Hei!
Olen 181cm/79kg
Aloitin kunnolla treenaamiseen taas syksyn kunniaksi. Tarkoitus käydä salilla 4 kertaa viikossa ja siihen päälle vielä parit salibandytreenit. Eli kulutan siis paljon. Olen yrittänyt vähän katsoa syömisiäni. Voiko proteiinia saada liikaa? Olen kuullut että noin 2g per painokilo olisi hyvä määrä, mutta tuntuu siltä että ruoat joita syön niin saan päivässä yli 3 grammaa proteiinia per painokilo. Onko tämä liikaa, vaiko täysin normaalia? Tähän stressiin on syy koskaäitini varoittelee että ei pitäisi tankata sitä proteiinia koska hänen osastollaan on paljon potilaita joilla munuaiset menny.... :D Tosin äitini ei ymmärrä salin käynnistä yhtikäs mitään...
Jos joku katsosi tätä ruokavaliotani ja sanoisi että mitenkä tätä pitäisi muuttaa? Tarkoitus olisi kuitenkin saada lihasta lisää, eli syödä pitäisi lisää... Mutta tuntuu että syön jo nyt todella paljon!
Aamupala klo 10:30
- 80g kaurahiutale
- 250g pehmeä maitorahka
- banaani
- mehukeittoa
- heraproteiinia 15g
klo 12:45 palautusjuoma salin jälkeen(45g heraproteiinia + 40g maltoa)
Lounas: klo 13:30 - Saarioisten spaghettivuoka
- Lasi maitoa
- Salaattia, tomaattia, kurkkua
- Pehmeä maitorahka + mansikoita(noin 1.5dl)
Päivällinen klo 17:45 - Saarioisten pinaattikeitto
- Kaurapuikulat fazer 2kpl + 2kpl Atria ohuen ohut saunapalvisiivuja
- Reilu lasillinen maitoa
- 1kpl omega3
klo 22:15 palautusjuoma säbätreenien jälkeen(Heraproteiini 45g + maltoa 40g)
Iltapala klo 23 - Pehmeä maitorahka
- Mehukeitto
- Heraproteiinia 15g
- 1 x Omega3
= = P260/HH305/R54
2752kcal
Miltä nuo näyttää kokeneempien silmään? Mitenkä tuota kannattaisi muutella?
Olen 181cm/79kg
Aloitin kunnolla treenaamiseen taas syksyn kunniaksi. Tarkoitus käydä salilla 4 kertaa viikossa ja siihen päälle vielä parit salibandytreenit. Eli kulutan siis paljon. Olen yrittänyt vähän katsoa syömisiäni. Voiko proteiinia saada liikaa? Olen kuullut että noin 2g per painokilo olisi hyvä määrä, mutta tuntuu siltä että ruoat joita syön niin saan päivässä yli 3 grammaa proteiinia per painokilo. Onko tämä liikaa, vaiko täysin normaalia? Tähän stressiin on syy koskaäitini varoittelee että ei pitäisi tankata sitä proteiinia koska hänen osastollaan on paljon potilaita joilla munuaiset menny.... :D Tosin äitini ei ymmärrä salin käynnistä yhtikäs mitään...
Jos joku katsosi tätä ruokavaliotani ja sanoisi että mitenkä tätä pitäisi muuttaa? Tarkoitus olisi kuitenkin saada lihasta lisää, eli syödä pitäisi lisää... Mutta tuntuu että syön jo nyt todella paljon!
Aamupala klo 10:30
- 80g kaurahiutale
- 250g pehmeä maitorahka
- banaani
- mehukeittoa
- heraproteiinia 15g
klo 12:45 palautusjuoma salin jälkeen(45g heraproteiinia + 40g maltoa)
Lounas: klo 13:30 - Saarioisten spaghettivuoka
- Lasi maitoa
Päivällinen klo 17:45 - Saarioisten pinaattikeitto
- Kaurapuikulat fazer 2kpl + 2kpl Atria ohuen ohut saunapalvisiivuja
- Reilu lasillinen maitoa
- 1kpl omega3
klo 22:15 palautusjuoma säbätreenien jälkeen(Heraproteiini 45g + maltoa 40g)
Iltapala klo 23 - Pehmeä maitorahka
- Mehukeitto
- Heraproteiinia 15g
- 1 x Omega3
= = P260/HH305/R54
2752kcal
Miltä nuo näyttää kokeneempien silmään? Mitenkä tuota kannattaisi muutella?