Proteiini ja palautusjuoma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IMO, aiheen alottaja vois tehä niinku parhaaks näkee, joko vetää perseensä salille tai tietokoneen ääreen. Ensimmäisen puolella olen vahvasti, mutta siitäkin painotan, että ottaa salilla käymisen vaan salilla käymisenä. Toisinsanoen kaikki ajatukset kisoista pois ja salilla vain pari-kolme kertaa viikossa _kevyttä reeniä_.

Näin ei ainakaan paikat leivota paskaks ja muukin elämä säilyy, sitä kun tahtoo varsinkin 12v:llä olla. Lisäravinteista sen verran et syöt vaan normi ruokaa kuvun täydeltä:)

Olet kuitenkin ilmeisesti samaa mieltä että kannattaa valita laji joka miellyttää? Mikä sinua siis varsinaisesti risoo? Jos päissäsi kirjoittelet noita viestejäsi tai olet alle 13 -vuotias, kannattaa lopettaa ennen kuin sitten aamulla tai murrosiän jälkeen alkaa tympäisee;)

:piis:

Olen samaa mieltä tuossa asiassa.
En minä kyllä provosoitunut, jos niin teen niin en koe tarvetta esitellä sitä missään foorumeilla. Tykkään vain ilmaista asiani hieman kärjistetysti joskus. En tiedä miksi, joku siinä vaan on, että tekee mieli liiotella vaikka ei itse edes olisi ihan niin jyrkkää mieltä jostain. Pelleilyksi sanoin, pelleilynä en pidä. Haluan vaan rahtusen liiotella jossain asioissa. That's it. Ihan sallittua siitä on vinkua, vinkukaa pois.

Vielä mielestäni perkele-sanan käyttö on ihan sallittua, asutaanhan me sentään Suomessa ja Suomen kulttuurin voi tiivistää yhteen sanaan: Perkele. En itse pidä sitä niin nuijamaisena kuin muita voimasanoja.

Jos nyt loppuis tollanen ihme :david: jookos ? En löytänyt sopivaa sanaa varastoistani.

Kyllä kai se sali jo tossa iässä onnistuu kuhan tekee vaan kevyesti ainakin nuo TOSI rasittavat ja selkärankaan ottavat liikkeet, esim:kyykky ja penkki ois hyvä tehä kevyemmin ku muut... Mutta haukkarin ja ojentajan tyyliset taas voi tehä rankemmin:) hyviä lisäproteiineja vois olla sulle varmaan hera80 ja palkkariks reco2 vaikka... Näin mä sanosin en sitte tiiä menikö aivan vituiksi joittenki mielestä:rolleyes:

Back
Ylös Bottom