Prison break

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ohhoh mikä sarja, pakko nyt sanoo et ihan päällikkö:worship: sarja(ozin jälkeen)dc++ laulaa yötä päivää..
7 jaksoo takana ja ihan koukussa...:hyper:

Niin ja eikös toi PB jatku toisella kaudella nimellä Manhunt??Kaveri tossa vaan sano tällästä...onko kellää varmuutta tosta????

No näin nyt sitten eilen ekan jakson, vaikka kai kaikkia nykyään kiinnostaa vaan toinen tuotantokausi. Ei ainakaan heti iskenyt kovin vaikuttavasti, mutta aion toki alkaa seurata.

Ärsyttää muuten sarjoissa ja elokuvissa asiat tyyliin tää PB:n alun tatuointisessio. Jätkälle on just lyöty kuvaa ja vetää vaan saman tien paidan päälle. Kyllä meillä päin olis rasvattu ja pantu kelmuihin. Miltä sen paitakin olis näyttänyt kaiken sen kudosnesteen ja veren puskiessa ulos?

En ole lukenut mitään koko sarjasta, ettei tulisi vahingossa mitään juonipaljastuksia. En siis tiedä jatkosta, mutta toivotaan et tuossa talossa on ne perinteiset vankilajengit. Latinojäbä tuntui kyllä olevan aika yllättävän hyvää pataa mustien kanssa. Oliko muuten ne kaljut tyypit siellä punttien kimpussa arjalaisia? Entäs bikerit, kuuluuko ne arjalaisiin, vai onko omat jengit?

En siis tiedä jatkosta, mutta toivotaan et tuossa talossa on ne perinteiset vankilajengit. Latinojäbä tuntui kyllä olevan aika yllättävän hyvää pataa mustien kanssa. Oliko muuten ne kaljut tyypit siellä punttien kimpussa arjalaisia? Entäs bikerit, kuuluuko ne arjalaisiin, vai onko omat jengit?
Ehei, ei tämä sarja niin syvälle pureudu. Tässä on kiintiöryhmistä (homot, mustat, latinot, läskit, italiaanot, valkoiset neekerit..) jokaisesta yksi edustaja. Muuten noihin ryhmiin ei pahemmin sekaannuta. Arjalaisia sarjassa ei pahemmin edusteta, onkohan yhtään esillä edes.... Eipä nuo henkilöhahmot muutenkaan kovin syvällisiä ole, tai kaikki ovat kauhen teennäisiä jotenkin.. tai no, toi nyt oli vaan mun mielipide.

En ollut jaksoakaan katsonut aiemmin. Kävin ostamassa tämän ykköskauden boksin nyt ja aloitin katsomisen, levyn verran suunnilleen kerrallaan (eli neljä jaksoa). Aikalailla samanlainen koukutus-tyyli kuin Lostissakin. Koko ajan tulee uutta ja uutta ongelmaa esiin joka on sitten ratkaistava. Mitään en tiedä vielä sarjasta kun olen vasta 3 dvd:tä katsonut, mutta jos tätä menoa edetään, en ihmettele lainkaan että pakoa on sovittu tehtäväksi muistaakseni 6 tuotantokautta, eihän tuossa päästä puusta pitkälle, silti kyllä kiva katsella :lol2:

eilen tuli katottuu prisonin 3 seasonin 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 jasso putkeen:) tossa kohta kahtomaan 4 kautta olis tossa 1,2,3,4,5,6 jakso. 4 kausiki vaan 11 jakson mittanen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisivat silti voineet lopettaa sarjan ajoissa. :) Turhaan pitkään venytetty jo. Ensimmäinen tuotantokausi ollut ehdottomasti paras.

Ensimmäinen tuotantokausi ollut ehdottomasti paras.

Kuten yleensä. Ei tosin haittaa vaikka tehtiinkin paljon enemmän, mä olen nauttinut joka kaudesta ja joka jaksosta. En kai sitten ole niin ronkeli :)

Hupen vanhaan viestiin vedoten... 6 kautta?? Juu se oli vain mitä muistelet, mutta kuulostaa hurjalta. :wtf:

Mulla käy tosi usein niin, että ekan kauden jälkeen lopahtaa kiinnostus kokonaan. Se oli mun mielestä jännää ja realistista siihen asti kunnes ne karkas sieltä vankilasta, sitte meni jotenki överiksi.

En tiiä minkä takia oon tuohon sarjaan niin koukussa mutta minusta se on vieläkin aivan loistava, tänään oli oikeesti sydän koetuksella kun ne koitti karata sieltä Sonasta, piti jo harkita kanavanvaihtoa kun rupes oikeesti pumppu takomaan :D

Loistava sarja, parasta vaan katsoa tällaiset dvd:ltä, kun tv:stä katsottaessa tahti on ainakin omaan makuun aivan liian hidas (tarkoitan, että 1 jakso per viikko.. ei malta odottaa).

Pako on mielestäni pysynyt tasokkaana ihan alusta lähtien, yksi parhaista sarjoista koskaan.

Ainoo sarja jota jaksais seurata vaikka monia vuosia, kunhan taso säilyy samanlaisena kun tähän asti. En tiiä, varmaan noi hahmot ja näyttelijät (Bellick, Sucre, Don self yms.) tekee siitä niin koukuttavan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom