Proteiinilettu, pelkästään heraproteiinia ja vettä, toimii hyvin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kimpale
  • Aloitettu Aloitettu
ite diggailen tehdä lettuja kananmunista ja banaanista. 2:1 munat ja banaani.

Lettuja lähdit tekemään, mutta sait aikaan banaanimunakkaan.

Ongelma näissä resepteissä tuntuisi olevan se, että niitä tekee ruoasta ja ruoanlaitosta mitään ymmärtämättömät terveysintoilijat. Tulee flashbäkkinä mieleen eräskin vanha ketju, missä tehtiin "hiilaritonta pizzaa". Olikohan pohjana joku pellille kaadettu rahka. Mutta valitettavasti se, että joku tekele etäisesti muistuttaa ulkonäöltään jotain tiettyä ruokaa, ei vielä tee siitä sitä.

Vaimo kerran teki rahkalettuja, kun feisbookissa joku kaveri oli niin ihaniksi kehunut. Jeesus mitä paskaa ja roskiin meni. Sääliksi käy senkin kaveriperheen jäseniä, jotka sellaista skeidaa joutuvat päivästä toiseen vetämään. Ilmankos onkin naamat siellä vähän kireitä.

Jos haluaa syödä lettuja, niin tehkää yksi kunnollinen ja syökää raejuusto perään. Mutta älkää huijatko itseänne ja muita :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Hemmoiteltu kakara, jos olisit heittänyt minun paistamani letut roskikseen olisi antanut korvapuustin ja passittanut sänkyyn ilman safkaa, ainakin gymlogin reseptillä tehtyjä lettuja kun tein, niin ihan syötäviä olivat ja noihinhan voivat terveysintoilijat heittää speltti jauhoja (kokojyvä alkuvehnä jauhot) vehnäjauhojen sijaan.

Tulee flashbäkkinä mieleen eräskin vanha ketju, missä tehtiin "hiilaritonta pizzaa". Olikohan pohjana joku pellille kaadettu rahka.

Mulle tulee mieleen hiilariton pizza josta täällä on jossain ketju, ja siinä pohja tehtiin jauhelihasta. Kerran testasin ja kyllähän sen söi mutta toi menee kyllä jo vähän oudon puolelle jos jollain vhh:lla on pakko jotain pitsaa syödä, niin väsätään sitten pakolla hiilariton pitsa. Tulee juurikin se mieleen, että ei ole vaan niillä ihmisillä tarpeeksi tahtoa olla miettimättä kaikkia roskaruokia vaan pitää tehä jokaisesta joku terveysversio.

Rahkaletuthan on saatanan hyviä. Siis oikeat venäläiset syrnikit, en tiedä onkohan niistäkin sit olemassa joku raiskattu fitnezzz-versio.

Sitähän nuo "fitness-herkut" yleensä on, ihan hirveetä paskaa. Näyttää hyvältä, maistuu pahvilta. Muutenkin tuntuu olevan jotenkin siisti juttu vetää ihan vitun mautonta ja tylsää ruokaa tupperware-kipoista, koska hcpodipuildingwarriorprinceslavasäteily-life style. Ite teen mielummin ihan kunnon ruokaa, syön sitä sit vaan vähemmän jos on tarvis laihduttaa.

Hämmästyttää tuo kun sanotaan, että tämmöiset reseptit yms. ovat aivan turhia. Itse miettinyt jotakin proteiinievästä aamuksi joka olisi nopea napata suuhun ja siitä saisi hiilaria, rotskua, rasvaa ja kuitua. Joskus tulee syötyä pastaa jauhelihakastikkeella+ruisleipää aamuisin, mutta ei aina ole valmiina jääkaapissa. Aina ei jaksa sitä rahkaa syödä.'

Tämä olisi välipalaksi oikein kätevä jos vain sietää makua. Itsekkin mielummin syön kiinteätä ruokaa kuin nesteitä, mutta kukin tyylillään.

Jos on aikaa lämmitellä pannu kuumaksi, niin on myös aikaa heittää munat pannulle paistumaan. Tulee roheiinit ja rasvat. Sen kylkeen pikapuurot mikroon tai myslit kulhoon ja jugurtit päälle, niin on aikas hyvä setti.

Kiire on vain tekosyy, enkä sano tätä minään jeesuksena, vaan sillä, että vaihtoehtoja on monia.

On aikaa aamuisin, sitähän saa lisää kun herää aikaisemmin, mutta ei vain kiinnosta. Tekosyy, mutta aamulla ei vaan huvita. Välillä aamulla tulee syötyä ruisleipä kuivana, kun ei jaksa ottaa kinkkupakettia :D

Kyllä mä ainakin ruoastani teen hyvää ja syön myös maun takia. Ei tän tarvi olla niin säkrifaissii kuten jotkut kuvittelee... Jos mulla tekee mieli jotain fucking lettuja niin teen sitten vaikka viikonloppuisin oikeat letut enkä ala tommosia kuivia heralettuja tekemään jotka maistuu paskalta aina. Tää on mun tyyli ja sun on siihen turha vinkua yhtään mitään. Eikä mun tarvi mitään twixiä syödä jos haluan makua, hyvänmakuisia protskupatukoita on pilvinpimein, tosin patukoita ostan erittäin harvoin. En tee tämmösillä protskuletuilla hölkäsenpöläystä, fastin suklaa puddingia tulee vedettyä monesti välipalaksi ja vetää vertoja oikeelle suklaamousselle toisinkun tämmöset säkrifais-kuivat-hera-letut.

Syökää letut lettuina tai olkaa ilman, ei oo niin vaikeeta. Taitaa olla joku kauhea makeanhimo näillä jotka joutuu jokaisesta oikeasta herkusta tekemään jonkun ultimate fitnessversion.
Samaan viestiin sanot, että sää teet ite niinkuin teet, eikä tarvi alkaa kertomaan miten pitäs tehdä ja sitten neuvot muille, että pitää syödä letut lettuina. Nice!

Niin koska jos mun tekee mieli jotain paskasafkaa niin sitten syön tyyliin kerran viikossa enkä ala tekemään mitään terveellisiä versioita. Tämä kun pitää alkaa tuunailemaan reseptejä kertoo vaan, että kyseinen ihminen ei pysty olemaan erossa niistä eli kun pääkoppa ei anna syödä oikeesti nii pitää alkaa hifistelemään. Menee samaan kastiin kun ne jotka ylistää tumman tai jonkun raakasuklaan terveyshyödyistä. Suklaata tekee mieli niin pakko syödä jotain ns. Terveellistä tummaa suklaata kuin olla ilman. True dat

Mutta eipä siinä, parempihan se tietenkin tämmösiä on vetää kuin ehtaa kamaa mutta mun kaaliin vaan ei mene se jos jokaisesta herkusta on pakko saada proteiiniversio. En jaksa jauhaa tästä enää.

Parhaat prodeletut, joita on tullut tehtyä sisältää vettä, munia, kaurahiutaleita ja valkosuklaa puddingia. Ekaks oon laittanu kaurahiutaleet (~30g) noin kolmeen desiin vettä pehmeneen. Sitten mukaan pari kananmunaa ja puddingia joku 35 gemmiä. Nämä sauvasekottimella sekaisin ja eikun paistamaan. Tuo on aikalailla dieettiversio ja überdieettiversiossa on kauran tilalla n. 10g vehnäleseitä :D

Niin koska jos mun tekee mieli jotain paskasafkaa niin sitten syön tyyliin kerran viikossa enkä ala tekemään mitään terveellisiä versioita. Tämä kun pitää alkaa tuunailemaan reseptejä kertoo vaan, että kyseinen ihminen ei pysty olemaan erossa niistä eli kun pääkoppa ei anna syödä oikeesti nii pitää alkaa hifistelemään. Menee samaan kastiin kun ne jotka ylistää tumman tai jonkun raakasuklaan terveyshyödyistä. Suklaata tekee mieli niin pakko syödä jotain ns. Terveellistä tummaa suklaata kuin olla ilman. True dat

Mutta eipä siinä, parempihan se tietenkin tämmösiä on vetää kuin ehtaa kamaa mutta mun kaaliin vaan ei mene se jos jokaisesta herkusta on pakko saada proteiiniversio. En jaksa jauhaa tästä enää.
Täähän menee samaan kastiin kuin se, että jos ei oo naista, niin sit käsi on ystävä. Tyydytään huonompaan vaihtoehtoon tilanteen vaatiessa.

Aamupalaksi puuro, sekaan marjat ja raejuusto ja öljyä jos haluaa niin siinä on kaikki mitä tarttee. Ei kai kukaan jaksa alkaa veivaamaan aamupalaksi lettuja tai spagetti kastiketta.

Ja toimii maha hyvin.

Oon vaan sen verran kermaperse ja nirso paska, että ei tuon makuinen sekoitus mene alas. Ja ei jaksa alkaa jauhelihakastiketta tekemään, mutta jos on jääkaapissa valmis satsi, niin oikeen kätevä heittää mikroon.

Haha tuon makuinen setti ei mene alas (joka helppo maustaa) mutta tämmösiä kauhean makuisia paskalettuja oot innoissaan tekemässä.

Muistin sitten väärin, my bad. Mutta kyllähän nyt tuommonen puurosetti johon tunkee raejuustoa ja suolaa, sekä kruunuksi päälle voisilmä on aivan jumalaisen makuista aamulla. :kuola:

Muistin sitten väärin, my bad. Mutta kyllähän nyt tuommonen puurosetti johon tunkee raejuustoa ja suolaa, sekä kruunuksi päälle voisilmä on aivan jumalaisen makuista aamulla. :kuola:

Toi puurosetti raejuustolla+marjoilla on ihan oikeasti jumalattoman hyvää. Oon syönnyt varmaan kolme vuotta melkein joka aamu eikä ikinä kyllästy.

Kuinka monta kertaa täytyy sanoa että tämä proteiini lettu ei ole edelleenkään mikään korvike tavalliselle letulle, vaan yksi tapa syödä heraproteiinia. Täytyykö siihen lettu sanaan kaikkien takertua. Ja jos sulla on heikko itsekuri täytyykö siitä tulla tänne avautuu. Ei kukaan ole kysynyt sun elämän kertaasi.

jaksais muuten osallistua mutta löysinpä reseptin mihin tungen tukun cookies&creme herat kun ei sellasenaan mee alas :D eli noitten banaanilettujen sekaan ku sekottaa niin on ihan loistavaa.. eikä ainakaan turhaan tuu syötyy vehnäjauhoja..

sopii dietillekin.. voipa sekoittaa päivän munat ja banaanit ja päälle jotain survottuja marjoja... ei kaiken "terveellisen" tarvi olla pahaa ja painonpudottamisen maistuu tylsältä...

Mun henkilökohtainen mielipide on, että kaikki nämä proteiiniletut, proteiinikakut, proteiinikonvehdit sun muut alkaa mennä jo vähän syömishäiriön puolelle.

Jos kakun saa tehtyä erittäin hyvänmakuiseksi ja lisäksi terveelliseksi, niin mikä tässä on vikana? Vai ovatko terveellisyys ja maku toisensa poissulkevia? Toki asia erikseen ovat nämä "herasilakkamunakanapuurot", jotka näyttävät ja maistuvat jo kerran elimistössä olleelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom