Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai niin, ne kuvat siis täällä MD:n saitilla.
http://www.graphicmuscle.net/photos/transferred/IMG_6110_TCVWWLCQZA.jpg
Ei millään pahalla Milos, mun silmiin tämä on ihan hirveä, joten eiköhän tuo 12. sija ole ihan ok.
Nyyh, Mike älä nyt taas dissaa! Tuohan näytti siltä kun mä olisin kerranki saanu raahattua itseni treenaamaan :D. Samanlaisia ihq liikkeitä, minkäs sille voi jos ne toimii!Liikkeet näyttää lähinnä keihäänheittäjän lajiharjoitteilta. Voisi saada tommoisilla liikkeillä itsestään uusia lihaksia kipeeksi.
Mutta sitä minä en käsitä, miten tuo Elisha voi olla neljäs! Ja tuo varsin mitäänsanomaton Jo Cooke toinen. Noo, sitähän tämä pro figure paikoin on: ihmeellisiä sijoituksia. Tykkäsin ihan älyttömästi tuosta brassi tytöstä Juliana Malacarnesta. Hemaisevan kaunista, uskomattoman pyöreää ja viimeisteltyä lihaa tyttö täynnä. Hui! Sijoitus: no place! Tosin, tuo kapea hartialinja haittaa minua ainakin kovasti ja vielä kun on taka-ja etuasennot supussa, korostaa se tuota kapeutta entisestään. Paulinen ei ehkä kannattais meuhkata netissä ja vaatia one piece kierrosta pois. Nimittäin Pauline häviää paljon kaksosasessa, vatsan seutu ihan liian sileä. Ines Jimenez oli hyvä uusi tuttavuus minulle. Suhteellisen harvoin pro ympyröissä kisaillut tyttönen, joka oli tosi kovassa kunnossa. Harmittavia nuo ihmeelliset ja paikoin epäonnistuneet asennot, sekä pitkät jalat-lyhyt selkä kombo, jota välillä saikin hieman hämättyä etenkin uikkari kierroksella.