Proteiini(taas kerran)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terris
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kysäsen vielä kun olen mennyt täysin sekaisin näistä lisäravinteista, että jos ottaisin puntin jälkeen vaikka tollasta Hera80(halpaa) niin siitä saisi sitä kuuluisaa proteiinia(josta lihakset kasvaa?). Niin mitä sekottaa vielä siihen? Tarkoitus olisi, että ottaisi vain puntin jälkeen eikä jaksaisi joka päivä alkaa vetämään. Onko kannattavaa? Onko tästä hyötyä lihasten kasvuun nähden?

Vai miten tollanen Soija90, siinä näyttäisi olevan enemmän proteiinia? Auttakaa!

no sää sekotat siihen maltoa,eli hiilareita,tarvittaessa kreatiinia,mutta tämä ei ole välttämätön.mutta sitä maltoa.vaikka 2dl heraa 1 dl maltoa,esimerkiksi

soija kuulemma maistuu kakalle...

EDIT ja piisaa että otat vain puntin jälkeen,välipäivinä vedät oikeaa ruokaa :)

Heität palautusjuomaan desin sitä kuuluisaa heraa ja desin maltoa.

Alec sanoi:
no sää sekotat siihen maltoa,eli hiilareita,tarvittaessa kreatiinia,mutta tämä ei ole välttämätön.mutta sitä maltoa.vaikka 2dl heraa 1 dl maltoa,esimerkiksi

soija kuulemma maistuu kakalle...

EDIT ja piisaa että otat vain puntin jälkeen,välipäivinä vedät oikeaa ruokaa :)

Mä ainakin vedän päivinä joina en punttaakkaan nii 2kertaa whey 30grammaa (noin desi) jugurtissa, maitorahkassa tai ihan kaakauseen sekoitettuna..

Puntin jälkeen hera futaa paremmin kuin soija, koska imeytyy nopiammin. Ihan hyvä palautusjuoma on toi että desi maltoa ja desi heraa, siihen sitten vaikka 1-2rkl kaakaota sekaan niin maistuukin ihan karkilta. En näe järkeä laittaa juuri ton enempää sitä heraa palkkariin, ainakaan sinun kokoiselle miehelle.

Puntin jälkeen se lisäravinteiden naatiskelu on juurikin fiksuinta/tärkeintä, muuten pärjäät tavan ruualla oikein hyvin. Tämä tavankin ruoka ois tietty hyvä viilailla vähän saliharrastajan ruokavalioksi.

Kannattavaa toi palkkarin vetäminen on mielestäni ehdottomasti. Sitä että huomaatko sen käytöstä lihaskasvussasi mitään merkittävää hyötyä on vaikea sanoa, kokeilemalla selviää. Halvemmaksi se proteiini kuitenkin perusherassa tulee kuin elintarvikekaupan antimissa, eli siinä mielessä fiksu ostos.

rumor sanoi:
Mä ainakin vedän päivinä joina en punttaakkaan nii 2kertaa whey 30grammaa (noin desi) jugurtissa, maitorahkassa tai ihan kaakauseen sekoitettuna..

joo mutta meikälle maistuu toi ruoka niin hyvin ettei tarvii turvautua jauhoihin kuin palkkarissa :D

Terris sanoi:
Niin mitä sekottaa vielä siihen? Tarkoitus olisi, että ottaisi vain puntin jälkeen eikä jaksaisi joka päivä alkaa vetämään.

Vai miten tollanen Soija90, siinä näyttäisi olevan enemmän proteiinia? Auttakaa!

Ite sekotan pussin heraa, pussin soijaa ja pussin maltoa. Kilohintaa tulee puolet siitä mitä valmis sekoitus samoista aineista maksaisi. Hiilareita minun sekoituksessa on aika vähän palkkariksi, mutta syön jotain pientä yleensä salin jälkeen.

Mutta mites tollanen 1 dl heraa ja dl maltoa vaikuttaa lihasten kasvuun, jos ottaa palautusjuomana?

lopettaa katabolian --> lihakset ei hajoo, ja palautuminen alkaa suoraa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No kumpi olisi parempi palkkariks, Whey3 vai toi Hera80+Malto6? Aika saman hintasiks tulloo.

"WHEY3 on nimensä mukaisesti kolmesta heraproteiinista tehty proteiinijauhe urheilijoille"
eli hera ja malto
tai whey ja malto

Miten niin saman hintasia? Tuo whey3 haluaa vielä kaveriksi maltoa. Itse oon syöny hera80.

MUTU: Kannattee sitte vasta ihmetellä kalliimpien protskujen kanssa jos ei halppista pysty nielemään tai pukkaa jotain allergiaa.

EDIT: Hidas..

Kauas tollasta pitää käyttää, että alkaa tuloksia näkymään?

no eihän sitä voi tietää...

Terris sanoi:
Kauas tollasta pitää käyttää, että alkaa tuloksia näkymään?

Eivät lisäravinteet ole mitään ihmeaineita, jotka tuovat "tuloksia" naps tuosta vaan... Kyllä sen kuuluisan kolmiyhteyden (treeni-lepo-ravinto) täytyy olla kunnossa, muuten ei tulosta tule. Ja lisäravinteet voivat olla osana ruokavaliota, tai sitten eivät.

En kuitenkaan kiistä lisäravinteiden, lähinnä proteiinijauheiden kätevyyttä ja helppoutta, päinvastoin käytän niitä itsekin päivittäin.

Joo, kyllä ns. Kolmi-yhteys pitää olla kunnossa. Olen samaa mieltä.

Mitä tulee, jos ottaa ihan päivällisen tai lounaan jälkeen annoksen tota hera80? Vai onko parempi ihan puntin jälkeen banaanin kera?

Terris sanoi:
Mitä tulee, jos ottaa ihan päivällisen tai lounaan jälkeen annoksen tota hera80? Vai onko parempi ihan puntin jälkeen banaanin kera?

Siis nyt menee melkein yli hilseen, mutta tossahan ovat kaverit aiemmin neuvoneet, että palkkari salitreenin jälkeen ja muuta ruokaa muulloin. Sitten ku tuut salilta kotiin niin sit jotain laadukasta ruokaa naamaan. Sitä ei kuitenkaan aina jaksa syödä heti salin perään. Itellä ainakin tulee joskus paha olo ku menee heti kotiin tultua kaapille ja vetää jotain naamaan :D .

Yritän tiivistää. Palautusjuomaa käytetään treenistä palautumiseen. Se taas koostuu maltosta ja heraproteiinista. Lisäravinteet eivät ole ravinnonkorvikkeinta, vaan ne täydentävät monipuolista ruokavaliota. Syö 2-3g proteiinia per painokilo. Esimerkiksi 60kg punttien kanssa viihtyvä sälli tarvii 60x3g=180g protua päivässä. Tulokset riippuu geeneistä, levosta, treenistä ja ennenkaikkea ruokavaliosta (joku neropatti sanoi, että 75%).

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom