Proteiinipatukat

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
alusvaate ;)

alusvaate ;)
Mä ostin oman satsini miesten kenkäosastolta (ja kun muutama kuukausi takaperin oli Easy Body -patukat tarjouksessa, ostin ne juurikin alusvaateosastolta) :D Noita näyttää olevan vähän joka kassalla kampanjoiden aikana... Urheiluosastolla varmaan kattavin makuvalikoima kuitenkin :)

Itse kävin tänään ekaa kertaa patukkaostoksilla:rock:

Mukaan tarttui hy-pron valkosuklaapatukka 100g,huh että on tuhdin kokoinen patukka.Fastin joku karamell patukka 35g ja vahingossa gultzy(nimi oli jotain tonne päin)energia patukka, banaani- suklaa 35g.Tätä energia patukkaa ei ollut tarkoitus ottaa, mutta vetäisen sen sitten vaiks joskus ennen treeniä.

Millä Stockan osastolla noita Oh Yeah-patukoita myydään?

Mä ostin Akateemisen kassalta :dance:

Ja sitten kotona katsoin kääreestä, että kasvain. Toisen parasta ennen päivä oli kyseinen ostopäivä ja toisen oli ollut 5 päivää aikaisemmin. En jaksanut mennä urputtamaan, vaan vetelin patukat nopeammin kuin piti. Aijai, HYVÄÄ!<3

Ite oon tykästynyt ihan kauheasti Leaderin Protein Delight -nimiseen patukkaan. Makuina on (ainakin) vadelma ja crispy caramel ja molemmat on ihan törkeen hyviä. Omasta mielestä jopa parempia kuin normaalit suklaapatukat :kuola:

Toinen on sit Pro-Plex ja makuna toffee. Ei pahanmakuinen sekään.

Minun makunystyrät tykkää Fastin banaani- suklaasta ja mansikka- suklaasta. Minusta easybodyt maistuu pahalle, ei pysty syömään...

Niin ja koska en voi sietää pähkinöitä missään patukassa niin nuo Oh Yeah!- patukat ei varmaan tule kysymykseen. Enpä tykkää pähkinöistä muutenkaan.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pro fx:n lo carb cheese-lemon cake ja uusi caramel. :kuola: Caramel maistuu ihan Dumlelta!

Noita pitääkin maistaa, kuulostaa mielettömän hyviltä :kuola: Hei btw onko tollanen patukka teijän mielestä riittävä korvaamaan palkkarin? Kun mulla noista palautusjuomista tulee aina masu kipeäksi niin mutustaisin mielummin vaikka patukan tms. treenin päätteeksi :)

Noita pitääkin maistaa, kuulostaa mielettömän hyviltä :kuola: Hei btw onko tollanen patukka teijän mielestä riittävä korvaamaan palkkarin? Kun mulla noista palautusjuomista tulee aina masu kipeäksi niin mutustaisin mielummin vaikka patukan tms. treenin päätteeksi :)

Hmm, luulisi, että patukka ei imeydy yhtä nopeasti kuin nestemäinen, mutta onkai patukka parempi kuin ei mitään, jos rahat vain riittävät. Itse otan välillä patukan vaihtelun vuoksi kevyemmän treenin jälkeen. Noissa lo carbeissa on aika vähän hiilaria(n.15g), eikä sokeria juurikaan , mutta proteiinia kuitenkin 30g/patukka. Voit ainakin kokeilla miltä tuntuu. Noi mun mainitsemat on makeutettu keinomakeutuksella, joten niistä tulee mulle lieviä vatsavaivoja. :rolleyes:
Hei mut eikös kaupoissa myydä palautumispatukoitakin? Mitenköhän sellainen vaikuttaisi..

Hmm, luulisi, että patukka ei imeydy yhtä nopeasti kuin nestemäinen, mutta onkai patukka parempi kuin ei mitään, jos rahat vain riittävät. Itse otan välillä patukan vaihtelun vuoksi kevyemmän treenin jälkeen. Noissa lo carbeissa on aika vähän hiilaria(n.15g), eikä sokeria juurikaan , mutta proteiinia kuitenkin 30g/patukka. Voit ainakin kokeilla miltä tuntuu. Noi mun mainitsemat on makeutettu keinomakeutuksella, joten niistä tulee mulle lieviä vatsavaivoja. :rolleyes:
Hei mut eikös kaupoissa myydä palautumispatukoitakin? Mitenköhän sellainen vaikuttaisi..

Niin totta, tuskin noi yhtä tehokkaasti imeytyy kun nestemäinen palkkari :rolleyes: Varsinaisista palautumispatukoista en oo kuullutkaan.. pitää käydä kyselemässä (:

Ostin perjantaina Profx-banaani-suklaa -patukan ja oli muuten nami!

:kuola: Noi on yksinkertasesti aivan ihania. Maksaa n. 1.90e (75g -> p 23g, hh 31 r 9) kun samanlaiset mansikka/caramel-maut maksaa tyyliin lähemmäs 3e!! :eek: En ymmärrä. Näin siis meidän Cittarissa. Tietääkö joku miksi samassa patukassa voi olla eri makujen välillä euron hintaero?

Vainoharha, kyse on luultavasti erien hinnoista. Liike voi myydä edullisemmin jotakin erää, jonka se on itse saanut edullisemmin, ja luultavasti profx:n banaanimaun kohdalla on juuri näin. Osta siis vielä kun ehdit, tulevaisuudessa liike palannee kaikkien makujen kohdalla ohjehintoihin, kun tuo halvempi erä loppuu.

:kuola: Noi on yksinkertasesti aivan ihania. Maksaa n. 1.90e (75g -> p 23g, hh 31 r 9) kun samanlaiset mansikka/caramel-maut maksaa tyyliin lähemmäs 3e!! :eek: En ymmärrä. Näin siis meidän Cittarissa. Tietääkö joku miksi samassa patukassa voi olla eri makujen välillä euron hintaero?

oot ehkä katsonut niiden lo-carbbien hintaa? ne on jossain ylikin kolme euroa... meidän kaupoissa noi profx normi patukat maksaa ain 2e/kpl

Ja mä oon jäänyt koukkuun noihin O`yeah -patukoihin, ei pääse kauaa kaapissa vanhenemaan. Eikä pääse laihtumaan :D

mie en hirveästi tykkää noista banaani profxstä, mansikat on parempia ;) mut nyt nekin meni kallistumaan :( sitten salilla on myyty 1-1,30 hintaan vissiin myös fastin 35g patukoita, niistä caramelli on namia :) mut eipä noita raaski koko ajan ostaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom