Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
abine sanoi:Samaa kun edellisetkin postaajat. Eli tärkeintä on nois välipalois että saat vaan sitä protskua ei niinkään se imeytymis nopeus.
gid sanoi:Mitähän nämä kaikki eri termit, Hydrolysoitu, konsentraatti, isolaatti, jne., tarkoittaa?
gid sanoi:Mitähän nämä kaikki eri termit, Hydrolysoitu, konsentraatti, isolaatti, jne., tarkoittaa?
Joo. Mun moka, ite aina sekottelen välipalaprotskun yogurttiin tai maitoon niin että imeytyminen hidastuu.gasvi sanoi:Kyllähän tossa ylempänä sanottiinkin jo, että ON väliä imeytymisnopeudella.
Eli jos vetää hydrolysaattia 3 tunnin tauolla seuraavaan ateriaan, niin ei olis rakennusaineta kuin hetkeksi.... ;) Eli protskudrinkiksi hera tai maitoproteiini on hyvä. :thumbs:
Paukkurauta sanoi:Mä ainakin suhtaudun aika skeptisesti noihin lisäravinneproteiinien laatukysymyksiin. Mun mielestä kannattaa ottaa järkikäteen ja ostaa vaan halvinta perusproteiinia, mitä saa, esim. ihan tavallista perusheraa. Palautusjuomassa mäkin tosiaan käytän silti hydrolisoituaprotskua, sen verran mutkin on aivopesty Mutta välipalan yhteydessä ihan perus halpa hera käy.
Mä taas oon pitäny aina tota heraproteiini huomettavasti nopeampana kun kaseiinia.gasvi sanoi:Ei tossa tekstissä ole oikein järkeä. :D
Kaseiini,hera,("maitoproteiini"),soija ovat kyllä aikalailla saman hintaisia
abine sanoi:Mä taas oon pitäny aina tota heraproteiini huomettavasti nopeampana kun kaseiinia.
gasvi sanoi:Ei tossa tekstissä ole oikein järkeä. :D
Kaseiini,hera,("maitoproteiini"),soija ovat kyllä aikalailla saman hintaisia, joten en ymmärrä miten "välipala proteiiniella" voisi edes hifistellä? (Kun siis hinta on lähes sama, protskusta riippumatta)
Ja itse kuitenkin käyttää hydrolysaattia, vaikka juuri sanoi, että: "Mä ainakin suhtaudun aika skeptisesti noihin lisäravinneproteiinien laatukysymyksiin."
ps. ei herneitä... :thumbs:
jhulmi sanoi:On kyl tullut aiemminkin mainostettua, mutta helpottanee hieman ehkä jos vilkaisette: http://www.cc.jyu.fi/~jjhulmi/Proteiinit ja fyysinen harjoittelu.pdf