Proteiinipatukat

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onkos kukaan maistanut Dexalin proteiinipatukoita? Makuja löytyy ainakin vanilja sekä kookos, nami :kuola:

Kumma, ettei useampi ole maininnut näitä. Aika monia patukoita olen maistanut ja Dexalin vaniljassa on mun mielestä paras hinta-ravintoarvo-makusuhde. Maultaan yks parhaimmista, hintaa 65g patukalla ~2€ ja proteiinia ~30g/100g...

Maistoin tuota Fastin Profx Lo-carb sitruunajuustokakkua tässä viimeiseksi, ja täytyy sanoa että ensimmäinen proteiinipatukka ikinä jonka mausta en pitänyt - johtuu varmaan siitä sitruunasta. :D Vastaava suklaapähkinämikälie sen sijaan aivan mahtava!

Easy Bodyja menee kuitenkin useimmin, kun ärrältä saa 2kpl kahdella eurolla..

Maistoin tuota Fastin Profx Lo-carb sitruunajuustokakkua tässä viimeiseksi, ja täytyy sanoa että ensimmäinen proteiinipatukka ikinä jonka mausta en pitänyt - johtuu varmaan siitä sitruunasta. :D Vastaava suklaapähkinämikälie sen sijaan aivan mahtava!

Easy Bodyja menee kuitenkin useimmin, kun ärrältä saa 2kpl kahdella eurolla..

Itsekin maistoin sitä sirtuunahommelia ja aikas :urjo: se toinen maku on huomattavasti parempi!!!

kuinka usein sun tulee syötyä noita patukoita? mulla menee ehkä 1 viikossa, syön itse myös joko lo-carbia tai easy bodyja!

siis se sitruunajuustokakku on niinkun jotain aivan mahtavaa! se pähkinämikäliebutter homma maistuu ihan teolliselta :S mutta jos hinta-laatu suhteesta puhutaan niin onhan noi pro-fx patukat ihan mahtavia. se 75g patukka jossa on 40hh ja muistaakseni 20p maksaa myöskin sen 2€. Hy-Pro patukat on aivan mahtavan makusia, mutta ne maksaakin jo päälle 3€... lo-carb patukat on namia, mutta ne toimii samalla tavalla kun söisit pussillisen purkkaa... eli pistää hiaman ilmaa kiertämään :P

Hy-Pron joku uusi maku, kookos-ananas tuli testattua viime viikolla. Ensimmäinen haukku oli ällömakea, mutta sen jälkeen se alkoikin maistua ja lopulta meni koko patukka. Eikä ollut yhtään sitkeää, kuten nuo yleensä, vaan ihanan pehmeää ja maistuvaa.

Kuten ylempänä, ProFX. Sitruunajuustokakku tms. ei napannut yhtään, päältä hyvää, sisältä täyttä ihtiään. Suklaisempi versio on parempi. Joku luultavasti mainitsikin, mutta esim. Tampereelta Prismasta ja Keskustorin kupeessa olevasta Luontaistuotekaupasta. Hinta ei sinänsä hirvitä, normikarkkipussi maksaa saman verran (2,50€). Siellä oli maistettavana jotain ihme patukoitakin, jonka nimi viittasi huudahdukseen...WOW! tai OHO! tms. mitälie, tuli mieleen tottumattoman suussa gluteenittomat mössöt, yäh.

Joo siis ihanaa tuo Dexalin vanilja! :kuola:

Nyt tein jättiostoksen protskupatukoita. Cittarissa oli tarjouksessa Naturdiet kanel -patukat 60 centtiä kipale. :hyper: Parasta ennen päivämäärä niissä on heinäkuussa, mutta eiköhän nuo siihen mennessä tule syötyä. 100 grammassa proteiinia on 13g, hiilareita 23g ja rasvaa 7g. Eihän nuo nyt ehkä maailman parhaat ravintoarvot ole (ainakin proteiinia saisi olla enemmän), mutta hyvänmakuisia ovat!

OhYeah! -patukan (peanut butter-caramel) ostin viime viikolla, ja siinä on kyllä tämän hetken ykkönen. Ei mitään prodepatukoiden huonoja ominaisuuksia, todella herkkua.

Kannattaa maistaa muuten Labradan Lean Body protskupatukoita, on nimittäin ihan mielettömän hyviä, pieksee kaikenmaailman mars-patukat mennen tullen. :kuola:
Tällä hetkellä menee töissä harva se päivä NutriSportin pieniä jogurtti-omena patukoita, ihanan suussasulavia....:kuola:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Oh%20Yeah%20Protein%20Bars.jpg

Oh Yeah! patukka on suunnattu herkkuperseille.
Maistuu aivan snickkersiltä. Pähkinöitä, suklaata, karamellitäyte...:5::kuola:
Hinta n. 3.20-3.70e paikasta riippuen.

Calories 380
Total Carbohydrate 31g
protein 26g
No Trans Fat
Total Fat 19g

riegel-weider-32-protein-bar.jpg

Weider Banana Hinta taisi olla 2.50e
Ihanan pehmeä koostumukseltaan. Suklaakuorrute ja banaanin makuinen massa.
Tulee mieleen joku suklaa-banaani vanukas tms.
:kuola:

riegelallstars.jpg

Hy-Pro Deluxe, Chocolate-Nut Crunch
100g
Todella hyvän makuinen! Namii..:kuola:
Patukka on myös tarpeeksi iso, kerrankin!
Hinnat pyöri 3.70-4.00e kieppeillä..

promax_doublefudge.jpg

Promax double fudge brownie-proteiinipatukka
75g

280kcal
pr 20g
hh 37g
r 6g

Tuhdimpi koostumukseltaan. Todella suklainen ja hyvämaku,
vie herkkuhimon mennessään.:kuola:
Tulee mieleen tuhti suklaakakku.
Hinta muistaakseni n. 3.50e

BARRPROTEICPLAT.jpg

Nutrisport banaani

Oi, herkullisen makuinen pikkupatukka.
Tulee ne ihanan pehmoset banaanisuklaat mieleen..
:kuola:...Hinta 1.80

Noi ISS:n Oh Yeah patukat on kyllä nimensä verosia! Eilen tuli testattua maapähkinä-mansikka ja olipahan hyvä yhdistelmä!!

saako noita iss patukoita jostain suomalaisesta nettipuljusta ?

Ei taida saada, mutta miltei joka kaupasta tai luontaistuotemyymälästä kylläkin (mm. kaikki Prismat myyvät näitä).

Eilen olin paikallisessa Prismassa patukkaostoksilla. Easy Bodyt on olleet käytössä, pienen koon (35g) ja maun takia. Nyt otin kokeeksi Profx Lo-Carb 50% proteiinia eli patukka 60 g prot 30g ja kalorit 220/patukka. Aika jaskan makuista, mutta menee kyllä päivänä jolloin muuten protskut jäis vähiin. Hintaa oli 2,90. Noita Oh Yeah patukoita hiplasin myös, mutta hullu en ottanut; ois perjantain kunniaksi voinut olla herkkuperse.

OhYeah! -patukat Stockalla kanta-asiakasalennuksessa tammikuun ajan. 2,70€. Ite oon hamstrannu jo jääkaapin täyteen ;) :kuola:

vastat omaan kysymykseen että kokkosella näkyy olevan laatikko kaupalla noita:kuola: tarvii vissiin ostaa jossain vaiheessa. Lähimpään stokkaan mulla on matkaa 70km :itku: joten mä joudun käyttämään netin palveluja todella usein shoppailussani :D

Eilen olin paikallisessa Prismassa patukkaostoksilla. Easy Bodyt on olleet käytössä, pienen koon (35g) ja maun takia. Nyt otin kokeeksi Profx Lo-Carb 50% proteiinia eli patukka 60 g prot 30g ja kalorit 220/patukka. Aika jaskan makuista, mutta menee kyllä päivänä jolloin muuten protskut jäis vähiin. Hintaa oli 2,90. Noita Oh Yeah patukoita hiplasin myös, mutta hullu en ottanut; ois perjantain kunniaksi voinut olla herkkuperse.

Mä tykkään noista PROFX Lo Carb -patukoista, nam! Nillä voi huoletta herkutella useamminkin :)

Kohtuu edullisiakin täällä paikallisessa Prismassa, muistaakseni vaan 2 euroa tasan!

Pitänee joku kerta maistaa noita Oy Yeah -patukoikin, en oo vielä maistanut...Easy Bodyja tulee silloin tällöin ostettua pahimpaan nälkään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom