Prison break

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tietääkö kukaan milloin uusia jaksoja on taas odotettavissa?

edit: edellisellä sivullahan se oli. syyskuussa.

tosta jaksosta vielä että itseäni ainakin harmittaa se lentokoneen missaaminen. aika paljon on nähty jo näitä missä karkurit kyykkivät metsässä poliiseja ja koiria pakoon.

erkjetter sanoi:
tosta jaksosta vielä että itseäni ainakin harmittaa se lentokoneen missaaminen. aika paljon on nähty jo näitä missä karkurit kyykkivät metsässä poliiseja ja koiria pakoon.

Sama! Vankilan muurien sisällä pysyessä tuo sarja on ollut loistava ja olin varma että tämä pitää ostaa DVD kokoelmaani. Hyvä lopetus tuolle olisi ollut lentokoneella hakemaan rahat ja asumaan loppuiäksi johonkin bahamasaarille :hyper:

Venyttämisen meininkiä jo liikaa. Alkaa arvosana tippumaan, mutta toisaalta ihan kiva että hyvää katseltavaa on tiedossa jatkossakin.

Ärsyttää odottaa syksyyn...

Jos seuraava tuotantokausi on kokonaan sitä kun ne pakenee niin mitä sitten 3 tuotantokausi? Jos ne joutuu takaisin vankilaan niin vähänks menee hermot. Vois jäädä kattomatta. Veikkaan silti, että ainakin osa niistä kun pakeni joutuu takaisin vankilaan.

Eiköhän siihen ekan kauden dvd:hen tule joku alternative ending jossa ne ehtii koneeseen. Nämä jotka valittaa pitkitystä voivat sitten tyytyä siihen ja lopettaa sarjan katsomisen.

Arzzka sanoi:
Toivottavasti se hottis lääkäri Sara ei kuollu siihen yliannostukseensa..

Vittu eikö niitä spoileriominaisuutta voi käyttää kun semmoinen on mahdollista. Kiitti vaan vitusti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jonny sanoi:
Vittu eikö niitä spoileriominaisuutta voi käyttää kun semmoinen on mahdollista. Kiitti vaan vitusti.

loppujenlopuksi paljastus oli erittäin vähäinen. laitan tän spoileriin mutta kurkkaa silti niin et turhaa pelkää.

löytyy kuolleena asunnostaan jakson viimehetkillä eikä hänen kuolemallaan ole mitään merkitystä itse pakoon. ns sivuseikka.

edit: tämä ketju kuiteskin käsittelee prison breakkia eikä sitä suomessa näytetä ja valtaosa on katsonut sen uusimman jakson ja on samalla tasolla joten ei välttämättä kannata kurkkia tänne jos et ole katsonut.
edit2:
kyllä se lääkäri aika kuolleelta näytti

Huhuhuhh aika pahaasti 22 päättyy! Tää kesä tulee olemaan tuskaa kun uudet jaksot alkaa vasta syyskuussa däämit. Menee kyllä innostus jos noi joutuu takaisin vankilaan!!! kyllä sinne varmasti joku muu joutuu
paksupeten lisäksi. veikkaan T bäksiä ja sitä whiteniggaa, joka kyllä pääsi hevosvaunuun.

niin kyllä se nainen aika kuolleelta näytti.

Vittu perkele, piti sitten tuo yliannostus juttukin mennä spoilaamaan :/

Perkele et on kova sarja, koulun serverille oli joku tunkenut koko ykköskauden niin pakkohan niitä oli warettaa :) Tähän mennessä kattonut 3 ekaa jaksoa ja oon ihan koukussa, kunhan nyt malttaisi katsoa vain pari jaksoa päivässä eikä tykittää menee kaikkia putkeen :D

Nicky sanoi:
Perkele et on kova sarja, koulun serverille oli joku tunkenut koko ykköskauden niin pakkohan niitä oli warettaa :) Tähän mennessä kattonut 3 ekaa jaksoa ja oon ihan koukussa, kunhan nyt malttaisi katsoa vain pari jaksoa päivässä eikä tykittää menee kaikkia putkeen :D

On se hemmetin hyvä alussa mutta loppuun päin huononee :( Pitkitetään lisää vaa. mut kyllä ymmärtää kun rahaa tuo varmaan aika hyvin mitäs järkeä kukkivaa omenapuuta on kaataa

Teme123 sanoi:
Vittu perkele, piti sitten tuo yliannostus juttukin mennä spoilaamaan :/

Ei varmaan kannata lukea tätä ketjua jos haluaa seurata sarjaa omaan tahtiin. Tyhmästä päästä kärsii koko pää.

Ei tollai sais jättää juonta kesken :curs:
ja ketä on paiseessa koko kesän et mitähän siinä prison breakis seuraavaks tapahtuu.. paras sarja evah :haart:

Olin jo katsonut tuon 22. jakson zii. Ärsyttää vaan nuo spoilaamiset, itsekkin kokenut pari kertaa melko vittuuntumisen niiden takia.

Teme123 sanoi:
Olin jo katsonut tuon 22. jakson zii. Ärsyttää vaan nuo spoilaamiset, itsekkin kokenut pari kertaa melko vittuuntumisen niiden takia.

mitäs kurkkasit. oma moka. turha niitä spoilereita on vaatia jos sarja ei edes pyöri suomessa.

^
Sanoinko, että olen kokenut niitä vittuuntumisia tässä topicissa spoilaamisen takia? Joten äläs nyt. Mistäs sinä sen tiedät mitä olen kurkkinut ja mitä en.

Jos annettaisiin olla. Ja sarja tulee pyörimään Suomessa tulevaisuudessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom