Oon tässä jo pitempään miettiny ja ollu sekasin erilaisest informaatiost... :itku: kaveri, joka on pitempään jo käyny salilla, teki mulle kolmijakosen ohjelman...viimesen vuoden oon käyny vaan kerran pari viikos ja koko kroppa läpi. Nyt tuli ihan uus ulottuvuus treenaamiseen. No tätä myöten sain lisää ruokavalio infoo, elikkäs proteiineja tulisi lisätä...saan nimittäin n.50% hiilareist, 33% proteiineist ja loput n.17% rasvoist(suurin osa tyydyttymättömiä). No oon kuitenkin kuullut juttua että liika proteiinin saanti rasittais munuaisia. Kuitenkin moni täällä näyttää saavan reippaasti protskuja(toki ymmärrän että lihasta on muilla aika paljon enemmän ja rasvaprosentti alempana, vaikka en omaani tiedäkään ).
Eli pituutta on 168cm ja painoa 64kg, olisi kiva jos vähän saisi painoa pois 58kg on jo täysin riittävä. Kunhan 60kg saavutettais ensin. Kuluttaa enemmän kuin syö -tyyli siis. Mutta lihasten kehitys jääkin sitten dieetin ajaksi haaveeksi? Ystäväni ohjeiden mukaan olen jakanut jo ruokailut useampaan kertaan(kohta pitäis taas syödä vaik ei nälkä oo) ja tällä keinolla oon jo onnistunut pudottamaan 2-3kg. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä minkä ansiosta ns. napostelu on jäänyt pois. Kiitos kuuluu myös ystäväni ja threadissa ylistetylle maitorahkalle!
Kiitoksia kaikille jotka vaivautuivat lukemaan ja vastaamaan aloittelijan kysymyksiin....ja kyllä olen selannut edellisiä keskusteluja.... :D
Eli pituutta on 168cm ja painoa 64kg, olisi kiva jos vähän saisi painoa pois 58kg on jo täysin riittävä. Kunhan 60kg saavutettais ensin. Kuluttaa enemmän kuin syö -tyyli siis. Mutta lihasten kehitys jääkin sitten dieetin ajaksi haaveeksi? Ystäväni ohjeiden mukaan olen jakanut jo ruokailut useampaan kertaan(kohta pitäis taas syödä vaik ei nälkä oo) ja tällä keinolla oon jo onnistunut pudottamaan 2-3kg. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä minkä ansiosta ns. napostelu on jäänyt pois. Kiitos kuuluu myös ystäväni ja threadissa ylistetylle maitorahkalle!
Kiitoksia kaikille jotka vaivautuivat lukemaan ja vastaamaan aloittelijan kysymyksiin....ja kyllä olen selannut edellisiä keskusteluja.... :D