Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ostin oman satsini miesten kenkäosastolta (ja kun muutama kuukausi takaperin oli Easy Body -patukat tarjouksessa, ostin ne juurikin alusvaateosastolta) :D Noita näyttää olevan vähän joka kassalla kampanjoiden aikana... Urheiluosastolla varmaan kattavin makuvalikoima kuitenkinalusvaate ;)
Millä Stockan osastolla noita Oh Yeah-patukoita myydään?
Pro fx:n lo carb cheese-lemon cake ja uusi caramel.Caramel maistuu ihan Dumlelta!
Noita pitääkin maistaa, kuulostaa mielettömän hyviltäHei btw onko tollanen patukka teijän mielestä riittävä korvaamaan palkkarin? Kun mulla noista palautusjuomista tulee aina masu kipeäksi niin mutustaisin mielummin vaikka patukan tms. treenin päätteeksi
![]()
Hmm, luulisi, että patukka ei imeydy yhtä nopeasti kuin nestemäinen, mutta onkai patukka parempi kuin ei mitään, jos rahat vain riittävät. Itse otan välillä patukan vaihtelun vuoksi kevyemmän treenin jälkeen. Noissa lo carbeissa on aika vähän hiilaria(n.15g), eikä sokeria juurikaan , mutta proteiinia kuitenkin 30g/patukka. Voit ainakin kokeilla miltä tuntuu. Noi mun mainitsemat on makeutettu keinomakeutuksella, joten niistä tulee mulle lieviä vatsavaivoja.
Hei mut eikös kaupoissa myydä palautumispatukoitakin? Mitenköhän sellainen vaikuttaisi..
Ostin perjantaina Profx-banaani-suklaa -patukan ja oli muuten nami!
Noi on yksinkertasesti aivan ihania. Maksaa n. 1.90e (75g -> p 23g, hh 31 r 9) kun samanlaiset mansikka/caramel-maut maksaa tyyliin lähemmäs 3e!!
En ymmärrä. Näin siis meidän Cittarissa. Tietääkö joku miksi samassa patukassa voi olla eri makujen välillä euron hintaero?
Just tän takia ne ei oo vielä löytänyt ääntä kohti, vaan jäänyt kiltisti kaupan hyllylle odottelemaan... :DJa mä oon jäänyt koukkuun noihin O`yeah -patukoihin, ei pääse kauaa kaapissa vanhenemaan. Eikä pääse laihtumaan :D