Proteiineista..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Niin mikä se nyt olis alottelijalle se hyvä proteiini?... mielellään sais olla alle 20euroo, oon kattellu tuolta verkkokaupasta että olisko toi hera80 hyvä ja entäs sitten se soija90?...

Hera80 on ihan toimiva perushera. Kannattaa ostaa siinä isommassa säkissä, säästää ihan hyvin kilohinnassa.

Jostakin kun saisit budjettiin reilun kympin lisää. Ite ostan ton Hera80:n ja Soija90:n sekä niille säkin dextroosia kaveriksi. Kaikki pussit sankkoon, kansi kii ja ravistan. Tulee sikahalpa ja tehokas protskujuoma. Kilohinnaksi tulee reilu kymppi ja tavaraa on melkeen 3 kiloa. Ite käytän tota palkkarina, välipalana ja ruokajuomana. Palkkariksi tossa on aika vähän hiilareita, mutta otan vahingon takaisin leivästä. Valmista massa/palautusjuomaa jos erehtyy ostamaan niin kilohinta on vähintään 20 euroa.

Taidan näin aluksi ostaa vaan pienen pussin heraa ja kokeilla miltä se vaikuttaa....

pumppaaja sanoi:
Taidan näin aluksi ostaa vaan pienen pussin heraa ja kokeilla miltä se vaikuttaa....

Kannattaa tosiaan testata ihan jo maun sopivuuden kannalta, kaikki ei maistu kaikille. Testin jälkeen on sitten helppo tilata isompi erä kerralla.

Hera80:stä ja Malto6:sta saa tehtyä yhdessä hyvän palautusjuoman ja Hera80 on yksistään hyvä välipalaproteiini.

Itse jokuaika sitten kyselin kans lisäravinteista. Sillon kaikki tuntu tuon hera80:n haukkuvan ihan maanrakoon ja sanoivat että pitäis jotain kalliimpaa ostaa. Täällä taas sitten tunnutaan suosivan tuota hera80. Eli miten se nyt on? Vuoden olen treenannut enkä aijo mikskään jääkaappipakastin yhdistelmäks ihan kasvaa. Sellanen lihaksikas urheilullinen kroppa vaan on tavote. Pitäiskö minun siis muka ostaa jotain niitä kalliimpia protskuja ja maltoa vai suositteletteko mielummin ostamaan vaikka tuota hera80 ja malto6? En kilpaile myöskään voimanostossa. Onko näillä halvemmilla ja kalliimmilla proteiineilla sitten muussa eroa kuin hinnassa? :rolleyes:

ZweCCo sanoi:
Itse jokuaika sitten kyselin kans lisäravinteista. Sillon kaikki tuntu tuon hera80:n haukkuvan ihan maanrakoon ja sanoivat että pitäis jotain kalliimpaa ostaa. Täällä taas sitten tunnutaan suosivan tuota hera80. Eli miten se nyt on? Vuoden olen treenannut enkä aijo mikskään jääkaappipakastin yhdistelmäks ihan kasvaa. Sellanen lihaksikas urheilullinen kroppa vaan on tavote. Pitäiskö minun siis muka ostaa jotain niitä kalliimpia protskuja ja maltoa vai suositteletteko mielummin ostamaan vaikka tuota hera80 ja malto6? En kilpaile myöskään voimanostossa. Onko näillä halvemmilla ja kalliimmilla proteiineilla sitten muussa eroa kuin hinnassa? :rolleyes:

Hera80 on maultaan hivenen voimakkaampaa kuin muut. Voipi johtua siitä että se haukuttiin. Ja jos kallis ois aina parempaa, kannattaa Mersut ostaa suomesta eikä Saksasta, kun ne siellä ovat huonompia. :D

Ite oon pärjänny aivan hyvin Hera80:llä ja Soija90:llä. Välillä oon kiskonu muitakin proteiineja, mutta eroa en juuri ole huomannut. En osta valmiita palautus- ja masssajuomia, kun en halua maksaa maltosta proteiinin kilohintaa.

Pahimmat proteiinit mitä koskaan oon ostanu ovat Wrangen pilleripuristeet. Olo kuin konekiväärillä kun niitä nieli. Toinen karu tempaus oli kossina rahapulassa kun ostin kookaupasta soijajauhoja jonka proteiinipitoisuus oli jotain 35%. Aattelin että jos otan tupla-annoksen niin kyllä se siitä. Oli harvinaisen järkyttävän makusta mehussa...

Back
Ylös Bottom