Pro Figure, Fitness ja FBB 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Ja nyt olis JC Lopezin / Hardfitness.comin kuvat California Pro Figuresta online!

Klikkaa tästä!

DSC_8829.jpg

Että noi jenkit osaa olla sitten perseestä noiden sponsoreidensa kanssa. Liian tunkemalla nuo tuotteet tuodaan esille kuin tuo eukko nyt oikeasti salin penkillä tuota jauhopurkkia sekoittelisi. Liikkeet näyttää lähinnä keihäänheittäjän lajiharjoitteilta. Voisi saada tommoisilla liikkeillä itsestään uusia lihaksia kipeeksi.

Jos mietitään hieman tulevaa kisaa i stället... ;) Mukana ovat ainakin yhden listan mukaan:

Valerie Waugaman
Corry Matthews
Mary Jo Cooke
Heather Mae French
Pauline Nordin
Zhanna Rotar
Jill St.Laurent
Tamara Sherrill
Liane Seiwald
Dina dela Llana
Felicia Romero
Kristi Tauti
Shelby Kadyk
Petra Mertl
Christina Mehling
Mari Kudla
Leslie Morris
Rosa-Maria Romero
Ines Jimenez

Val vie, Pauline ottaa elämänsä ekan pro-finaalipaikan. Mitäs mieltä muut ? Viime vuoteen verrattuna Coloradon lineuppi on varsinainen pettymys. Viimeksihän mukana olivat mm. Jenny Lynn, Pomponio-Pate, Aliotti, Scotti , Inga..

Valerie viime vuonna Coloradossa..

2006colpro_29.jpg

Eilinen prejudging Colorado prosta on nyt katseltavissa ja ladattavissa bb.comissa. Näkyy vaan one piece kierros.

Yllättäviä nimiä oli tullut viime hetkellä mukaan mm. Christine Wan ja Chastity Slone(joka ei selkeästikään ole parhaimmillaan!). Webcastin perusteella Val ei ollut niin kireä kuin Internationalissa, mutta tiukka oli tälläkin kertaa. Ylivoimainen edelleen mun makuun. Tuo hartialinja on vaan niin vakuuttava, olkapäät näyttävät, kokonaisuus upea ja nuo takareidet:haart:. mutta tuo Valin tapa esiintyä ei edelleenkään miellytä mua. Se on ylväs, tyylikäs ja itsevarma hyvällä tapaa, mutta mitä se viuhtoo ja huitoo noita ihme kuvioitaan. Ja tokihan pitkät raajat ovat aina näyttävät, etenkin kun mittasuhteetkin on kohdallaan.

Vähintäänkin mielenkiintoinen ensimmäinen call out ekalta kierrokselta kutsumisjärjestyksessä!

Valerie
Felicia Romero
Nicole Pitcher-Scott (en ymmärrä, mitä tekee ekassa call outissa. TODELLA paha olkapääjumi tms. kummallisuus toisessa olkapäässä.)
Mary Jo Cooke (paha vatsakontrollin puute paikoin, tai muuten vaan vatsa näytti todella paksulta?)
Elisha Archibald

2.call outissa mukana ainakin..

Felicia Romero
Zhanna Rotar
Pauline Nordin
Chastity Slone

Jännää oli myös se, että tuo eka call out otettiin viimeisenä uudelleen, mutta ei Valerieta. Kertooko se Valerien ylivoimaisuudesta vai siitä, että se on finaalin ulkopuolella...

Hmm, tämä tyttö.. Elisha, mukana ekassa call outissa? No ok, myönnetään, että näytti paremmalta uikkarissa. Harmi kun ei tiedä noita tokan kiekan call outteja, olis mielenkiintoista nähdä..

QW5Q3841_XBKNOHIZDW.jpg

Kuvien perusteella Pauline parantanut kuntoaan edelleen, jaloissakin nyt jo hitusen erottuvuutta, mutta kannattais noissa etuasennoissa ehkä posettaa pikkusen "epä-bodarimaisemmin". Tuolla tavalla kädet puolimetriä reisistä tyylillä Paulinen yläkerta näyttää jytkymmältä mitä se onkaan. Minua se ei suinkaan haittaa, päinvastoin ihanat lihat yläkerrassa, mutta ottaen huomioon sen, että Paulinesta on mietitty, onko hänen yläkerta/kädet liiankin isot.. niin... Paljon on hehkuttanut Pauline itse noita Lidia Contin pukuja. Nätithän ne on, shaininkia on niin tuhottomasti, mutta ovatko leikkaukset sitten Paulinen fysikkaan parhaat mahdolliset, onkin toinen juttu. Ja tällä tähtään etenkin tuohon uikkariin.

QW5Q3181_CMKPEKYTIU.jpg

Enpä tahtoisi olla figure pro tuomari. Joku +25 tyttöä kun änkee lavalle, kaikki ihan ok kunnossa, pari huonompaa ja ehkä yksi (Val), joka on selvästi parempi kuin muut. Sitten pistää joku 20 täysin samalta näyttävää tyttöä järjestykseen. Huh! Ei ihme, että välillä tulee omaa silmää mietytättäviä "ihme tuomioita". Esim... mikä tekee tuosta yllä olevasta tytöstä Paulinea 1-piece kierroksella paremman?

Voi valopää minä taas. Näkyyhän toki 2-piece kierroskin, eli se löytyy vastaavasti täältä.

Mitä ihmettä tuo Rosa Romero oikein puuhaa tuolla lavalla. Onhan ymmärrettävää, että meissä kaikissa asuu pieni tai suurempi bodari, joka haluaa flexailla, mutta mun mielestä tollanen paikka ei ole ihan oikea siihen. Misukka hakee sivuasentoa ku isot pojat side chestiä, ja vielä flexailee ojentajaa aina väliin. Ihan ok:tahan tuo on figure tytöillekkin, jos ajoitus on hieman parempi kuin yksittäin otettavissa asennoissa. Nooh, tyylinsä kullakin.

Liikkeet näyttää lähinnä keihäänheittäjän lajiharjoitteilta. Voisi saada tommoisilla liikkeillä itsestään uusia lihaksia kipeeksi.
Nyyh, Mike älä nyt taas dissaa! Tuohan näytti siltä kun mä olisin kerranki saanu raahattua itseni treenaamaan :D. Samanlaisia ihq liikkeitä, minkäs sille voi jos ne toimii!
Ton mainostamisen kans oot kyl oikeessa, aika naurettavaa. Odotin koko ajan että millon se vahingossa tönäsee sen avonaisen juomapullon lattialle... Kaikkein eniten mua häiritsi kun nätti tyttö istuu noin rumasti länget levällään mainoksessa.

Valerie voittiiii:hyper: Mutta sitä minä en käsitä, miten tuo Elisha voi olla neljäs! Ja tuo varsin mitäänsanomaton Jo Cooke toinen. Noo, sitähän tämä pro figure paikoin on: ihmeellisiä sijoituksia. Tykkäsin ihan älyttömästi tuosta brassi tytöstä Juliana Malacarnesta. Hemaisevan kaunista, uskomattoman pyöreää ja viimeisteltyä lihaa tyttö täynnä. Hui! Sijoitus: no place! Tosin, tuo kapea hartialinja haittaa minua ainakin kovasti ja vielä kun on taka-ja etuasennot supussa, korostaa se tuota kapeutta entisestään. Paulinen ei ehkä kannattais meuhkata netissä ja vaatia one piece kierrosta pois. Nimittäin Pauline häviää paljon kaksosasessa, vatsan seutu ihan liian sileä. Ines Jimenez oli hyvä uusi tuttavuus minulle. Suhteellisen harvoin pro ympyröissä kisaillut tyttönen, joka oli tosi kovassa kunnossa. Harmittavia nuo ihmeelliset ja paikoin epäonnistuneet asennot, sekä pitkät jalat-lyhyt selkä kombo, jota välillä saikin hieman hämättyä etenkin uikkari kierroksella.

Tämä oli ihan ykkönen::lol2::lol2:

Valerie.gif

Jan Tana Classic 2007

Jan Tana Classic 2007 järjestetään 23.6.2007 New Yorkissa.

poster.jpg

Kilpailijat:
Pro Figure Competitor List

*Jelena Abbou
*Jane Awad
*Thais Cabrices
*Jeanette Freed
*Amy Fry
*Carmen Knights
*Inez Jimenez
*Cheri Lewis
*Arina Manta
*Corry Matthews
*Petra Mertl
*Irina Mishina
*Kristal Richardson
*Zhana Rotar
*Rose-Maria Romero
*Felicia Romero
*Sherie Salvadori
*Kristi Tauti-Christine

Pro Women's Bodybuilding Competitor List

*Irene Andersen
*Sara Bridges
*Sara Dunlap
*Stephanie Kessler
*Jana Linke-Sippi
*Maryse Manios
*Silvia Matta
*Vicki Nixon
*Dena Westerfield

Kotisivut:
http://www.jantana.com/classic.html

Mikäli naismoderaattorit haluavat siirtää tämän omalle palstalleen niin olkaa hyvä vaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
MD:ltä:

"updated list includes Kim Buck who will likely be a heavyweight and Marja Lehtonen who may be a lightweight"

"Looks like business has picked up......Dena and Marja still have to make weight but........if these classes hold up

Predictions:
Heavy
Kim Buck
Sara Dunlap

Light
Dena Westerfield
Marja Lehtonen"

Yippii!:hyper:

Back
Ylös Bottom