Proteiinipatukat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Man78
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Vantaa
Eli laittakaapa tänne proteiinipatukoita, mitä syötte ja mistä niitä ostatte. Mulla ku ei mene alas monikaan proteiinipatukka, oikeastaan tykkään vain Easybodyn Mansikasta ja OhYeah! Caramel on kyl ykkönen. Tällä hetkellä jääkaapista löytyy Opti-Meal Toffeeta ja ne menee just ja just alas. Ja kertokaa myös, ostatteko patukoita laatikoissa vai yksitellen. Itse mielellään laatikoissa, koska sillä tavoin saa alennusta. Mistähän esim. Oh Yeah patukoita sais edullisimmin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten ois sööötsi? löytyy aika monta patukkathreadia

Missä muualla ku Punttimimmeissä?

Onhan niitä vaikka kuinka paljon täällä ravintopuolellakin.

ei mulla tommoista löytynyt. "Sorry - no matches. Please try some different terms."

Tuossa Solid Necron linkissä on jotain vikaa, mutta hakusanalla "patukka" löytyi mm. seuraavat ketjut tuon aiemmin linkitetyn lisäksi

Patukoista
Pakkotoiston patukat
Proteiinipitoisin patukka?
Proteiinipatukkakysely
Proteiinipatukoista
proteiini patukat.

Joo, proteiinipatukka hakusanalla ei tollasia löytynyt...Ei vaan taida missään noissa ketjuissa olla käsitelty, mistä ostatte noita ja mistä mitäkin saa halvimmalla...?
Sit vanhoja noi kans on, uusia patukoitakin jo tullut sen jälkeen.

niimpä mitäköhän sillä on taas niin väliä ettei pysty tähän vastamaan kun tää tredi on nyt tähä jo tehty eikä sitä pois saa ni vois alkaa vastaileen normaalisti ilman tota ainaista searchjauhamista.........

tätä oon vedellyt jo pitkään. halpaa hyvää ja terveellistä ja vähän sokeria.eas carb sense. proteiinia 31g. 1.4g sokeria. välillä taitaa mennä liikaakin kun on niin hyvää:thumbs:

All Starsin HY-PRO Deluxe patukat :thumbs: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom