Proteiinin käytöstänne?

Mietin, että miten porukat täällä käyttää proteiinia..

Käytättekö proteiinia ja hiilihydraatteja silloinkin, kun ei oo treenipäivä vai miten?

Ite oon ottanu joka päivä.. Kommentteja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä kyllä löytyis searchilla juttua varmasti. Mutta, itse otan prot+hh vain palautusjuomana, sitten perusproteiinia (mun kohdalla maitoproteiinia) välipalana&illalla sekä treeni- että lepopäivinä.

Kyllähän sitä tulee otettua varsinkin protskudrinkkejä lähes joka päivä. Ei sitä kiinteetä ruokaa aina jaksa syödä niin helvetisti. Paljon helpommin saa päivän kiintiön täyteen noitten drinksujen kanssa.

Hiilaria nyt ei kyl paljoo tartte alkaa syömään pussista. Sitä tulee niin perkeleen helposti muutenkin ihan riittävästi.

:piis: &:haart:

Originally posted by jpm
Tästä kyllä löytyis searchilla juttua varmasti. Mutta, itse otan prot+hh vain palautusjuomana, sitten perusproteiinia (mun kohdalla maitoproteiinia) välipalana&illalla sekä treeni- että lepopäivinä.

Kyllä mä yritin hakukoneellakin, mutta ei hirveesti löytynyt tietoa (tosin olen myös hieman huono tuota hakua käyttämään..)

Joo. Eli siis kannattaa lepopäivinä ottaa pelkästään proteiinia ilman hiilareita?

Originally posted by TukkaBodari
Käytättekö proteiinia ja hiilihydraatteja silloinkin, kun ei oo treenipäivä vai miten?
No mitäpäs välipäivänä sitten syötäisiin? Rasvoja ja alkoholia?

Re: Re: Proteiinin käytöstänne?

Originally posted by Tomi
No mitäpäs välipäivänä sitten syötäisiin? Rasvoja ja alkoholia?

hehheh.. =) siis nyt puhutaan lisäravinteista..

Re: Re: Re: Proteiinin käytöstänne?

Originally posted by TukkaBodari
hehheh.. =) siis nyt puhutaan lisäravinteista..
Ei lisäravinteita kannata erottaa normaalista ruoasta. Jos saat normaalista ruokavaliosta hyvässä suhteessa makroravinteita, et tarvitse lisäravinteita. Mulla perushera on perusproteiininlähde, halvan hintansa ja helpon käyttökelpoisuutensa takia.

Mulla tämä vaihtelee sen mukaan, onko kyseessä työpäivä vai kotona lojumista. Töihin roudaan halpisheraa n.3dl, jonka käytän kahtena juomana, muun ruoan (ruisleipä & päällysteet) palanpainikkeeksi. Kätevämpää kuin raejuusto ja/tai rahka, työkaverit oudoksunevat molempia suunnilleen saman verran. :D Kotona on sitten aikaa ja virtaa ottaa tarvittavat proteiinit kiinteästä ruoasta, sillon käytän protskujauhoa vähemmän/harvemmin.

Pal.juomaan tietenkin heraa ja maltoa. Maltoa ei muulloin, hiilareita saa paremmistakin lähteistä arkiruoasta ihan kätevästi.

Juon 1-2 proteiinidrinkkiä, muinakin kun treenipäivinä jos en saa tarpeeksi proteiinia päivän ruoista. Lauantaina tekee kyllä monesti tiukkaa ottaa edes se drinkki saatikka alkaa syömään hemmetinmoisia määriä ruokaa:urjo:

Ite on tullut otettua lisäravinteita vain palautusjuomassa ja kaikki muu tulee "normaali" ruoasta, eli kyllä sitä rahkaa ja raejuustoa menee päivässä ihan kivasti :D

Oma käyttöni rajoittuu yleensä vain reenien yhteyteen, eli ennen ja jälkeen, mutta joskus illalla saatan vaikka rankan duunipäivän jälkeen olla vaan niin vitun poikki etten jaksa edes syödä, vaikka olisi jo valmiiksi laitettua ruokaakin. Sitten vetäsen drinkin huiviin.

Mä en käytä kovin paljon lisäravinteita. Protskua vedan no 30g aamulla ison maitolasin kera. Puolisen tuntia ennen reeniä sama setti. Toisinaan multivitamiini, mutta ei läheskaan joka päivä.

Mielestäni syön kuitenkin monipuolista ja terveellistä ruokaa. Lihaa tulee päivässä n.150 - 250g joko, kalana, kanana, possuna tai ihan minä muuna elukkana tahansa. Hedelmiä ja kasviksia tulee syötyä paljon. Oon laskenu, että näin syömällä protskua tulee paivässä keskimäärin 100-150g ja oon päättäny että se mulle riittäköön.

Nykyajan buumi kun on vetää kaikkee ´´yliannoksia´´.

Itellä tosin noi tavoitteet on voimapuolella joten lihaskasvulla ei oo niinkään väliä. Kasvaa jos kasvaa siinä sivussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom