Proteiinin valinta?

Terve vaan kaikille! Eli tarkoituksena olisi ostaa ihan ensimmäiset omat protskut. Olen koittanut selailla mahdollisiman paljon eri tuotteita, mutta omaan silmään ja kavereiden sanojen perusteella jäi parhaiten: fast sport nutritionin Muscle+ ja mass2.

Kysymys onkin että kummalla noista (tai jollain muulla) on mahdollisuus saada säännöllisellä treenillä nopeimpia tuloksia lihaskasvussa.?

..ja minkä kokoiset annokset jauhetta (dl) + vettä olisi sopivat meikäläiselle.?

ikää 18v, painoa 72kg~ ja pituutta 187cm~

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos oikein ymmärsin, niin palautusjuomaa olet hakemassa?

Noista TJR:n ehdottamista sekoitat palautusjuoman, wheyn suosittelen vaihtamaan maustettuun versioon. Toi kombo toimii siinä missä noi "valmissekoituksetkin", mutta tulee halvemmaksi.

Se lihas ei sitten kasva pelkällä treenillä ja jauholla, vaikka pussin kyljessä lukisikin "jättimassan rakentaja" tms. Eli muista myös syödä paljon ihan perus kotiruokaa.

Näillä saat yhtä hyvän tuleksen kuin kaikilla muillakin
http://www.p-store.fi/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=139
-----------
Pusseista löydät ohjeet kuinka sekoitetaan.

Miltä tuo kyseinen tuote maistuu? käytän täl hetkel hera80 (suklaa) joka on ihan hyvää mutta ehkä näin opiskelijalle hieman kallista (22 e Prismasta). Voisin vaihtaa tohon UFS whey:hin mut sitä on näköjään vain maustamattomana.. Jos joku sitä käyttää nii miltäkäs maistuu? J amitä muita hyviä ja halpoja proteiinijauheita voisi palautumiseen käyttää?

Miltä tuo kyseinen tuote maistuu? käytän täl hetkel hera80 (suklaa) joka on ihan hyvää mutta ehkä näin opiskelijalle hieman kallista (22 e Prismasta). Voisin vaihtaa tohon UFS whey:hin mut sitä on näköjään vain maustamattomana.. Jos joku sitä käyttää nii miltäkäs maistuu? J amitä muita hyviä ja halpoja proteiinijauheita voisi palautumiseen käyttää?

Toiset tykkää maustamattomasta ja toiset ei. Miltähän tuo nyt maistuu, ehkä vähän hiivan ja pierun sekoitukselle. Kannattaa ostaa yksi pussi ja kokeilla, että tykkäkö vaiko eikö. Saa noista maustamattomistakin vähän makeampia, kun heittää lusikallisen kaakaota sekaan.

Toiset tykkää maustamattomasta ja toiset ei. Miltähän tuo nyt maistuu, ehkä vähän hiivan ja pierun sekoitukselle. Kannattaa ostaa yksi pussi ja kokeilla, että tykkäkö vaiko eikö. Saa noista maustamattomistakin vähän makeampia, kun heittää lusikallisen kaakaota sekaan.

Ite teen yleensä palarin suhteilla 1/2 maustamatonta heraa, 1/4 panimosokeria ja 1/4 vähärasvaista kaakaojauhetta. Menee alas mutkitta, eikä maistu pieruhera.

Itse käytän Hera80 77/100 g protskuu! käytän tota enkä sellasii mis jotain 90/100, koska lisäravinne on aina lisäravinne!
Hera maksaa n.23 e 900g pussi

Mä en oo nähny yhtäkään tutkimusta jossa käytännössä urheilijan lisäravinteena käytettynä soijaprotsku olis ollu huonompaa kuin heraproteiini ja koska soijaprotsku on huomattavasti edullisempaa, kandee kokeilla sitä. On lisäksi varsin neutraalin makuista jos mehuun sekoittaa.

Minä käytän 25 g Hera80 + 20 g Malto6 tankkaukseen ennen treeniä ja 30 g Hera80 + 30 g Malto6 + 5g kreatiinia palkkarina. Välipäivinä tulee syötyä noin 25g hera80. Nämä toimivat minulle.

Just nyt on käytössa FASTin tuotteet, mutta jonkun päivän kuluttua tulee tilaus UFS ja Evolution jauheita kokeiltavaksi.

Minusta soijaisolaatti on heraa ikävämmän makuista ja sekoittuu huonosti. Koostumus on jauhomaista, vaikka kuinka sekoittelisi nesteisiin.
Mutta kyllä hintaetu heraan verrattuna on kuitenkin niin selvä, että kannattaa soijaa suosio, jos on tarkka rahoistaan.

Itse pysyn nykyään kaukana fastin tuotteista, kun kerran jotain paremman makuista maistaa niin ei ole enää paluuta :D

Ite oon vedelly täl hetkel palkkarina UFS whey 1dl+ ja maltoo 1/2dl+ ja päälle 1-2rkl Oboy-kaakaojauhetta. Kaakao tais maksaa ~4e kilon säkki ja noin pienel annoksel Oboy-pussi vastaa montaa whey pakettia.

Mitäs mieltä olette American Mass Blastista ennen ja jälkeen reenin, tarkoituksena siis vain saada lisää lihasmassaa. Olen nyt vedellyt tuota kaverin suosittelemana varmaan miltei kymmenen purkkia, ihan hyvin toimii, mutta toimisiko joku muu paremmin? Erittäin hyvältä se ainakin maistuu, jos ei muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom