Proteiinilisät- fiksua vai ei?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tomi sanoi:
Kysypäs heiltä, että millä tekosyyllä HE selittävät sen oman lahon lanttunsa? :wall:

ps. enpäs haluaisi joutua tuollaisen aivokuolleen sairaanhoitajan osastolle. Siinä on äkkiä tippaletku virtsaputkessa ja katetri verisuonessa.

:D no, hän on psykiatrinen sairaanhoitaja, eli kestääkseen ne kaikki hullut on itsekin oltava hieman hullu.

Sanot epäilijöille että hera on maidosta tehty ja jos haluat vaikka 70 g lisäproteiinia, niin et jaksa juoda 2 litraa maitoa. Otat proteiinin tiiviimmässä muodossa.

Tää on nyt kyllä vähän :offtopic:

Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta jumalan seläntakaa. Ja täällä jos jossain ei oikeastaan kukaan ymmärrä lisäravinteiden päälle, luulevat niitä hormooneiksi. En ole paljon kyllä sitä esille tuonut, että käytän niitä, mutta en kyllä piilotellutkaan.
on siinä ollu hyvän näkösiä ilmeitä ja pelon sekaisia katseita. "toikin nuori mies pilaa ittensä noilla hormooneilla."
on siinä monet hyvät naurut tullu tienattua...

nyt on jo ikää se verra ettei tarvitte kaikista enää välittää, mutta toisin se oli reilut kymmenen vuotta sitten, kun olin menny ostaan apteekista, muistaakseni sport proteiinia ja isäntä sai tietää. Meni sport proteiini tapletit roskii, se ei tajunnu ollenkaa. Tosin kylä mä tongi se purki roskiksesta ja söin ne salaa. :)

eiköhän tuo lisäravinne puolikin lähitulevaisuudessa valta osalle ihmisistä rupea selviämään, tavallaan sääli, menee hyvät naurut.

Haha, mä kävin tänään kouluni terkkarilla ja jotenki aiheeksi tuli treenaaminen, sitte se kysyi, että käytänkö mä lisäravinteita. Mä vastasin siihen, että kyllä mä syön proteiineja ja hiilareita, niin se sano siihen vaan, ettei kannata ainakaan käyttää sellaisia lisäravinteita, missä on hormooneja. :jahas: Eli jotenki tuntuu noiden tietotason aiheesta olevan aika pieni, muuten se terkkari on asiallinen ja hyvin järkevä. :)

treenaisko sanoi:
Sanot epäilijöille että hera on maidosta tehty ja jos haluat vaikka 70 g lisäproteiinia, niin et jaksa juoda 2 litraa maitoa. Otat proteiinin tiiviimmässä muodossa.

Hänen äitinsä sanoikin minulle, että miksen ota proteiiniani reenin jälkeen maidosta :D

Mun mutsi ja faija ovat kanssa lisäravinteita vastaan, mikä tosin on johtanut vain siihen että eivät halua kustantaa niitä minulle. Ainahan sieltä pientä kommenttia tulee, eikä heidän mielipidettään kyllä saa käännettyä mitenkään. Setäni on harrastanut voimailua jo toistakymmentä vuotta, hankin käyttää lisäravinteita (ei ole koskaan koskenut hormoneihin). Vanhempani lähinnä perustavat väitteensä siihen että minun ei tarvitse kasvattaa lihaksiani. Luulen että heidän mielessään on jonkinlainen "porttiteoria" proteiinista hormoneihin.

Toisaalta he ovat alkaneet olemaan jo koko minun salillakäyntiäni vastaan ja faija varsingin tulee kertomaan kuinka treenaan vain hauistani, enkä sydäntä ja hapenottokykyä. Käyn pelaamassa sählyä pari kertaa viikossa se on heidän mielestään "oikeanlaista" liikuntaa. Nyt ei ole tullut käytyä moneen kuukauteen aktiivisesti salilla kun ilmoittivat että saan maksaa itse puolet kuntosalikortistani jos sielä haluan käydä. :(

-Marchi- sanoi:
Hänen äitinsä sanoikin minulle, että miksen ota proteiiniani reenin jälkeen maidosta :D
Voisi herättää hilpeyttä salilla kun toisi pukuhuoneeseen kylmälaukun, jossa maitotölkkejä sisällä palautusjuomaksi.

Tulee vähän :wall: :wall: olo kun näitä lukee. Onneksi ei itse ole tarvinnus koskaan porukoille selitellä mitään, tosin en aktiivisesti treenaillut kun porukoilla joskus vuosia sitten asuin, mutta ei ne nuoremmille sisarille oo koskaan mistään valittaneet, päinvastoin.

Mutta yksi sukulaisista taas sanoi, että pakko sun on syödä mömmöjä, ei muuten voi kasvaa noin. Sanoin sille, että kaikki mömmöt laskee mitä Prismassa myydään. :D

Timba79 sanoi:
Mutta yksi sukulaisista taas sanoi, että pakko sun on syödä mömmöjä, ei muuten voi kasvaa noin. Sanoin sille, että kaikki mömmöt laskee mitä Prismassa myydään. :D

:eek: :down:

-Marchi- sanoi:
:D no, hän on psykiatrinen sairaanhoitaja, eli kestääkseen ne kaikki hullut on itsekin oltava hieman hullu.

Ottanut liikaa "näytepakkauksia" psyykelääkkeitä. Olen kuullut, että se on lääkärien ja hoitajien keskuudessa varsin, varsin yleistä. :down:

Otapa huviksesi selvää, millaista kamaa tuo porukka määrää vaikka lievästä masennuksesta kärsiville ja mieti sitten kannattaako sen alan tyyppien "asiantuntijalausuntoja" urheilulisäravinteiden vaarallisuudesta kuunnella.
:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:D:D heh, vittu näil neuvoilla taidan kyllä pilata aika pahasti välit "anoppiïni" :D

Tuo on jo kyllä luonteen heikkoutta, mitä merkitystä toisten mielipiteellä tuollaisissa asioissa yleensäkkään on, jos heillä on noin negatiivinen asenne lisäravinteisiin. Vedät vain menemään ja jos nalkuttaa niin nalkuttakoon. :thumbs:

Pyytäkää kätisijöiden laskea miten paljon makkarakeittoa / jauhelihakastiketta pitäisi syödä jotta saisi sen 2g/painokilo protskua päivässä. No, kyllä sen saa ainakin tälläinen riisikeppi. Mutta "tavallisesta suomalaisesta ruuasta" riittävän proskumäärän saaminen tarkoittaa aika hillitöntö hiilari ja rasva määrää.

Itsekkin saa vaimolta pilkkaa kun kantaa jauhopurkkia ja illalla syö kaseiinia hampaat irvessä, mutta kauneuden eteen on kärsittävä :urjo:

Viimeksi muokattu:
Meijä äitee katteli ja naureskeli vaa ku 15 vuotiaana tilattiin wrangen turbo proteiinipillereitä. Eipä hän kuitenkaan mitenkään tainu niitä kommentoida. Faija ny muutenkaan mitään turhaa kommentoi. Nii, ne pillerit. Pari kourallista niitä jakso syödä ennenku kyllästy.

-Marchi- sanoi:
:D:D heh, vittu näil neuvoilla taidan kyllä pilata aika pahasti välit "anoppiïni" :D
No, ei huolta - todennäköisesti se anoppiehdokas tulee seuraavan 10 vuoden aikana vaihtumaan muutamaan otteeseen.

Olisi kiva jos saisi ostettua noita lisäravinteita ihan järkevän näköisissä pusseissa/purkeissa. Päällä lukisi vain "Juustoheratiiviste" ja pienemmällä sisällys. Eikä mitään megamasterboomboomhypermassgainer.

VelttoV sanoi:
Olisi kiva jos saisi ostettua noita lisäravinteita ihan järkevän näköisissä pusseissa/purkeissa. Päällä lukisi vain "Juustoheratiiviste" ja pienemmällä sisällys. Eikä mitään megamasterboomboomhypermassgainer.

Tuolla keinolla sais kyllä vähennettyä "epäilyjä" niiden suunnalta kellä sellasia on, mutta se ei taia vaan myydä yhtä hyvin..

-edit: tai mistäs minä tiedän

Samaa mieltä kragon kanssa. Turha siinä on alkaa mitään selittelemään, jos sinuun ei luoteta senkään vertaa, että tiedät mitä teet. Nehän epäilee jo sinua samanlaisesta lahopäisyydestä kuin niitä tv:een voimanostajia ja ton voisi ottaa vaikka loukkauksena. Jos sun selitykset ei mene eka kerralla perille niin sinä itse tiedät keitä ne lahopäät silloin on.

VelttoV sanoi:

Onhan se näinkin, mutta toisaalta nuo nimihirviötuotteet kannattaa yleensä jättää ostamatta ja ostaa esim. Evon laatumerkkejä joissa ei mitään superhyberturbobooster tekstejä näy.

Tulipa tästä keskustelusta mieleen:

-Isä yhtenä päivänä tokaisi, että "sinähän syöt kanssa niitä Tony Halme-hormooneita". Tiuskaisin aika äkäisenä takaisin muutaman faktan ja ei ole isä sanonut sen jälkeen mitään asiasta.

-Tuttu vanhempi ukko sanoi, että "Sinä olet hormoonimies! Kisoissakin jäi se ja se tyyppi kiinni kreatiinin käytöstä!". Lopulta selvisi, että lehtijutussa puhuttiinkin clenbuterolin käytöstä, joka on hiukka eri asia...

Tuommoisten väärinkäsitysten takia en puhu kenellekään työkavereille tai puolitutuille mitään lisäravinteista. Huhut kiertää ja suurenee ja kun yhdelle sanoo kreatiinista, niin parin kolmen tietämättömän ja ennakkoluuloisen tyypin kautta se on muuttunut piikin pistoksi perseeseen vähintään kerran päivässä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom