proteiini lähteitä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
raejuusto, tonnikala, maitorahka, jauheliha, kananmuna, juusto, liha, maksa, sian munuaiset, kala, kana, palkokasvit.
Kokeiles haku-napilla lisää

Tossahan ne tärkeimmät olikin, tohon vielä maito ja se on siinä.

siinähän niit tuli jo.. mut haul löytyy kyll aik paljo..

abine sanoi:
No käy kattoos vaikka finelistä mitkä ruuat sisältää paljon protskua ja on muutenki suotuisia.

Fineli vaan ei kerro mikä on "hyvää" proteiinia ja mikä ei. Nuo proteiinimäärät ei kerro mitään.

ljp sanoi:
Fineli vaan ei kerro mikä on "hyvää" proteiinia ja mikä ei. Nuo proteiinimäärät ei kerro mitään.
Ei niin, mutta kun tietää vaikka että maito- ja lihatuotteista saa hyviä protskuja niin voi päätellä sitte. :rolleyes:

Kuinka paljon tällainen nuori mies tarvitsee proteiinia ja muuta ravintoa päivässä että ne lihakset alkaa kasvamaan??? Itse en ennen tuota ravinto puoltani ole huomioinut mutta tätä sivustoa lukiessa olen saanut uutta tietoa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Down bye one sanoi:
Kuinka paljon tällainen nuori mies tarvitsee proteiinia ja muuta ravintoa päivässä että ne lihakset alkaa kasvamaan??? Itse en ennen tuota ravinto puoltani ole huomioinut mutta tätä sivustoa lukiessa olen saanut uutta tietoa

2g jokaista (rasvatonta) painokiloa kohti. Tosin ei sitä niin pilkun päälle kannata laskea, ylimääräisestä ei ainankaan haittaa ole.

Down bye one sanoi:
Mitäs herkkua tosta rahkasta vois vääntää??? Mahdollisimman vähä rasvasta!
Rahkaa, jäisiä pakastemansikoita, rasvatonta maitoa ja makeutusainetta. Ihan hyvää ja kun laittaa pari purkkia rahkaa, alkaa protskupitoisuus olla kohdallaan.

Down bye one sanoi:
Mitäs herkkua tosta rahkasta vois vääntää??? Mahdollisimman vähä rasvasta!
Laitas sinne sekaan vaikka mehukeittoa (minusta vadelma on se paras)
tai tuoreita hetelmiä funlaittia, ananasakäämää, näitä lasten sooseja(siis niitä hedelmäisiä, lihaperunalaatikko ei tässä luultavasti toimi :) ) jukurttia, kannattaa kokeilla kaikkea mitä mieleen juolahtaa.
Edit. Niin ja ne tölkissä olevat valmiit koktailsekotukset on kans aika jees.

Mä sotken yleensä purkin rahkaa+jugurttia+maitoa. Joskus laitan marjoja ja maitoa ja sauvasekoittimella sekasin. Äsken meni rahka+appelsiinimehu.
On muuten pirusti mukavampi tuo rahka sellaisena juotavana, ettei takerru kurkkuun ja kieleen kiinni. Ainakin valion rahka tekee tätä kun raakana syö.

ljp sanoi:

Totta. Liivatteessa on esim. 85% proteiinia mutta veikkaisin, että aika harva bodari syö sitä ;)

Dragon sanoi:
Totta. Liivatteessa on esim. 85% proteiinia mutta veikkaisin, että aika harva bodari syö sitä ;)

WTF?!? Hyvä kun kerroit, meitsi alkaa syömään heti :hyper:

P.S :)

Back
Ylös Bottom