Proteiinilisät...

Te jotka olette syöneet paljon proteiinilisiä... Mikä teidän mielestä on parasta ja miksi? Ja mikä maistuisi jotenkin siedettävältä?:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PepsiGirl
Te jotka olette syöneet paljon proteiinilisiä... Mikä teidän mielestä on parasta ja miksi? Ja mikä maistuisi jotenkin siedettävältä?:david:

näistäkin on varmasti ollut ennenkin juttua mutta itse olen käyttänyt tuota bull´s basic proteiinia..kaikki muut paitsi suklaan maku on toiminut maun puolesta mulla...ja muutenkin olen todennut toimivaksi tuon..:thumbs:

No ei noilla varmasti kauheaa eroa ole. Tietenkin käsittelyaste vaikuttaa proteiinin imeytymiseen ja samalla hintaan. Onko sitten käytännön merkitystä sillä miten pitkälle heraa on käsitelty jakaa mielipiteitä. Itse en ole koskaan käyttänyt halvempia heroja niiden korkean laktoosipitoisuuden vuoksi, eli en osaa sitten sanoa.

Lisäproteiinin ostaminenhan riippuu vähän siitä mihin tarkoitukseen lisäravinne tulee. Palautusjuomaan ehdottomasti heraa, kun taas välipalaksi kelpaa aivan hyvin esim. maitoproteiini. Maitoproteiineja ei tietääkseni ole maustettuna, mutta vohan ne itse maustaa.
Esimerkiksi Pure Whey on aivan loistavan makuista proteiinia, jos makua hakee.

Ja pakkiksen omasta kaupasta vain surffailemaan ja katselemaan infoa eri tuotteista. Ei sovi myöskään unohtaa muita merkkejä, kuten Fastia, jolla on myöskin hyviä tuotteita.

:)

Originally posted by jpm
käsittelyaste vaikuttaa proteiinin imeytymiseen ja samalla hintaan.

Ja makuun.
Olen muuten huomannut, että erilaisissa ravintolisissä maku on aika lailla suoraan verrannollinen hintaan. Jos on valmis maksamaan muutaman euron enemmän, ei tarvitse hampaat irvessä kiskoa sitä heraa naamariin.

Vähän :offtopic: mutta menkööt...

Eli onko kukaan testannu tota Evolutioniin Cross 90:tä? minkähän makusta tämä mahtaa olla?? Maustamaton se on...kaveri vaan on sitä hehkuttanut ja lupas tuoda mulle testattavaksi, onko minkälaisia makukokemuksia?? ja sekoittuvuus??

Originally posted by PepsiGirl

Itse olen käyttänyt kumpaakin Bull Basicia

ja

Prolabin Pure Wheyta

Maultaan on Prolab mielestäni parempi, mutta ei Bullskaan mikään huono ole.

Parasta (ja samalla ainutta käyttämääni) heraprotskua on Nutriplussan whey 8100. Erityisen hyvänmakuisen siitä tekee huokea hinta (n. 14 euroa / 900g) ja loraus mansikka-Fun lightia sekaan. Huonoina puolina mainittakoon suht reipas määrä laktoosia.

Lähes kaikkia markkinoilla olevia lisäravinne-proteiineja käyttäneenä olen jättäytynyt käyttämään pelkästään Vitalife:n protein 91:stä.
Vaikka onkin kalsium-kaseinaatti protsku niin biologinen arvo 125(muistaakseni).
Käytän sekä palautusjuomassa että muutenkin.
Tulee mukavan puuromaista ja helvetin hyvän makuista!!
Suklaa ja mansikka suosikkimaut.
En siis ole maistanut parempaa, ainakaan vielä.

Originally posted by timba79
Vähän :offtopic: mutta menkööt...

Eli onko kukaan testannu tota Evolutioniin Cross 90:tä? minkähän makusta tämä mahtaa olla?? Maustamaton se on...kaveri vaan on sitä hehkuttanut ja lupas tuoda mulle testattavaksi, onko minkälaisia makukokemuksia?? ja sekoittuvuus??

Ei oikeestaan maistu miltään... todella lievä maku. Sekottuu veteen melkeinpä itsestään. En oo kökön kökköö ikinä havainnu! Hyvä tuote! :worship:

Protskuista..

:thumbs: Mun mielestä Fastin Whey+ on aivan huippua, parasta mitä oon itse kokeillu joskin törkeän kallista. 37-38€ 900g:itku: , mutta maku on pehmeä ja ei laita kakikimaan.. Annan ääneni ja puoltoni ko tuotteelle.
Kannattaa kokeilla:david:

Parasta on sellainen, joka sekoittuu helposti eikä maistu yhtään miltään.

Ikävä kyllä nykyään käyttämäni kalsiumkaseinaatti on aika äklöä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom