Pro Figure, Fitness ja FBB 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei tämän näin pidä mennä. Mitä on Mary Ladossa!? Ei mitään! Mun silmään 2 piece kierroksella Maryn keskivartalo näytti todella omituiselta, en tiedä johtuiko asuista, mutta kuitenkin.Huoh! Myös Amandan keskivartalo näytti todella leveältä 2 piece kierroksella. OK, aina pitää pitää mielessä se, että kun arvostelee kuvista ja webcastin perusteella, niin risken finns että arviot menee pieleen, mutta mun mielestä Valerie oli ihan ylivoimainen voittaja. Mutta mun silmiin tuo on niiin ..mahtava, uskomaton ... ja kattokaa Ladoa.. :curs: :curs: :curs: Voi että mä oon tuohtunut.

Katsokaa ihmeessä esim tämä kuva

http://www.graphicmuscle.net/photos/transferred/DSC_0354_BSBPLRQQGF.jpg

Siinä siis vasemmalta kisan kakkonen Amanda Savell, keskellä voittaja Mary Lado ja oikealla kisan VIIDES!?? Valerie Waugaman.

Samat tytöt takaapäin!

http://www.graphicmuscle.net/photos/transferred/DSC_0349_PFYFQENVAB.jpg

Viimeksi muokattu:
Olen samaa mieltä Annien kanssa!! Miten Valerie Waugaman voi olla viides, jos näyttää olevan paremmassa kunnossa kuin kisan ensimmäiseksi tullut... Menee tää tuomarointi multa välillä vähän ohi.

Flexonlinen juttua kisasta löytyy täältä. Siitä poimittua:

But all in all, for a sport still struggling for an identity and consistent judging criteria, it's hard to fathom rhyme or reason why one competitor edges another. Case in point: Valerie Waugaman, who finished fifth despite what probably was the strongest total package onstage. However, until a steady and repeatable criteria emerges, it'll be hard to decipher the results of figure competitions.

Vielä itse kisaan kommentoiden. Gina oli pettymys, mutta pitää aina muistaa, että leidi on vasta 22 vuotias. Tykkäsin todella tuosta suhteellisen tuoreesta pro tytöstä Sonya Adcockista. Tytöllä ihan uskomattoman kauniit linjat, ja upeat olkapäät.

Viimeksi muokattu:
Chasity oli muuttanut tyyliään sitten syksystä, ja mun mielestä toimi todella hyvin. Asut oli ihanat! Enkelitukka oli pätkästy lyhyemmäksi, ja se teki mun mielestä Chasitylle todella raikkaan ja hyvän lookin. Hyvä kilpailija osaa muuttua ja vaihtaa lookkiaan, ja siinä Chasity mun mielestä onnistui.

Lopulta yhdennäksi sijoittunut Christine Wan oli mun makuun todella hyvä uikkari kierroksella. Mutta 2 piece asu oli mun makuun kamala , tissien pursuaminen ei ole ensinkään tyylikästä..

Inga oli tehnyt totaalisen pienenemistempun. Tässä Inga vielä olympiassa. Pehmeämpi ja pienempi (olympiaan verrattuna) versio Ingasta oli mun mielestä toimiva, vaikka yleensä pidänkin kunnolla lihaisista ja kireistä figure tytöistä:D

Fiilistellään vielä .. Siinä se on... jumalaista.

DSC_0412_QBWUERKDKY.jpg

Hui kun menee ihan kylmät väreet , ku kattoo Valerien takareiden kaarta :haart:

http://www.graphicmuscle.net/photos/transferred/DSC_0269_PIAZLVRAGL.jpg

Kukas on porukan suosikki Pittsburghin kisaan? Mä veikkaan, että Adcock vie.
No ei varmana vie :) Itekseen näyttää oikein hyvälle, mutta muiden seurassa puutteet hyökkää kirkuvina silmille. Paksuhko keskivartalo, ja heikko jalkaosasto.

Laitetaan villi veikkaus, Mari Kudla tulee ja vie.

edit. No tuskin vie, mutta veikkaan häntä, kun kukaan muu ei kuitenkaan veikkaa :D

Jahas, täällä on joku, jonka pää on mennyt totaalisen sekaisin Lindasta! ;)

Adcock kyllä näyttää vertailussakin ihan oivalta, tottakai riippuu siitä, ketä on vierellä! Ja nyt kun ei tuolla ketään yltiöhuikeaa ole, niin luotan Adcockiin. Lajin kannalta kyllä toivoisin, että joku uusi ja valloittava persoona veisi kisan. Vaikka sitten Kudla:hyper:

Natalie Bensonista tykkään, tai no lähinnä sen takia, että oi oi sitä axelbrediä:rock:

Kisaa koskeva info ja osallistujalistat on koottu tänne.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niinhän siinä vain kävi, että Sonia Adcock vei voiton suvereeniin tyyliin. Pauline Nordin todella paha pettymys, vasta sijalla 13. Eikä kukoistanut tuo meidän Mari Kudlakaan, sillä loppusijoitus 15. En tiedä huijaavatko kuvat niin paljon, vai miksi tytöt näyttivät kautaaltaan luokattoman huonokuntoisilta. Vai johtuuko siitä, että parin kuukauden kisattoman putken jälkeen ensimmäiseen kisaan ei vielä oikein keretty tikkiin.

Kokonaisvaltaiset tulokset ja hienoa kuvasato kisoista nähtävillä MD:n saitilla. Tässäpäs linkki.

QW5Q2339_GFFHQXTIST.jpg

Seuraavaksi sitten California Pro Figure 26.5. Musclecontest.comista nappasin nuo ilmoittautuneet, lista päivitetty 9.5, eipä näytä oikein tunkoa olevan!? Toivottavasti tulee hieman enemmän sakkia vielä mukaan, ja vähän kovatasoisempaa jengiä, kiitos! Muuten taitaa olla taas selvä voitto Adcockille!

Sonia Adcock
Mary Jo Cooke
Christina Mehling
Leslie Morris
Nicole Pitcher-Scott
Felicia Romero
Sherie Salvadori
Consi Shirlaw
Kristi Tauti
Angela Terlesky
Waleska Valle
Kristin Comes
Cheri Lewis
Juliana Malacarne
Pauline Nordin
Rose Maria Romero
Zhanna Rotar
Chastity Slone
Masae Tagami
Milamar Sarcev

Uusien pro tyttöjen esiinmarssi. Consi Shirlaw, Angela Terlesky ja Felicia Romero nappasivat Pro kortit viime vuoden Usa'seissa ja tekevät nyt siis ammattilaisdebyytit.

Viime vuonnahan Californian pro kisa oli todella tasokas! Voiton nappasi Christine Pomponio-Pate Gina Camachon ollessa toinen Latisha Wilderin ottaessa kolmannen sijan. Viime vuotisia kuvia ja tunnelmia löytyy hardfitness.comista.

Vuosi sitten nähtiin myös Pohjoismaalaista väriä mukana geimeissä, kun Norjan Pia Marlen Johnsen oli mukana.. vierellään muuten paluun kehonrakennukseen tehnyt Kathy LeFrancois!

DSC_1067.jpg

Ginat viime vuonna, eli Aliotti ja Camacho..

DSC_1643.jpg

Viimeksi muokattu:
Pari Pro figure juttua..

Gina Aliotti ilmoitti aloittaneensa kunnon off kauden Figure Internationalin jälkeen. Gina pitääkin taukoa lavoilta aina syksyyn asti, jolloin ohjelmassa ovat Tournament of Champions, Olympia sekä mahdollisesti myös West Palm Beach Pro show.

Muistanette varmasti joulun tienoilla tulleesta uutisesta, kun pohjoismaat saivat uuden figure pron? JEP. Eli Monica Saur Hoyer nappasi tuolloin taskuunsa pro kortin viime vuoden EM over all voiton ja MM kisojen kolmannen sijan jälkeen. Monica ilmoitti aloittavansa pro uran New Yorkin Pro Figure kisassa, joka kilpaillaan heinäkuussa. Mielenkiintoista nähdä:hyper:

Katsokaapa muuten em. tyttöjen kotisivut!

Gina Aliotti

Monica Saur Hoyer

DSC_9629.jpg

Hienoa, alkaa täyttymään tuo California Pro Figuren osallistujalista, ja vieläpä ihan kelpo kisaajilla:hyper: Päivitin tuohon ylempään postaukseen uudet nimet kuvineen, tässä vielä lisätyt:

Kristin Comes
Cheri Lewis
Juliana Malacarne
Pauline Nordin
Rose Maria Romero
Zhanna Rotar
Chastity Slone
Masae Tagami

Chasity voitti viime vuonna SF Pro Figuren, Figure Internationalissa jäi finaalin ulkopuolelle ollen seitsemäs. Saa nähdä, minkälaisen paketin Chasity nyt tuo lavalle..

DSC_9604.jpg

IFBB Pro Figure NPC Figure
Overall: Sonya Adcock

1. Sonya Adcock *
2. Mary Jo Cooke*
3. Felicia Romero*
4. Cheri Lewis
5. Chastity Sloan
6. Pauline Nordin
7. Nicole Pitcher-Scott
8. Zhanna Rotar
9. Kristi Tauti