Proden määrä aamulla..

Oon vedelly jo pidemmän aikaa aamusin yhen Eeramin aamupalalla puuron, jugun, oöljyjen ja vitskujen lisäks.. Kysymys on että onko se riittävä määrä? Muistaisin lukeneeni jostain, että juuri aamulla on tärkeää saada paljon protskua.. Eli pitäisköhä ottaa vielä heradrinkki mukaan aamusella? Miten muilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama määrä kuten joka aterialla riippuen proteiinintarpeesta, mutta voihan sitä aamusta tankata reilummankin annoksen, koska tärkein ateria päivästä. Täällä ainakin min. 50g oli se sitten mistä tahansa. Aamusta juotava hera toimii hyvin jos on vaikeuksia ahtaa kiinteätä sapuskaa.

Mä oon vetänyt sen ehrmannin heti aamusta tai joskus pari kananmunaa ... näiden kaveriksi vielä yksi leipä. Treenaan yleensä aamulla joten pari tuntia tuosta niin on vedetty palkkarin 30g protskuja. Uskoisin, että riittävä aamupala mulle. Enempään ei ole varaa :david: :D

ite vedän about 1,5-2dl halpisheraa + jugurttia niskaan. ei tartte pureskella ja maistuu ainakin omasta mielestäni hyvältä (kuten myös hera lettutaikinassa ja... :) )

Tulee vedeltyä aamust varmaan about semmonen 40-70g, riippuen nälästä.:D Mut syön kyl muutenkin 1,5-2 tunnin välein ni ei siin pääse kutistumaan :D

kyllä se ehrmanni riittää, meikä yrittää joka aamu sen 30-40g saada. aika turhamaiselta kuulostais alkaa aamusin jotain 80grammaa alkaa veteleen oli sitten kiinteetä tai ei, hifistelyä :D

Henkilökohtaisesti uskon että aamulla kannattaa syödä melko reippaasti prodea ja yleensäkin kaloreita. Olethan ollut juuri koko vuorokauden pisimmän jakson ilman kaloreita, ellet herää yöllä syömään ragua :rolleyes:

Itsekin olen yrittänyt lisätä aamun proteiinin saantia. Tuntuu vaan, että kuuden aikaan aamulla ei ole juurikaan ruokahalua. Drinkkinä menee kuitenkin aika kivuttomasti. Tavallinen määrä ehkä noin 40 grammaa, mutta voisi varmaan lisätä. Seuraava ateria vasta joskus klo 11-12, joten aika pitkä aika edellisen illan syönneistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom