Proteiinilisä-asiaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslakki
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys palstalaiset.
Olen suht noviisi tällä alalla. Punttisalilla olen käynyt puoli vuotta.
Kysymykseni kuuluu, että kun käytän normaalin ruoan lisäksi Mass2-nimistä (muistaakseni)proteiinilisäravinnetta, niin otanko sitä jokaikinen päivä vai vain silloin kun käyn salilla?
Käyn salilla kaksi kertaa viikossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aslakki sanoi:
Tervehdys palstalaiset.
Kysymykseni kuuluu, että kun käytän normaalin ruoan lisäksi Mass2-nimistä (muistaakseni)proteiinilisäravinnetta, niin otanko sitä jokaikinen päivä vai vain silloin kun käyn salilla?
Joka päivä sitä protua tulisi saada riittävästi, eli lepopäivinäkin vain protua naamaan.

Ja kaloreita tarpeeksi. Mass2 on yhtä tyhjän kanssa jos syöt muuten liian vähän.

Lapo sanoi:
Ja kaloreita tarpeeksi. Mass2 on yhtä tyhjän kanssa jos syöt muuten liian vähän.
Mass2 sopii todella hyvin palautusjuomaksi, mutta se ei sovellu yhtä hyvin välipalaksi liian sokerin takia. Välipalaksi voitte ostaa pakkiksen kaupasta vaikkapa Pro Slowta tai Protein XL:ää.

Niin ja proteiinia tarvitaan joka päivä oli treenit tai ei ja kannataa nauttia proteiinia monista eri lähteistä, että ei pelkästään herasta. Eli ei kannata lähtee matkii Hulkkia, se muistaakseni vetää about 70% proteiinistaan herasta.

NGV sanoi:
ei kannata lähtee matkii Hulkkia, se muistaakseni vetää about 70% proteiinistaan herasta.
Parhaimpina (?) päivinä 2/3 päivän protskuista tulee herasta ja kaseiinista ("tavallisen" ruoan sijaan). Kuitenkin suurin osa ajasta heran ja kaseiinin osuus on about puolet päivän kokonaisproteiinimäärästä.

Hulkki sanoi:
Parhaimpina (?) päivinä 2/3 päivän protskuista tulee herasta ja kaseiinista ("tavallisen" ruoan sijaan). Kuitenkin suurin osa ajasta heran ja kaseiinin osuus on about puolet päivän kokonaisproteiinimäärästä.
Ja nyt varmaan dietillä heran ja kaseiinin osuus on varmasti yli 80%, eikö? Noh eiköhän tässä olla jo tarpeeksi jauhettu :offtopic: :ia..:rolleyes:

Aslakki sanoi:
Tervehdys palstalaiset.

Sinuna nappaisin treenin jälkeen ainoastaan ja muuten ihan vaan ihan perus terveellistä ruokaa naamariin.

Proteiinilisät ovat nimensä mukaisesti lisiä. Kannattaa satsata normaaliruokailuun kunnolla ja sen lisäksi ottaa lisiä. Proteiini on erittäin tärkeää lihaksen rakentamisen kannalta, joten lisät ovat hyvä lisä jos ei kerkeä/voi syödä tarpeeksi protskupitoista ruokaa

Menipäs teksti aika lisä painotteiseksi :)

Suositut

Back
Ylös Bottom