Proteiinin todelliset hyödyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arppa
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä kertokaas kokemuksianne siitä, että jos olette käyttäneet proteiinivalmisteita niin mikä aivan konkreettisesti näkyvä/tuntuva hyöty niistä on ollut?

Laittakaa mukaan myös mitä merkkiä käytitte jne..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helpompi nauttiminen ateriana kun ei ole mahdollista ruokaa syödä ja tietysti se mitä sillä haetaan niin massaa!

Olen käyttänyt niin useita etten jaksa kaikkia luetella mutta tällähetkellä:

Bulls,
Evolution,
Fast

proteiini on lihasten rakennusainetta, joten tottakai siitä on hyötyä. Proteiinivalmisteita käytetään sen takia, että useimmat eivät jaksa syödä ruoassa proteiinia niin paljoa, että saisivat sen n. 2g/painokilo/päivä täyteen. Proteiinivalmisteet tulevat myös halvemmaksi kuin proteiinipitoisen ruoan ostaminen saman proteiinimäärän arvoisesti.

Hetken jo olin repimässä peliverkkareita, kun luin tuon threadin nimen. En jaksa ymmärtää miksi tuosta lisäravinneproteiinista tehdään niin suuri numero..Ei se ole mitään dopingia, vaan lisäravinnetta joka jo nimensäkkin puolesta täyttää päivän proteiinintarvetta, kuten Zamp kertoi. Onko se sitten fiksumpaa jättää proteiinintarve tyydyttämättä ja olla käyttämättä lisäravinteita, jos ei jaksa syödä/pysty saamaan sitä ruuasta tarpeeksi. :rolleyes:
Nojoo, tää nyt oli tällanen avautuminen taas..

Re: Re: Proteiinin todelliset hyödyt!

Originally posted by ironchef
What is Lihaskasvu? :thumbs:

Aaaaah! Minä kun luulin että reenaminen auttaa lihaskasvuun. ...Kele äkkiä roteiinia naamaan ni helpottaa ja lihaskasvu on taas turvattu. :D

Re: Re: Re: Proteiinin todelliset hyödyt!

Originally posted by fysio
Aaaaah! Minä kun luulin että reenaminen auttaa lihaskasvuun. ...Kele äkkiä roteiinia naamaan ni helpottaa ja lihaskasvu on taas turvattu. :D

joo roteiinia ja h...kaa ja p...naa! That´s it :lol2:

Re: Re: Re: Re: Proteiinin todelliset hyödyt!

Originally posted by ironchef
joo roteiinia ja h...kaa ja p...naa! That´s it :lol2:

No tästä yhtälöstä ei enää puutu kun ne nimeltä mainitsemattomat palautusaineet... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom