Prolab palautuksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luumu
  • Aloitettu Aloitettu
Miten tuo PureWhey passaa palautukseen? Maku on tietenkin maailman paras, eikä mikään sen jälkeen enää ole kelvannut tilalle, mutta miten mä väsäisin palautusjuoman?

Riittääkö pelkkä PureWhey kuinka hyvin?
Pitäiskö sotkee N-Largee mukaan?

Montako grammaa mitäkin /painokg?

Treeni ei tähtää kuin minimaaliseen kasvuun. Pääasiassa yritellään pysyä tiukkana ja toki hieman saa kasvaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pure Whey

Annosmitta 32 g:

* Energiaa 550 kj/130 kcal
* Proteiinia 22 g
* Hiilihydraatteja 6 g
* Rasvaa 2 g

Halvimmalla pääset kun käytät 2 annosmitallista tuota Pure Wheyta ja kaveriksi laitat 30-40g maltodekstriiniä(vajaa desi) sekaan ja kulautat alas treenin jälkeen veden kera. Tuosta tulee sitten 44g protskua ja n.50g hiilaria valmiiseen juomaan, aika passeli määrä 80-100kg jampalle. Maltohan ei maksa juuri mitään. Tästä malto:
http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_70&products_id=147

Mitä jos yrittää välttää hiilareita. Riittääkö silloin jos laittaa dextroa sekaan minimaalisesti?

No silloin ei dextroa eikä maltoa.

Ok, eli jos hankin jossain vaiheessa Wheymixiä tai Prolabin nannaa niin jätän nuo hiilarit pois. Vielä on vähän jäljellä Fastin 80 ja Malto06:tta vamiiksi sekoitettuna.

Voit jättää jos tarvetta on. Palaudut toki paremmin hiilareiden kanssa. Vaikka tiukka dieetti olisikin, niin palautuksessa ne ainoat hiilarit.
Jep, näin neuvoo esimerkiksi Halosen Matti, eli vaikka olisi muuten matalahiilihydraattisella dieetillä, kannattaa palautusjuomassa olla hiilihydraattia. Tosin ketogeeninen dieetti on sitten eri asia...

Kokonaan hiilareita en ole pois jättänyt mutta hyvä tietää, että ne ovat extra tärkeitä palautuksessa. Näin olen itsekin järkeillyt mutta sain myös sellaista tietoa, että juuri treenin jälkeen jos jättää hiilarit pois on kehon rasvan kulutus suurempaa????

Niin monta eri teoriaa on, ettei niistä ota erkkikään selvää, joten itse menisin palautumisen nimissä ja ottaisin hiilarit. Parempi palautua kuin polttaa rasvaa ylikunnossa.

Totta ja tulokset ylhäällä mainitsemallasi menetelmällä, jota itsekin tällä hetkellä käytän ovat tuottaneet ihan hyvää tulosta. Mieli täytyy kuitenkin pitää avoinna ja täällähän on hyvä kysellä näistä asioista kun on ihmisiä, body-ravinteista.

Kokonaan hiilareita en ole pois jättänyt mutta hyvä tietää, että ne ovat extra tärkeitä palautuksessa. Näin olen itsekin järkeillyt mutta sain myös sellaista tietoa, että juuri treenin jälkeen jos jättää hiilarit pois on kehon rasvan kulutus suurempaa????
Johtuen insuliinpiikistä, jonka nopea hiilihydraati aiheuttaa, lyö rasvanpoltto hetkeksi jäihin, mutta tuo insuliinitasojen nousu harjoituksen jälkeen on elintärkeää palautumisen alkamiselle ja proteiinin sekä muiden mahdollisten lisäravinteiden, kuten kreatiinin nopealle hyväksikäytölle... Jos tuo rasvanpoltto noin huolettaa, voit koittaa parantaa kehosi insuliiniherkkyyttä treenin jälkeen erinäisillä lisäravinteilla, kuten ALA:lla, jota voit ottaa palkkarin yhteydessä esim. 200mg...

Benchpress86 kiitos vastauksestasi, juuri mitä olen hakenut ja selvensi tosi hyvin asioita. Nyt rasva on onneksi alkanut palamaan joten ei enää huoleta mutta kiitos vihjeestä tuon ALA:n kanssa.

Benchpress86 kiitos vastauksestasi, juuri mitä olen hakenut ja selvensi tosi hyvin asioita. Nyt rasva on onneksi alkanut palamaan joten ei enää huoleta mutta kiitos vihjeestä tuon ALA:n kanssa.
Jep, itse otan ALAA palkkarin kera aina, kun tuote on melko edullinen, ja melko laajasti tutkittu, ihmeainehan se ei ole, mutta parantaa kyllä jonkin verran kehon herkkyytä insuliinille. Mutta tosiaan, jos et täysin ketogeenistä dieettiä noudata, järkevimmät ajankohdat nauttia päivän hiilihydraatit ovat palautumisjuoma (nopeaa hiilihydraattia, kuten maltoa), treenin jälkeinen ateria (hitaampaa ja ravinteikkaampaa, esim tumma riisi, tai kokojyväpasta), sekä aamupala (esim kaurapuuroa)... Muilla aterioilla ne eivät niin tärkeitä/välttämättömiä olekaan.

Jep, itse otan ALAA palkkarin kera aina, kun tuote on melko edullinen, ja melko laajasti tutkittu, ihmeainehan se ei ole, mutta parantaa kyllä jonkin verran kehon herkkyytä insuliinille. Mutta tosiaan, jos et täysin ketogeenistä dieettiä noudata, järkevimmät ajankohdat nauttia päivän hiilihydraatit ovat palautumisjuoma (nopeaa hiilihydraattia, kuten maltoa), treenin jälkeinen ateria (hitaampaa ja ravinteikkaampaa, esim tumma riisi, tai kokojyväpasta), sekä aamupala (esim kaurapuuroa)... Muilla aterioilla ne eivät niin tärkeitä/välttämättömiä olekaan.

Tuolla systeemillä menen tällä hetkellä noiden hiilarien kanssa. Enemmän aamulla ja määrä pienenee iltaa kohden. Palautusjuomaan aion jatkossakin sitten lisätä maltoa ja ehkä hieman dekstroosia korvaamaan osan maltosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom