Minulle on täällä neuvottu, että proteiini on jees, jos haluaa kehittyä. Etenkin palkkari reenin jälkeen. Joten vetäsen aina (1,5dl Hera+1dl Malto) palkkarin vedellä höystettynä salin jälkeen. Mutta tyttöystäväni ja hänen sairaanhoitaja äitinsä pitävät sitä kauhean vaarallisena. He käskevät minua kattelemaan joidenkin voimanostajein haastatteluja telkusta ja tajuamaan kuinka laho lanttu heillä on kaikenmaailman pavuista johtuen. Ja he kai luulevat minua sitten kohta semmoiseksi ja luulevat minun aloittavani roinauken sen takia, koska helppoahan se nyt on, kun vetää jo proteiinia :F
Minulla ei ole mtn intressiä kasvaa niin isoksi ja tuhota elämääni jtn ampulleja vetämällä jne. Mutta kuinka voisin tukkia noiden suut proteiinin vaarallisuudesta? Minäkään en sitä proteiinia kilokaupalla vetele, vaan sen 2-3 krt viikossa salin jälkeen. En muulloin. Mutta aina he jaksavat väitellä vastaan ja haluaisin nyt teitä jonkinmoista helppiä, kuinka saan laitettua jauhot heidän kurkkuunsa tästä asiasta!
Sitten sanovat proteiinin ylisaantia kauhean epäterveelliseksi... Ja minä vejän sitä sen 1,5dl/kerta. Ei taida olla tämmöselle 95 kiloselle mikää maailmanloppu määrä.
Ois kiva saada jtn tukea heidän väitöksille. Mitä sanon ensi kerralla, kun he käyvät moittimaan proteiinejani ja haukkumaan botareita?
ps. se ei auttanut, kun huomautin tyttöystävänikin vetelevän hormoneita!
(tosin e-pillereiden muodossa
)
Minulla ei ole mtn intressiä kasvaa niin isoksi ja tuhota elämääni jtn ampulleja vetämällä jne. Mutta kuinka voisin tukkia noiden suut proteiinin vaarallisuudesta? Minäkään en sitä proteiinia kilokaupalla vetele, vaan sen 2-3 krt viikossa salin jälkeen. En muulloin. Mutta aina he jaksavat väitellä vastaan ja haluaisin nyt teitä jonkinmoista helppiä, kuinka saan laitettua jauhot heidän kurkkuunsa tästä asiasta!
Sitten sanovat proteiinin ylisaantia kauhean epäterveelliseksi... Ja minä vejän sitä sen 1,5dl/kerta. Ei taida olla tämmöselle 95 kiloselle mikää maailmanloppu määrä.
Ois kiva saada jtn tukea heidän väitöksille. Mitä sanon ensi kerralla, kun he käyvät moittimaan proteiinejani ja haukkumaan botareita?
ps. se ei auttanut, kun huomautin tyttöystävänikin vetelevän hormoneita!
(tosin e-pillereiden muodossa
)
Mutta tuskin uskovat, jossei saatana koko lääkäri kunta hyväksy noita ajatuksia...