Proteiini- ja rasvapitoiset ruokareseptit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Iivili
Monipuolisen oloinen shiitti on, jos kuidut ja rasvahapotkin laskee. :eek: Varmasti kelpaisi monelle pakkislaille.

Itse kasailin vuoden vaihteessa sheetin joka laskee edellämainittujen lisäksi safkailun hinnatkin kunhan aineille on muistanut asettaa kilohinnat. Täytyy katsoa jos jaksaa hieman siistiä tuota niin että siitä muutkin saavat selvää. Pistän VIP-puolelle kunhan jaksan.

Originally posted by Trinity
Onko järkeä syödä esim broilerinkoipia nahkoineen , juustoja tms. vai pyrkiä kaikessa ihan rasvattomiin ruokiin ja lisäillä sitten sitä öljyä pullosta että sais vain niitä hyviä rasvoja?

Annan Triny sulle hyvän vinkin:), osta kananrintaa marinadissa, pese ja perkaa:D (...huom.maku...), mikroastiaan, pohjalle vettä vähän, mausta kanelilla, valkopippurilla, mustapippurilla ja suolalla ja mikroon kuvun alle noin 15-20min. lisää riisiä ja päälle oliiviöljyä. NNNNNJAMMM! saamarin hyvvväää!

-rocksupoksu

Originally posted by rocket
Annan Triny sulle hyvän vinkin:), osta kananrintaa marinadissa, pese ja perkaa:D (...huom.maku...), mikroastiaan, pohjalle vettä vähän, mausta kanelilla, valkopippurilla, mustapippurilla ja suolalla ja mikroon kuvun alle noin 15-20min. lisää riisiä ja päälle oliiviöljyä. NNNNNJAMMM! saamarin hyvvväää!

-rocksupoksu

Marinadi siis pestään pois, mutta siitä jää silti makua..? Eli kaloreita tulee norm. kananrinnan verran?
Riisiä en oo syöny pitkään aikaan muullon ku repsahdus/cheatti-aikoina... miten itse koet sen/potun/pastan kiristellessä? Mua nuo hiilarit tuppaa siis todella turvottaan jne mitä olen jo aiemmin kertonut... Mutta kiitti raketti vinkistä, täytyy kokeilla!!

Marinadi siis pestään pois, mutta siitä jää silti makua..? Eli kaloreita tulee norm. kananrinnan verran?
Riisiä en oo syöny pitkään aikaan muullon ku repsahdus/cheatti-aikoina... miten itse koet sen/potun/pastan kiristellessä? Mua nuo hiilarit tuppaa siis todella turvottaan jne mitä olen jo aiemmin kertonut... Mutta kiitti raketti vinkistä, täytyy kokeilla!!

Ei kai niitä glykogeenivarastojen kasvun mukana kertyvää nestettä tarvitse pelätä. Sehän lähtee pois kun hiilihydraattien saantia taas pienennetään. :)

joo, se on silleen mehustunu.heh...;)emmää tiiä onks sillä eroa. mä kun kiristelen niin en laske kaloreita. peili kertoo hyvin.
mulla on kyllä potut ja riisi toiminu ihan kivasti. ennemminkin mulla tosiaan on ollut ongelmia ton yliprotskun saannin kanssa, kuten olen jo muutamaan kertaan maininnut... hiilareita siis helpost jää liian vähän jos en niitä mieti. puuroa vaan naamariin, hyvä tulee.:)

pasta kyllä turvottaa niin maan perkeleest, samoin kun leipä (paitsi ryvita...)

hiop!:D

Originally posted by Iivili
Ootko ite värkännyt vai imutellut jostain? Jos kyllä ensimmäiseen kysymykseen, niin voitko laittaa jakoon pakkiksen väelle jonnekin (ja ansaita roppakaupalla kunnioitusta ja kiitollisuutta :worship: ) ja jos kyllä toiseen kysymykseen, niin mistä imutit? Monipuolisen oloinen shiitti on, jos kuidut ja rasvahapotkin laskee. :eek: Varmasti kelpaisi monelle pakkislaille.

No ei tuon tekeminen kummia vaadi: riveille vaan kunkin ruoka-aineen kaikki tiedot vaikka finelistä omille sarakkeilleen. Yhteen sarakkeeseen sitten syotetään päivittäismäärät ja Excel osaa vaaditut kerto- ja jakolaskut.

Voin mä tuon jonnekin koittaa postatakin, no problem.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom