyllä niitä löytyy varmasti isoimmista mestoissa missä muutenkin HY-PROta myydään. Kuntosalit kannattaa katsastaa lisäravinnemestojen lisäksi.. Go and find it... :whip:

On kyllä helvetin hyvää se Hypron valkoinen suklaa, hiukka erilainen koostumus kun vanhoissa mauissa...helpompi syödä, ei oo niin jumalaton jauhaminen, maistuu ja näyttää erittäin hyvälle valkoisten suklaakuorrutus koristelujen kera. Ja siinä on hintsun verran vähemmän hiilaria muistaakseni... ja olikohan gramma pari enemmän proteiinia?

Suositut

Back
Ylös Bottom