On tullut tässä huomattua että suomessa laktoosittomien ja gluteenittomien jauheiden saanti aika niukkaa ja jos on niin ne on ihan perhanan kalliita. Onkos täällä mitään muita lisäravinteen myyjiä kuin nuo perus tukku, massi ja sportsnutrition? Tukulta saa carnivoria mikä sopii mutta on kyllä aika hiton kallista määräänsä nähden. Carnivori ainut prode mitä käyttänyt jonkin aikaa ja ajattelin kysyä täältä jos joku tietäisi ulkomailta jotakin puljuja mistä saattais saaha tollasta laktoositonta ja gluteenitonta prodea tämmöselle ruoka vammaselle? :D
Ja ettei kukaan ehdota tukulta mitään soija prodea minulle niin ne ei käy, niitä käsitellään samoissa tiloissa joissa on maitoa,vehnää sun muuta kökköä(kivasti suosittelivat tukulta ja purkissa luki noin, hyvää asiakaspalvelua ) Massilla ei ole ainakaan yhtään sellaista mikä passaisi minulle muu kuin tuo carnivor sielläkin mutta se on melkee 20€ kalliimpaa kun tukulla ja sportsnutriotionilla on yksi mikä olisi ihan ok hintasta mutta tehty tiloissa joissa käsitellään maitoa :( Auttakaa avutonta
Ja ettei kukaan ehdota tukulta mitään soija prodea minulle niin ne ei käy, niitä käsitellään samoissa tiloissa joissa on maitoa,vehnää sun muuta kökköä(kivasti suosittelivat tukulta ja purkissa luki noin, hyvää asiakaspalvelua ) Massilla ei ole ainakaan yhtään sellaista mikä passaisi minulle muu kuin tuo carnivor sielläkin mutta se on melkee 20€ kalliimpaa kun tukulla ja sportsnutriotionilla on yksi mikä olisi ihan ok hintasta mutta tehty tiloissa joissa käsitellään maitoa :( Auttakaa avutonta