Proteiinijauheita allergiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moonis
  • Aloitettu Aloitettu
On tullut tässä huomattua että suomessa laktoosittomien ja gluteenittomien jauheiden saanti aika niukkaa ja jos on niin ne on ihan perhanan kalliita. Onkos täällä mitään muita lisäravinteen myyjiä kuin nuo perus tukku, massi ja sportsnutrition? Tukulta saa carnivoria mikä sopii mutta on kyllä aika hiton kallista määräänsä nähden. Carnivori ainut prode mitä käyttänyt jonkin aikaa ja ajattelin kysyä täältä jos joku tietäisi ulkomailta jotakin puljuja mistä saattais saaha tollasta laktoositonta ja gluteenitonta prodea tämmöselle ruoka vammaselle? :D

Ja ettei kukaan ehdota tukulta mitään soija prodea minulle niin ne ei käy, niitä käsitellään samoissa tiloissa joissa on maitoa,vehnää sun muuta kökköä(kivasti suosittelivat tukulta ja purkissa luki noin, hyvää asiakaspalvelua :kakka: ) Massilla ei ole ainakaan yhtään sellaista mikä passaisi minulle muu kuin tuo carnivor sielläkin mutta se on melkee 20€ kalliimpaa kun tukulla ja sportsnutriotionilla on yksi mikä olisi ihan ok hintasta mutta tehty tiloissa joissa käsitellään maitoa :( Auttakaa avutonta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kananmunaprotsku. Luulin että yleensä tommonen että samoissa tiloissa käsitellään maitoa/vehnää ei häiritse, en usko että siitä päätyy lopputuotteeseen muuta ku häviävän pieniä määriä?

Ehkä Sun Warriorin proteiinit esim. [mod]Mainoslinkitykset ovat kiellettyjä.[/mod]Niillä on valikoimassa myös riisiproteiiniä.

Kananmunaprotsku. Luulin että yleensä tommonen että samoissa tiloissa käsitellään maitoa/vehnää ei häiritse, en usko että siitä päätyy lopputuotteeseen muuta ku häviävän pieniä määriä?

Kyllä se itellä ainaskii tuntuu, tilasin joskus tukulta jotain proteiini sekoitusta mikä oli tehty pähkinöistä ym vissiinkin jostain 6 eri lähteestä ja lueskelin että ei pitäis olla mitää ja purkin ku sai kouraa niin luki että samoissa tiloissa käsitelty ja ajattelin sitten kokeilla parin viikon ajan ja kyllä se maha sekasin siitä meni :D Keliakia vielä niin tarkka ettei sais olla murun murua gluteenia missään...

No eikai nyt saatana kukaan suosittele riisiproteiinia :D Hyi helvetti, ei oo jätkät tainnu sitä syödä.

No eikai nyt saatana kukaan suosittele riisiproteiinia :D Hyi helvetti, ei oo jätkät tainnu sitä syödä.
Se on tosiaan aika kuivakkaa kamaa. Menee minulla alas smoothiessa kun on banaania ja paljon marjoja, mutta ei tosiaan mitään kauhean hyvää.

Mutta Warrior Blendiä tarkoitin, siinä on hamppua, hernetta ja karpaloa. Käytän vaan smoothiessa, koska siinä taas on semmonen kuivan herneen maku. Palautusjuomissa sitten heraa.

Se on tosiaan aika kuivakkaa kamaa. Menee minulla alas smoothiessa kun on banaania ja paljon marjoja, mutta ei tosiaan mitään kauhean hyvää.

Mutta Warrior Blendiä tarkoitin, siinä on hamppua, hernetta ja karpaloa. Käytän vaan smoothiessa, koska siinä taas on semmonen kuivan herneen maku. Palautusjuomissa sitten heraa.

Onks noi maustetut sit sellasii mitä vois yrittää riisi prodeist? Löysin jonkuu sivun mistä sais vaniljan makusta.

Suositut

Back
Ylös Bottom