Proteiinipatukat

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
En tiedä onko seuraava asia tullut jo ilmi threadissa, mutta kysynpä silti (:D). Onko olemassa laktoosittomia tai edes hyla-proteiinipatukoita?

Söin eilen välipalaksi Myoplex Bar vaniljan makuisen proteiinipatukan ja vähänkö oli hyvää :kuola: Noi patukat menee nykyään herkuista, nam!

myoplexbar-thumb.jpg

Weiderin Low carb High protein -patukat, makuna suklaa. Siis niinko NIIN hyvää :kuola:. Ovat vaan niin pirun kalliita :jahas:.

Weider_high_protein_patukka.jpg

Niin totta, tuskin noi yhtä tehokkaasti imeytyy kun nestemäinen palkkari :rolleyes: Varsinaisista palautumispatukoista en oo kuullutkaan.. pitää käydä kyselemässä (:

Ei sillä imeytymisnopeudella niin suurta merkitystä ole, varsinkin jos on syönyt jotain ennen treeniä ettei ole ihan nälkäkuolemakatabolian partaalla. Palautumisen kannalta olennaista on saada riittävästi ja suht' tasaisesti ravintoa koko ajan. Itse suosin nestemäistä, koska ei tulisi mieleenkään SYÖDÄ jotain treenin jälkeen, ei vain uppoa.

Palautumispatukoita ei ehkä markkinoida just sen takia, että a)niitä pitäisi olla kovin eri kokoisia b)jauhot on jo aika hyvä bisnes c)valmiit palkkarit on olemassa (hieman ylihintaista vettä ;)) ja d)kun ihmiset on saatu uskomaan, että nestemäistä sen olla pitää, patukoida olisi vaikea markkinoida. "Melkein yhtä tehokas palautumiseen kuin superturbohyper-nopea xgbr-käsitelty amonihapposeoksemme". :rolleyes:

Samaa mieltä Hipan kanssa. Tuo patukka maistuu ihan korvapuustilta, protskua on 15 g, kaloreita alle 200 ja kokokaan ei ole pienimmästä päästä

:kuola:

Myös kotisalillani myytävät Easy Body Protein Barit (Nature`s Bestin tuotteita) ovat hyviä kaikinpuolin. Kokoa on vaatimattomat 35 g, mut sopivat herkkuhetkeen esim. kahvin kanssa. Makuja löytyy mm. vanilja, suklaa, mansikka ja banaani. Hinta oli siinä 1-1,50 e.

JOo näitä olen maistanut ja aika mukava pikku herkku juuri kahvin kanssa :)

OOoh... ostin tänään urheiluliikkeestä Myoplexin tyyriin mutta ah niin herkullisen patukan makua Strawberry cream tai jotain :kuola:. Aivan ihana patukka, vaikkei mikään pieni jötikkä ollutkaan (70g) :D. Yksi suosikkini tästä lähtien ja voittaa maussa Profx:n lo-carb patukat joissa on jokin outo sivumaku. Niissä koostumus myös hieman pesusienimäinen. Menettelee nekin silti sitä äklöä cheesecake-öklötystä lukuunottamatta. Myös ravintoarvot kompensoivat vaikka maha paisuukin makeutusaineista aina kivasti~~ Hih.

Jos ravintoarvoista ei tarvitse niin välittää niin myös muut, vähemmän rotskua sisältävät patukat maistuvat (liiankin hyvin) minulle. Maximin (kai) naisille kehittämät Protein bar-sarjan Caramel patukat on ihan taivaallisia, ihan kuin Dumlea söisi. Leaderin rasperry yoghurt patukoissa on ihana rakenne~ Easy bodyjakin tullut maisteltua, joskin ne olivat jotenkin kuivahkoja ja jauhoisia.

Minäkin tarviin kohta noita patskuja boxin kaappiin odottamaan jos vaan jostain saapi.

ite olen noita Jyväshyvän Paussi-patukoit syöny (6kpl = n. 3e) kohtuu edullisia mut liian vähän protskuja :( Mut menee ihan hyvin töissä välipalana.

Juuri vetelin salitreenin päälle napaani Hy-Pron suklaa-pähkinän. NAMI!
Täytti masun, vaikka aamupalasta on jo liian pitkään (koulussa oli ihme ryhmätunti, eikä päästy syömään)

Mä olen ihastunut Oh yeah! chocolate & carameliin :haart: voisin syödä jokapäivä.
mistä tulikin mieleeni...miten usein syötte protskupatukoita? tuskinpa niitäkään kovin usein kannattaa syödä? ei ainakaan jos on dietillä :)

Lisäksi tykkään steel bareista ja Naturdietin Suklaa & Maapähkinä on edullinen ja ihan ok.
tykkään patukoista joissa on eri kerroskia tai jotain extraa, ettei kaikki ole sitä samaa massaa.
valitettavan monet patukat on pettymyksiä. eikä oikein uskalla kokeilla mitään uutuuksia, kun helposti menee kymppejä hukkaan :(

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
onkelma.

Ostin ite steel bareja kaikki sujuu hyvin noin 2h patukansyönnistä sen jälkeen alkaa sellaiset rikkihappo kanamuna pierut ettei mitään rajaa. Saattaa välillä myös mennä pakki sekaisin.

Eli onko jossain patukoita jotka eivät ole maito/laktoosi pohjaisia. Hinnalla ei niin väliä. Ei tohi syödä noita kun silloin kun käy omalla salilla. Haju on jopa niin paha että itseäkin etoo.:urjo:

PowerBar Protein plus Caramel-Vanilla
955508_1.jpg

Tää on nii hyväää:kuola:

Onko mitään täysin maidottomia protskupatukoita? goole löytää vain tällaisen:
Organic Food Bar Proteiinipatukka
Erittäin proteiinipitoinen (24g) mantelimassapatukka. Maukas välipala tai pika-ateria aktiiviliikkujalle. Gluteeniton, sopii myös elävän ravinnon syöjälle.
proteiini.jpg

Herkkua

En tiedä onko arvot niinkään hyvät, mutta maku on kohdallaan, voisin jopa sanoa etten parempaa patukka ole ikinä syönyt :hyper:

All Starsin Hy-Pro Deluxe 100g: (maksaa meilläpäin 3,50 :eek:)
410 Kcal
P 28g
H 43g
R 14g

Ja Leaderin Protein Delight Caramel on kanssa todella hyvää makuinen ja pienempi kokoinen 35g
Yhdessä patukassa noin 140 kcal, P 12g, H 14,4g ja Rasvaa 4g

Miksiköhän proteiinipatukat on maultaan aina makeita? Miks ei kukaan kehitä makuja tyyliin juusto, cheddarjuusto, chilitomaatti jne? Vähän niinku dippien maut on, vois ihan hyvin toimia, mun mielestä.

varmaan siks, että niiden on tarkoitus auttaa myös makean nälkään... jos ei makea himota, niin eikös oo helppo tehdä vaan joku leipä tjms... Vähän sama, ku miks mars ja twix ei maistu paprikalta ja ruisleivältä.

varmaan siks, että niiden on tarkoitus auttaa myös makean nälkään... jos ei makea himota, niin eikös oo helppo tehdä vaan joku leipä tjms... Vähän sama, ku miks mars ja twix ei maistu paprikalta ja ruisleivältä.

Mä en pode makeanhimoa kovinkaan usein. Käytän protskupatukoita kiirepäivien eväinä. Mulla on keliakia, joten en saa päivän aikana ostettua leipää mistään. Sehän se helppoa oiskin....

En tiedä onko seuraava asia tullut jo ilmi threadissa, mutta kysynpä silti (:D). Onko olemassa laktoosittomia tai edes hyla-proteiinipatukoita?

vastaus tulee aikasta myöhään,mutta vasta tänään bongasin kaupan hyllyltä vastauksen! :) eli Gutzy recorvery bar on vähälaktoosinen. Makuina karamelli-suklaa(per patukka laktoosia enint.0,5g) ja banaani-suklaa(laktoosia 1,1g/patukka). Toi karamellisuklaa oli mielestäni ihan hyvää, ja ravintoarvoiltaankin ihan kelpoa tavaraa->patukassa n.14g proteiinia,26g hiilaria,4g rasvaa.

Malena, kannattaa googlata vaikka vegan protein bar. Ainakin ovat maidottomia :)

http://www.vegaanikauppa.com/patukat/proteiini-patukat.html tässä on ainakin jotain. High protein -patukat testattu. Pian testaan Builder'seja: ovat kuulemma törkeän hyviä :P

Noi Organic Food Barit ovat rakkaus! <3

Nää on musta aika äklön makusia. Mut just on tulossa tuolta vegaanikauppa.comista kasa noita builder´s bareja, jotka on mun mielestä IHAN PARHAITA protksu patukoita mitä oon koskaan syöny. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom