Proteiinipatukat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marlee
  • Aloitettu Aloitettu
Matkalle lähtiessä kaappasin Cittarin hyllystä kourallisen eri makuisia Leaderin Protein Delighteja ja Easy bodyn Protein patukoita. Tuli syötyä noita salitreenin jälkeen hotellilla.
Leaderin patukat maistui kaikki pahville. Hyi! Easy Bodyn patukat oli niin taivaallisia, että vastaisuudessa saattaisin Mars-patukankin sijaan vetäistä sellaisen naamaani! Omnom.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Just noi Gainomaxin appelsiinisuklaa ja mustikka -prodepatukat... Nam nam.

Positiivisena yllätyksenä löysin täältä Thaimaan Udon Thanista kauppakeskuksesta kokonaan proteiini-osaston :) Menin hakemaan tonnikalaa ja lähdin 5 erilaisen patukan kanssa, maku hyvä ja arvot hyvät, proteiiniakin toistakymmentä grammaa, hinta oli jo lähempänä todellisuutta, muistaakseni euroissa 3eskoo per tanko..

Goodlifen Chocolate caramel ja Dark chocolate 10/10 ihan loistavia! 190kaloria ja 19g prodea.

Tuo Goodlifen Chocolate Caramel on parasta mitä on tullu vastaan tähän asti. Eipä oo prodepatukoita kovin laajalti tullut testattua, mutta komppaan jokatapauksessa.

Kaupassa oli tänään Protein delight -protskupatukoita, joiden makuna oli joku mustikka-vadelma tms. Pitääpä testailla.

Mitäs mieltä jengi on Fastin Dietmix -patukoista? Makuja caramel, mansikka ja minttusuklaa(?). Caramel niistä paras mun mielestä. :kuola: Tulee nykyään napattua tollanen suklaapatukan sijaan.

Oli toinenki uus maku Leaderin Protein delighteista tullu kauppoihin täällä. Kyseessä oli Banaani-karamelli ja se oli aika makea hyvällä tavalla. Tuli ostettua myös isompi patukka; so lo-carb Jogurttipäällysteinen mansikka-vadelma ja se oli kyllä tosi hyvänmakuinen kans! 27 g prodea. Koko ja rakenne oli tosi hyvät. Onko kukaan kokeillu Atkins-patukoita? 60 g painava, 18 g prodea, ei "net-carbseja"? Makuina oon nähny appelsiini-suklaan ja chocolate brownien.

Gainomaxin mustikka on omastakin mielestäni ehdottomasti ykkönen maultaan. Noita myydään yleisesti 1.99€ kappalehintaan kaupoissa, mutta onko joku löytänyt edullisemmalla hinnalla jostain? ( esim. 10/20/30kpl boxeja? )

Tuleeko halvemmaks tilata patukoita netistä joku isompi satsi, vai hakea lifestä tms? Kouluun välipalaks olis tarkotus.

Leaderillta on tullut monta uutta hyvää So lo carb -patukkaa. Suosiksi on noussut suklaa-omena-kaneliprotskupatukka, koska se ei ole kuivahkon oloinen, kuten muut maut.

137.jpg

138.jpg

Tuleeko halvemmaks tilata patukoita netistä joku isompi satsi, vai hakea lifestä tms? Kouluun välipalaks olis tarkotus.
Tulee halvemmaksi yleensä tilata isompi satsi nettikaupasta. Googleta ja vertaile itse.

Olen syönyt pari kai aika uutta FASTin Giant patukkaa. On meinaan maku aika kohdillaan, ei ole liian makea, eikä liian minttuinen. Hinta/määrä suhde myös on tuossa hyvä. Ainoa miinuspuoli on, että saisi olla kovempi suklaakuori, jotta kestäisi matka- ja työeväänä pätkyä vähän enemmän, muuten tuo on hyvä proteiinipatukka ja aion ostella marketista tästä lähin aina silloin tällöin työ- tai matkaevääksi.

Noista lo-carb patukoista: ovathan ne ihan huijausta. En suostu niitä enää syömään, koska on asiantuntijoiden mukaan kiistanalaista, mitä pitäisi ajatella sokerialkoholeista yleensäkin ja olen kokemusperäisesti huomannut, että ne sotkevat mahaani. Lisäksi ei ole tullut vastaan vielä muita, kuin pahanmakuisia lo-carb protupatukoita, joten jätän ostamatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom