Proteiinipatukat

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä olen aivan vihreä näissäkin systeemeissä ja viimiset 2vko tehnyt aiheesta empiiristä tutkimusta :D

My Diet-patukat on aivan ihania!! Pienehkö patukka kyllä, ei varmaan pitkälle riitä mutta maku on taivaallinen (Bye Diet...). Proteiinia taisi olla ihan mukavasti ja ravintokuitua myös... Kääre on aika 'naisellinen' mutta ei ole mikään salaattidiettipatukka silti.

:worship: Todellakin!! Aivan mielettömän hyvä patukka! Ensimmäinen mistä voi voi sanoa että on maukas. Juuri mussutin tänään Caramelin makuisen, ja oli kyllä :haart:

Hyvää oli myös PowerBarin cream&cookies sekä HyPron Deluxe suklaapähkinä. :)

Aivan totaalisen vastakaiun saa ProFX:n patukat :urjo:
Ekan palasen jälkeen lensivät roskiin...järjestäen :eek:

no maistappa fastin Pro FX LoCarb patukoita.

Maut: Pähkinä-nougat, sitruunajuustokakku
Pakkauskoko: 60 g/patukka, 24 kpl/laatikko

Ravintoarvot keskimäärin 100g:
Proteiini 50g
Hiilihydraatti 21g
Rasva 9g

Ravintoarvot keskimäärin 60g:
Proteiini 30g
Hiilihydraatti 13g
Rasva 5,3g

Laktoosi:
Peanut n. 1%
Lemon n. 4%

PROFX Lo-Carb on suunniteltu urheilijoille ja kuntoilijoille, jotka haluavat rajoittaa hiilihydraattien/sokerien saantia. Tämän 60 grammaisen herkkupalan reseptiin sisältyy muhkeat 30 grammaa (50 %) proteiinia, jonka seurauksena sokeri ja rasvapitoisuus on laskenut todella alhaiseksi. Koska proteiinipitoisuus on näin korkea, sopii patukka erityisesti urheilijoille, jotka pyrkivät vahvempaan fysiikkaan.

Täytyy kyllä sanoa, että molemmat oli aivan kauheita. Ei mene tollaset alas, ei sit millään. Tämänkö takia äijät ei syökään proteiinipatukoita?:D

Hö, oottepa te nirsoja! Mä varmaan pärjäisin helposti vaikka mun koko ruokavalio koostuis pelkistä Profx-patukoista. :D Herkkua!

Sen sijaan mulla meni varmaan yli vuosi, että opin syömään aikoinaan Hy-pro:ja. Piti aina laittaa moneen osaan ja silti ne kuivui jonnekin laatikon pohjalle...

No, täytyy sanoa, että ekan kisadieetin jälkeen musta ei oo saanu nirsoa tekemälläkään - kun syö sitä seitiä ja parsakaalia monta kuukautta putkeen niin sen jälkeen kaikki ruoka maistuu taivaalliselta. Edelleen. :)

Mä oon montaa patukkaa maistanut ja vielä ei oo HyPro:n Mansikkaa herkullisempaa löytynyt!!!
Kuvottavin puolestaan oli Mega Pro 50 sellanen suklaa juustokakku limalöllyskä.... :urjo:

Mä en ole yleensä yhtään nirso missään makeissa asioissa :D. Nyt vaan tapahtui sellainen ihme, että puolikas patukka lensi roskiin, kun oli vaan niin pahaa. Kyseessä oli ProFX tuplasuklaa. Kumma juttu, nimittäin muista ProFX:sistä olen kyllä tykännyt, varsinkin toffee on namia :kuola:. Low carbit on vielä testaamatta.

Monia protskupatukoita on täälläkin maisteltu ja Mor'sos Cookies & creamin voittanutta ei ole vielä löytynyt.

Mä oon hullu herkkusuu, etenkin makea maisuu, joten melkein mikä vaan prodepatukka on hyvväää :kuola:

Opti-Pro mealin patukat on kyllä ihan ykkösiä tähän mennessä, peanut butter crunch ja se uusi toffee!....... namii

Myös Profx-patukat (etenkin uus peanut-nougat, caramel, tuplasuklaa ja pienistä patukoista se toffee) on hyviä.. Tosin mansikan ja banaanin makuset ei ollut kovin hyviä, mutta syötävä nekin oli :D

Easybodyn suklaa, my diet caramel myös hyviä ja oisko ollut bull's:n suklaa..

Oli taas pakko maistaa kun tuli uusia patukoita, tämmöinen kun Myoplex Deluxe S'Mores Suklaa-vaahtokarkki. Oli aika tuhtia mutta :kuola: :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Leaderin mansikkapatukassa ja Fastin Profx alakarpissa (sitruunajuustokakku) on jonkun sortin jogurttikuorrutus.

Taitaa kyllä tuo sitruunajuustokakun kuorrutus olla valkosuklaata. Eli suklaakammoiselle se ei varmaankaan kelpaa, mutta muhun noita uppoaa helposti useampikin. :kuola:

Tänään söin leadersin sitruunakakku patukan, ihan hyvää, mutta siinä oli outo sivumaku, aika kiinteä patukka, meinas leukalihakset väsyä sitä syödessä :lol2:

Ovatko jugurtti ja suklaa ainoat kuorrutusvaihtoehdot?
Ei välttämättä se jugurtti kiinnosta enempää kuin suklaakaan, mutta en ole vielä maistanut niin tiedä vaikka yllättyisin positiivisesti.
(Ainakaan jotkut jugurttirusinat yms eivät kiinnosta sen jugurtin takia.)

Toi sitruunajuustokakku- patukka (proxl) on aivan sairaanhyvää. Itse tykkään, vaikka tosissaan leuat tahtoo sitä syödessä väsyä :). Ehdottomasti paras ja näin "dietillä" oikea herkkupala! Tietysti makuasiossa ei voi kiistellä....

Taitaa kyllä tuo sitruunajuustokakun kuorrutus olla valkosuklaata. Eli suklaakammoiselle se ei varmaankaan kelpaa, mutta muhun noita uppoaa helposti useampikin. :kuola:

ei se oo valkosuklaata, vaan valkosuklaan makuista jugurtti systeemiä :D mut eiks se sit oo melki sama jo kun kerran on suklaan makuista. mut jos sattuu oleen vaik allerginen suklaalle niin sillonhan toi sitruunajuustokakkujutskatsydeemi on ihan sopiva juttu. ja NAMIA :thumbs:

Kaikki proteiinipatukat mitä ikuna oon maistanu on ollut hyvän makuisia. harmi. en voi meinaan olla syömättä niitä enää, varsinkin kun töissä on easy bodyn patukoita nenän alla kokoajan henkilökunta-alennuksella :D kurjuuksien kurjuus!

Helly sanoi:
Monia protskupatukoita on täälläkin maisteltu ja Mor'sos Cookies & creamin voittanutta ei ole vielä löytynyt.

Etenkin iltapäiväkahvin kanssa Mor'sokset on tosi jees. :kuola: Vähän ehkä kovaa mun makuun myös, mutta hyvää.

Suositut

Back
Ylös Bottom