Proteiinin sekoitus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeme
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan aihe on vanha mut...

Muistelisin että joku kertoi täällä että maito hidastaa proteiinin imeytymistä vai oliko näin?

Eli: Palautusjuomassahan protun pitäs päästää nopeesti vaikuttaan eli kannattaa sekoittaa hera veteen! Ja kun ottaa välipala drinkin niin vois sekoittaa maitoon joten vaikutus aika pitenis! Olenko täysin hakoteillä?

Niin ja hieman faktaa olen tällä hetkellä köyhä kuin mummo uusien tekohampaitten kans eli käytössä vaan perus halppis heraa ja maltoo!

Edit: Koht joku kumminkin viisastelee niin täsmennän että ei ole varaa käyttää muita lisäravinteita! Eli ruoka asiat pitäs olla kondiksessa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä sen palautusjuoman saa kasattua halpisherasta ja maltostakin, ei paras mahdollinen, mutta hyvin toimii kuitenkin. Ja sekotat sen palarin veteen just niinkuin epäilitkin ja välipalat maitoon.

Timba79 sanoi:
Kyllä sen palautusjuoman saa kasattua halpisherasta ja maltostakin, ei paras mahdollinen, mutta hyvin toimii kuitenkin. Ja sekotat sen palarin veteen just niinkuin epäilitkin.

Jepjep, näin toimin itsekin. Ihan hyvin menee tälläkin kaavalla.

Niin ja jos se imeytymisnopeus vaivaa päätä, niin ota se jauhojuoma ennen treeniä.

muffy sanoi:
Jepjep, näin toimin itsekin. Ihan hyvin menee tälläkin kaavalla.

Mulla vähän vaihtelee lompakon tilanteen mukaan. Joskus vedetään halpista ja joskus vähän hifimpää. Sitä kun on niitä kaikenmaailman hankintoja aina silloin tällöin niin ei aina ole rahaa ostaa sitä parempaa protskua. Mutta yritän kyllä panostaa vähän parempaa aina kun mahollista.

Itse laitan 3 desiä (50/50 malto/prot.) sheikkeriin,
sekä melkein desi "Dumle" kaakaojauhetta,
parantaa hera-malto jauheen sekoittuvuutta veteen kummasti!!
Kun soosin antaa muhia vaikka tunnin pullossa niin VOT!!
Juon tuosta satsista melkein puolet,
puolituntia ennen treeniä, loput sen jälkeen.

Mulla ei oo edes maltoon varaa, palautusjuomassa sekotan reilun desin fastin hera80-protskua neljään desiin bonnen appelsiinitäysmehua, josta hiilareita tulee n. 40 g. Eikös ne tommosessa täysmehussa olevat hiilarit oo nopeesti imeytyviä? Himassa otan vielä pari vaaleeta leipää päälle (matkaa salille on n. 5 min) ja tunnin päästä syön sitten seuraavan aterian. Kertokaas viisaammat onko tää ihan paska ratkasu. Siihen maltoon ei siis todellakaan oo varaa, hyvä kun sai edes ton proteiinin...

Rakkikoira sanoi:
Mulla ei oo edes maltoon varaa, palautusjuomassa sekotan reilun desin fastin hera80-protskua neljään desiin bonnen appelsiinitäysmehua, josta hiilareita tulee n. 40 g. Eikös ne tommosessa täysmehussa olevat hiilarit oo nopeesti imeytyviä? Himassa otan vielä pari vaaleeta leipää päälle (matkaa salille on n. 5 min) ja tunnin päästä syön sitten seuraavan aterian. Kertokaas viisaammat onko tää ihan paska ratkasu. Siihen maltoon ei siis todellakaan oo varaa, hyvä kun sai edes ton proteiinin...

Ihan hyvä ratkaisu tuo on, jossei sinulla tosiaan ole pistää kuutta euroa maltopussiin :P

Rakkikoira sanoi:
Kyllähän malto tulee varmaan halvemmaksi kuin tuo appelsiini mehu :jahas:

drs sanoi:
Kyllähän malto tulee varmaan halvemmaksi kuin tuo appelsiini mehu :jahas:

Niin mutta jos on niin köyhä niin kotiin ei tuu edes vettä niin joutuu mehua ostaa! Kuntosalin hana ei ole vaihtoehto! :jahas:

rahi sanoi:
Aikuinen mies jaksaa kyllä "vatkata". ;)
Jos tuo oli mulle tarkotettu tuosta kaakaojauhekikasta,
sanoisin että jaksan kyllä vatkata, mutta sain aina pelkällä hera-maltolla
niin kauheata klimppisoppaa aikaiseksi, että parempi vähän kikkailla. :D

Jos menee klimpiks niin sekotelkaa palautusjuoma ennen treenejä niin ne klimpit on liuennu nesteeseen treenien loputtua.

Suositut

Back
Ylös Bottom