Proteiinipatukat jolupöytään(kö?)

onko kellään samanlaisia ajatuksia siitä kun nyt monet luultavasti lähtee joulunviettoon vanhempien jne luo muualle..landelle...ainakin opiskelijoista monet.Niin itseäni mietityttää kuinka siellä sitten voin syödä 5krt päivässä kunnolla kuten yksinasuessa, johtuen lähinnä kaikesta jouluhässäkästä ja erilaisista ruokailutottumuksista. Vielä pahempi varmaan jos koko suku on samoilla kekkereillä viettämässä joulua ja pyhiä.
ite kun herää joskus 10 niin äitini kai väsää jo klo 12 päivällistä vaikka itse saan puuroni ja muut aamuherkut nieltyä alas lopullisesti 11 pintaan. Helppo siinä sit vetää täyteen massuun lisää purtavaa.:urjo:

ja sit myös tulee nää kaikki kyselytunnit mitä noi proteiinit on, onko ne jotain proteiinihormoonia kuten joku täällä oli kertonut erään kyselleen..tms..thg kyselyt :D

Luultavasti vaan olen mennyt jo kynnyksen väärälle puolelle että alkaa tollasia asioita kelailee joulunpyhinä vaik mun täytys ajatella suurta ukkoa taivaassa :worship:
onkohan touhu sit menny liian vakavaksi...eipä sitä viikossa lihat mihinkään katoa vaikka söis vähän tavallisten pulliaisten tapaan lanttulaatikkoa ja riisipuuroa eikä aina vaan broileria ja tonnikalaa..kenties joku noikin sitten yhdistää joulupöytään.

kaikesta huolimatta :joulu2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Supaman

onkohan touhu sit menny liian vakavaksi...eipä sitä viikossa lihat mihinkään katoa vaikka söis vähän tavallisten pulliaisten tapaan lanttulaatikkoa ja riisipuuroa eikä aina vaan broileria ja tonnikalaa.

Mun mielestä voisit hiukan miettiä tuota pätkää tekstistäsi.
Tuohon on aika hyvin kiteytetty ne asiat, mitä minulle tuli mieleen kun luin alku-osan tekstistäsi.

Ja voithan syödä sen kinkun ja fisut, on niissäkin ihan kiitettävästi protua.

Jouluja :joulu6:

Anna kuule mennä vaan ilman turhia syömisen miettimisiä.. ei ne lihat mihkää hävii viikossa.. ei edes kahessa... :joulu1:

Originally posted by Supaman

onkohan touhu sit menny liian vakavaksi...eipä sitä viikossa lihat mihinkään katoa vaikka söis vähän tavallisten pulliaisten tapaan lanttulaatikkoa ja riisipuuroa eikä aina vaan broileria ja tonnikalaa.

Vastaat ite omaan kysymykseen. Toisaalta mikäs estää sua nappaamasta kinkkusiivua/lohta huuleen säännöllisin väliajoin? Syö sitten tavallisten pulliaisten kanssa ihan samaan tapaan. Tuolla menolla ei lihat katoa.

Kinkulla on rakennettu isoja miehiä jo vuosisatoja :D.

Itse en ainakaan meinaa säästellä kinkun suhteen, toivottavasti kotiin hankitaan vielä se toinenkin kinkku. Suklaan ja vastaavien syömistä toki pitää vähän tarkkailla.

itselläni ku tulee tuonne rukalle lähdettyä uudeksi vuodeksi (juomaan) ja tietty laskettelee niin olen ajatellut ostaa tuonne proteeini patukoita etenkin tuolla laskettelemassa se syöminen on vähän hankala toteuttaa niin patukat rinteeseen messiin..ja tietenkin sit 31.12..:thumbs:

Kyllä joulu on munkin mielestä se aika vuodesta, kun unohdetaan kaikki ruokavaliot, laskemiset, punnitsemiset ym. jutut ja mätetään kunnolla. Viime jouluna tais tulla 4 kiloo lisää painoa, eikä ollut lihasta :D

Parin viikon bulkkauskausi alkaa tämän viikon jälkeen samalla loppuu kuntosalitreenit tältä vuodelta. Ja jos jotain haluan lomalla syödä niin sitten myös syön, kyllä niitä maitorahkatonnikalakaurahiutaleraejuusto mössöjä saa taas sitten syödä 350 päivää.

:joulu3:

No voi nyt vittu.

Joulu on vaan kerran vuodessa.

Ei ne lihat miksikään muutu, syötti niitä sitten millä paskalla tahansa. Kinkkua naamariin vaan. Vaarana on ainoastaan se, että saatat saada jopa viisi grammaa läskiä. :hui: :david:
:joulu1:

Originally posted by mik99
niin patukat rinteeseen messiin..ja tietenkin sit 31.12..:thumbs:

No jaa, jos ryyppäämään oot menossa niin se on todennäköisesti ihan sama syötkö paria patukkaa vai et. Ryyppäys on kuitenkin semmosta hommaa, että jos sille tielle lähtee niin se on sitten ihan sama koko ruokavaliolle. :urjo:

MMmmm Kinkkua:kuola:

sitäpaitsi kinkkuhan (prot n.28g/100g)on mitäparahinta mättöö kun raapasee jellyt pois siitä pinnalta ei juur yhtään rasvaa,kalkkunasta puhumattakaan ja lohet kans :kuola:

laatikot sun muut kyllä aika :kakka: .

Vanha joulumaan sanontakin kuuluu että "Ei sillä ole niin väliä mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä kunhan uudenvuoden ja joulun välillä syö hyvin.":joulu1:

Täys mättö päälle vaan jouluna, kaikkee naamariin ihan vitusti ni kyllä kulkee reenitkin! Aivan sama mitä syö, kunhan syö. Suklaan syönnin kun jätät vähemmälle niin muulla ei ole mitään väliä.

Mutta jos sitä asiallista body-safkaa haluaa jouluna vetää pelkästään, ni onnistuuha sekin kohtuu hyvin. Riisipuuroa rasvattomalla maidolla, kalkkunaa, lohta, porkkana/perunalaatikkoa...mainiota ruokaa koska vain syötäväksi.

Ite mätän kaikkee ihan sikana ja kerään pari kiloa puhdasta läskiä joulun kunniaksi :joulu1:

Originally posted by gotto
No jaa, jos ryyppäämään oot menossa niin se on todennäköisesti ihan sama syötkö paria patukkaa vai et. Ryyppäys on kuitenkin semmosta hommaa, että jos sille tielle lähtee niin se on sitten ihan sama koko ruokavaliolle. :urjo:

no eläpäs nyt kyllä mä ainakin aion laittaa ton syömisen kuntoon jopa tuolloinkin sehän on helppo naukkailee 3-4h välein patukkaa..:joulu3:

Itse mätän ainakin safkaa naamariin niin paljon ku menee :D Enkä usko että sitä läskiä pahemmin tulee, kun ei vedä suklaata satoja kiloja.

Re: Re: Proteiinipatukat jolupöytään(kö?)

Originally posted by letku
Mun mielestä voisit hiukan miettiä tuota pätkää tekstistäsi.
Tuohon on aika hyvin kiteytetty ne asiat, mitä minulle tuli mieleen kun luin alku-osan tekstistäsi.

Ja voithan syödä sen kinkun ja fisut, on niissäkin ihan kiitettävästi protua.

Jouluja :joulu6:

Joo, tuollainen ajattelutapa tuottais mulle ainakin stressiä...
Välillä saa ja pitää vähän mässäillä, erityisesti jouluna, ellei sit olla dietillä..

Eli ei muuta kun :joulu2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom