Proteiinijuoma

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt löytänyt tuolta mitään hintaa, mutta menee varmasti samaan kastiin muidenkin valmisjuomien kanssa. Eli on jauheeseen ja sheikkeriin verrattuna järjettömän kallis eikä näin ollen fiksu ratkaisu kuin satunnaisesti käytettäväksi.

Täällä oli paikallisessa City-Marketissa pienehkö tutustumistarjous, muistaakseni 2 egee kappale.
Kyselin että tuleeko sitä lisää, niin sanoivat että mahdollisesti vuoden alusta. Lopullisesta hinnasta
eivät osanneet sanoa mitään.

Jep. Sheikkeri ja suklaanmakuista heraa niin vastaavan annoksen hinta on 33senttiä kun annoskoko on 33g heraa ja oletetaan että se perushera maksaa 10e/kg.

Mutta meneehän nuo välipalana. Mä yleensä jos ostan noita valmisjuomia niin ostan sitten niitä leaderin limppareita. Ne on hyvää vaihtelua kun ei nuo suklaajuomat kuitenkaan niin paljon poikkea siitä mitä kotona päivittäin sekoittaa.

En paljoa hyvää keksi valmiista palkkareista paitsi helppouden... Paljon enemmän kielteisiä pointteja: lisäaineet, prosessoitua kamaa, ei voi vaikuttaa makrokoostumukseen, usein karmean makuisia, kalliita, roskaavat (varsinkin muovipulloissa tulevat)...

Itsetekemiin palkkareihin voi käytttää luomuainesosia, superfoodeja, vaihdella koostumusta tarpeen mukaan, jne. Ja vielä halvemmalla.

Jep. Sheikkeri ja suklaanmakuista heraa niin vastaavan annoksen hinta on 33senttiä kun annoskoko on 33g heraa ja oletetaan että se perushera maksaa 10e/kg.

Mutta meneehän nuo välipalana. Mä yleensä jos ostan noita valmisjuomia niin ostan sitten niitä leaderin limppareita. Ne on hyvää vaihtelua kun ei nuo suklaajuomat kuitenkaan niin paljon poikkea siitä mitä kotona päivittäin sekoittaa.

Mistä sinä noin halpaa heraa nykyään saat? 800 grammaa maksaa 20 euroa nykyhinnoilla.

kyllä on joskus tarjouksessa jopa 10e/kg ,ruukaan ostaakki heti 10-20kg kerralla jos ok heraa on tarjouksessa.tosin oon kyllä kuullu että heran hinnat ois nousussa.

Mistä sinä noin halpaa heraa nykyään saat? 800 grammaa maksaa 20 euroa nykyhinnoilla.
Meikäläinen on ainakin ostanut suunnilleen 9-14e kilohintaan viimeiset 2 vuotta. Kattoo vaan aina useamman nettikaupan läpi, aina se jostain sellainen tarjous on löytynyt. Esim. Ftukussa todella usein whey80 4kg ~45e. Jos ei vastaavaa tarjousta satu joskus löytymään niin massilta saa jatkuvasti 4kg pöntön 55e mikä sekin on ihan ok hinta...

Se onkin eri juttu, että mitä heraa pitää laadukkaana. Ite käytän fastia vaikka maksaakin mansikoita, koska uskon sen olevan aika laadukasta kamaa. Maltot olen tosin netistä ottanut halvemmalla.

Se onkin eri juttu, että mitä heraa pitää laadukkaana. Ite käytän fastia vaikka maksaakin mansikoita, koska uskon sen olevan aika laadukasta kamaa. Maltot olen tosin netistä ottanut halvemmalla.

Niinhän se on, mutta loppupeleissä noi tulee samoilta tehtailta.. Eli vaikka se oliskin kallista niin se ei ole yhtään laadukkaampaa kuin sama mikä maksaa puolet vähemmän.

Mä oon pari kertaa ostanut noita Renuen protskujuomia kauppareissuilla ja positiivista noissa on ettei oo makeutettu millään aspartaamilla. Hinta nyt on mitä on , valintalo (ainoa jossa oon tätä nähnyt myytävänä) 2,29e. Maku nyt ei ole mikään loistavin , vähän sellanen mehumainen , mutta oon tällasta tuotetta odottanut jo pitkään markkinoille.
Yleensä kun noi tuppaa olemaan täynnä sokeria tai aspartaamia/sukraloosia, tässä tuotteessa niitä ei ole ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom