Pro Figure, Fitness ja FBB 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
MD:llä jo vertailukuvia. Andrea Dumon ihan selkeästi paras, kuvista. Odotin kieltämättä kisalta PALJON enemmän, mutta eipä näytä olevan oikein tytöt kunnossa. Andrea näyttää hyvältä. Huongin malli on aivan jumalainen, mutta ei minkäänlaista erottuvuutta kintuissa ole havaittavissa. Mä en näe yhtään mitään hyvää tuossa Mary Jo Cooken fysiikassa. Silti se vaan patsastelee ensimmäisessä vertailussa.. Romero näyttää myös yllättävän hyvältä..

Hitsin hyvä kisa tulossa:

1.Abbou, Jelena - USA (New Jersey)
2. Bloomfield, Tina Marie - USA (Ohio)
3. Brown, Darlina - USA (Texas)
4. Cooke-Elliott, Mary Jo - USA (California)
5. Emborg, Maiken - Denmark
6. Flake, Michelle - USA (Arkansas)
7. Fortier, April - USA (California)
8. Gibbon, Marie - Sweden
9. Gonzalez-Leandro, Celeste - Spain
10. Goodlad, Elaine - USA (Nevada)
11. Marlen-Johnsen, Pia - USA (Texas)
12. Matthews, Corry - USA (Virginia)
13. Mullarkey-Barringer, Karen - USA (Arizona) *PRO DEBUT*
14. Nicewarner, Kirsten - USA (Ohio)
15. Peters, Amy - USA (Texas)
16. Porter, Marcy - USA (Florida)
17. Salotti, Carla - USA (Massachusetts) *PRO FIGURE DEBUT*
18. Salvadori, Sherie - USA (Florida)
19. Seiwald, Liane - USA (Colorado)
20. Sharp, Cynthia - USA (Florida)
21. Shelby, Kate - USA (Tennessee)
22. Smith, Brenda - USA (Ohio) *PRO DEBUT*
23. Taucher, Shelly - USA (Michigan)
24. Tulin-Togrul, Stephanie - USA *PRO DEBUT*
25. Wright, Jessica - USA (Indiana) *PRO DEBUT*

Desha Rodriquez ja Rosa-Maria Romero jättäytyivät viikon aikana pois.

Amy taas mukana :hyper: ja Carla:haart:

Outoa. Alkukisa ohi ja tässä vertailut:

2 piece

1. Abbou- Brown- Cooke Elliott- Flake- Smith- Salvadori
2. Goodlad- Johnsen-Peters- Seiwald- Sharp-Taucher
3. Gibbon- Gonzalez- Johnsen- Nicewarner- Porter
4. Bloomfield- Emborg- Matthews Mularkey-Salotti- Tulin Togrul- Fortier
5. Abbou- Brown- Cooke Elliott- Flake- Smith- Salvadori
6. Brown - Cooke Elliott - Flake - Smith - Salvadori
7. Smith - Brown - Cooke Eliott - Flake

1 piece

1. Abbou - Brown - Cooke Elliott - Flake - Smith - Salvadori
2. Goodlad - Abbou - Salvadori - Peters - Siewald - Sharp
3. Sharp - Taucher - Fortier
4. Fortier - Taucher - Sharp - Nicewarner- Wright - Gibbon- Gonzalez
5. Gonzalez - Gibbon - Fortier - Nicewarner - Wright
6. Matthews - Emborg - Bloomfield - Mullarkey - Porter - Salotti- Shelby- Tulin Togrul - Johnsen
7. Abbou - Brown - Cooke Elliott- Peters- Smith - Salvadori- Siewald- Flake
8. Abbou - Peters- Salvadori- Siewald

Harmi, että Pia Marlen ei oikein päässyt uikkarilla niin hyvin mukaan kuin kaksosaisessa. Ja kiva nähdä AMY taas mukana geimeissä :haart:

Hardfitnessillä muuten loistava kokoelma kuvia tuosta Kentuckyn kisasta. Tässä linkki.

Mua oksettaa oikein nämä sijoitukset taas.

Mary Jo Cooke, toinen.

DSC_1049.jpg
DSC_1544.jpg

Kate Shelby, ei sijoitusta, 16 ulkopuolella

DSC_1231.jpg

Vasemmalla Pia Marlen Johnsen, ei sijoitusta , 16 ulkopuolella..

DSC_1337.jpg

Reilut sijoitukset taas :eek: Mut mites se meni... sijat jaetaan siinä hetkessä, sen perusteella kuka siellä lavalla (ei kuvissa) näyttää parhaalta... remember?

I remember.(kato osaan ;)) Mutta ei nuo vertailukuvatkaan kenenkään malliin pistä keskivartaloa tasapaksummaksi ku toiselle, ei levitä toisen hartioita muttei toisen, eikä toiselle enemmän lihaa ku toiselle eikä toista kireämmäksi ku toista. Tottakai se kuuluisa total päkitsi taas, johon kuuluu se vielä kuuluisampi stage presentation. Mutta silti. Älä pilaa mun hyvää vauhkoilua. Toi Mary Jo Cooke vaan ärsyttää mua. Mä en näe siinä mitään. Etuasennossakin pitää oikein tiirata, että mikäs se kehon levein kohta onkaan. OK. Piahan on kans vielä tosi ohut, tarvii paljon lisää täytettä kroppaansa, sivuasennoissa näyttää kovin litulta ja paljon parannettavaa poseerauksessa. Mutta noi raamit ja tuo kunto. Hillitön potentiaali. Puhumattakaan noista ihanista etukintuista. Kate Shelby tosin hieman pehmoinen, mutta pidän siitä.

Pia (mun suosikki) näyttää kyllä silti nii-iin hyvältä.

Jalat näyttää paremmilta nyt (vaikka ei ne taida kuitenkaan hirveästi isommat olla, tai sit mun silmät harittaa), mutta kyllä oli muuten löysempi Pia näissä viimeisimmissä karkeloissa kuin vuosi sitten.:
Takaa:
DSC_0053.jpg
DSC_1135.jpg

Edestä:
DSC_1601.jpg
DSC_1337.jpg

Sivusta ei löytynyt oikein kunnollista kuvaa, joten tässä nämä:
DSC_1403.jpg
DSC_1140.jpg

Tässä 2006 kuvassa kyllä tuo Annen mainitsema "kapoisuus" tulee hyvin esille:
DSC_1700.jpg

Olkapäät on kyllä hienot, mutta hauikset näyttää kyllä pieniltä:
DSC_1132.jpg

Edit: On muuten samat biksut päällä muuten molemmissa kisoissa, paitsi vähän koristelua lisätty :).

Pia (mun suosikki) näyttää kyllä silti nii-iin hyvältä.

Jalat näyttää paremmilta nyt (vaikka ei ne taida kuitenkaan hirveästi isommat olla, tai sit mun silmät harittaa), mutta kyllä oli muuten löysempi Pia näissä viimeisimmissä karkeloissa kuin vuosi sitten.:
tuomarit oli sanonut Pialle, että ihan liian kireä, siksi ei sijoittunut ekoissa pro-kisoissa. eli hänelle sanottiin, että tule ensi kerralla pyöreämpänä ja ''täyteläisempänä'' ja mielestäni hän oli nyt paljon parempi, ei yhtään liian kivinen.

Jessica Paxson-Putnam signs with Weider

Flexonline raportoi:

"PETER PUTNAM & JESSICA PAXSON-PUTNAM: For the first time in Weider history, a married couple has been signed, something the Putnams are very proud of. That’s not to say they’re both not strong candidates in their own right. Peter, like Curry, earned his place among the top competitors in the NPC with impressive showings in the two biggest amateur contests of the year, the 2007 USA Bodybuilding Championships in July and the NPC Nationals in November. Peter narrowly missed out on earning his pro card at both shows, winning the light-heavyweight class at the USAs before placing second in the light heavies at the Nationals. Jessica, who appeared on the cover of the 2007 FLEX swimsuit issue, is one of top competitors in the figure ranks — she earned her pro card by winning her class at the 2005 Junior Nationals and has placed in the top five in three of her four professional contests, including a win at the 2006 New York Pro Figure show."

765rb0622.jpg

Huh, olipas Jessica löllö tämän vuoden New York Prossa..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom