Pro Figure, Fitness ja FBB 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Cathy LeFrancois päivä ennen kisaa..

Kuva: Flexonline board

Liitteet

• cathyolympia01.webp
    cathyolympia01.webp
    29,7 KB · Katsottu: 749
Ansku, päivitäthän myös figure- ja fitnessuutisia jookos kookos :)

Hendershottin valmistautumista kisapäiviin voi muuten tsekkailla lähes reaaliajassa Get Phatin blogista.

Bodysportin forumilla on Olympia-ketju, johon Terry Goodlad päivittää juttuja myös viikonlopun aikana. Taitaa vaatia rekisteröitymisen.

Ja tietty Siouxilla kokonainen Olympia-osio, jonne Anne ainakin on ahkerana tyttönä jo postittanut ties montako viestiä ;)

Oon seurannut Julie Lohren ja Gina Aliottin valmistautumista kisaan heidän member-sivujensa kautta ja hitsi kun on ollut mielenkiintoista. Molemmat tulee upeassa kunnossa lavalle ja täällä on peukut pystyssä näille naisille molempien sarjojen viejänä, saa nähdä miten käy! Julie tarvitsee varmaan aika mojovan buustin aiempiin esityksiinsä voittaakseen, mutta nyt kun Adela ei kisaa niin ei voi tietää kuka vie...

Toki Kaitsu! :haart: Annoin muuten JC:lle ohjeistukset, mitä mulle pitää kuvata :lol2: Julien kunto noissa 2 weeks out kuvissa ei ainakaan minua vakuuttanut, mutta jotenkin ne vaan niin kasvaa, kun lavalle astuvat. Toivoisin sinne fitnessin kärkeenkin uutta tavaraa, mutta taitaa olla taas Jen, Kim, Tracey, Julie. Pienenä yllätyskorttina nostaisin fitnessissä Regiane Da Silvan. Figuressa nyt ei ole ollut mitään järkeä aikoihin, mutta mutta ainakin mielenkiintoista nähdä vertailuja, kun saadaan kaikki samaan aikaan lavalle.

Lisää kuvia muuten tyttösistäkin MD:n galleriassa.

..ja vielä lisää kuvia All-stars.de saitilla

Betty Viana, lisää Debbietä ja figuressa kilpaileva Chasity Slone.

Liitteet

• bettyvianaolympia01.webp
    bettyvianaolympia01.webp
    20,7 KB · Katsottu: 280
  • debbiebramwellolympia02.webp
    debbiebramwellolympia02.webp
    21,4 KB · Katsottu: 243
  • chasitysloneolympia0.webp
    chasitysloneolympia0.webp
    18,3 KB · Katsottu: 241

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Here we go! Alkaa fitnessin 2 piece

First call out:

Greenwood
Hendershott
Palmer
Sheideler(smoother than normally!!)

2nd call out:

DaSilva
Johnson
Lohre
Warren
O'Brien

--DaSilva siirrettiin keskelle--

3rd call out:

Dunkin
Simons
Jackson
Riley
Fletcher

4th call out:

Palmer
Hendershott
Sheideler
Greenwood

5th call out: (varmaan sijat 4-6)

Sheideler
DaSilva
Johnson

Hienoa, Jen vie fysiikassa !! :hyper:

Figure 1 piece

1st call out: ohhoh!

Jenny Lynn
Jen Gates
Gina Aliotti
Raudoniene
Heather Mae French

- Zivile and Gina sends back - (1. ja 2.?)

2nd call out:

Gates
Lado
Richardson
Adcock
Lynn
Mae French
Wilkins (mitäs tämä löysä Wilkins tässä vertailussa tekee?)

-- sent Lynn back, added Hernandez, Lado moved to middle --

-- H-mallin Lado sent back, added Amy Fry --

-- Adcock and Richardson sent back, added Julie Kulla and Jessica Paxson--

-- sent back Mae French, Fry, Wilkins, added Arcinas, Abbou, Awad, Anthony

Sitten rumba jatkuu, viimeiseen vertailuun:

Aliotti
Gates
Raudiniene

MD:n kommenttien perusteella voisi jo päätellä, että jenny lynn syrjäytetään! vieläpä tiputettaisiin mitalisijojen ulkopuolelle.

fitnessissä olen tyytyväinen, jos kim ex-klein ei voita :lol: . en ole ikinä tykännyt kimin tyylistä.

edit. niijjust mun pitäisi miksata omaa kisamusaa, mutta arvaa onnistuuko, kun pitää päivittää MD:tä koko ajan!

Aikakin syrjäyttää Lynn. Viime vuonna voitti löysänä, lihattomana ja täysin mitään sanomattomana. TOIVOISIN niin, että Gina veisi tämän, mutta pelottavalta näyttää, että menee Zivilelle. Way too skinny mun makuun.

Fitnessissä Jenillä hyvät oltavat. Yleensähän se fysiikka on ollut hänelle se mahdollinen kompastus, mutta nyt näyttää aika turvalliselta.

Ja kohta FBB lavalle - go go Heather!

jenny h. näyttää minunkin silmään tosi hyvältä, look on kaiken kaikkiaan jotenkin raikkaampi kuin esim. arnoldissa. upean väriset bikinit!

mindi o'brienillä on kyllä aika erottuvat reidet muihin verrattuna. taitaa olla liiankin tiukka fitnessiin?

itsekin olisin toivonut figure o:ta eniten juuri ginalle, katsotaan miten käy.

Tuskin fitnessissä rokotetaan liiasta erottuvuudesta, se on sitten tuon figuren höpötyksiä, ainakin toivottavasti. Mulla alkaa mennä kokonaan kiinnostus tuohon figureeN, jos lihaton Zivile vie koko homman. Nykyisin kun figure kilpailijoilla ei ole oikein lihaksia yhtään, eikä ne ole kireitäkään, niin menee maku ihan kokonaan. Taidan siirtyä kokonaan FBB-fanitukseen, siellä naiset sentään saavat näyttää salilla käyneiltä ja dieetanneilta.

Jenny on NIIN mun suosikki! Tosin Greenwood näytti myös todella hyvältä.

EDIT: plaah, fitness sittenkin seuraavana.

Olisin mielelläni nähnyt Kimin tilalla tuossa vertailussa vaikka DaSilvan, vaikka eihän sitä tiedä... Kim kun otettiin vielä noiden "heikompien" kanssa vertailuun.

En ole kyllä oikeastaan koskaan ymmärtänyt sitä, miten korkealla Kim on ollut fysiikassa. Muutenhan hän on näyttänyt aika fantastiselta, mutta kinttuvirheellisenä (vaikka kyllä todella näyttävät reidet, kun kireänä on) olisin tiputtanut sitä monesti kovasti alaspäin.

IIK, Kimin alakerta näyttää muuten TODELLA raskaalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom